VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eve 31-03-2022

Helemaal TOP. Ik was zo klaar met de grote spelers op de markt die veel beloven, maar als het er op aankomt niet bereid zijn om je apparaat verder dan de voordeur te brengen, laat staan je oude apparaat mee te nemen.
Voor hetzelfde geld heb ik nu perfecte en heel vriendelijke service gekregen. Ik ben echt helemaal blij :)

Herbert 30-03-2022

Stipte - en correcte levering van een wasdroger en een bijpassende afvoerslang. De afvoerslang kwam in backorder te staan. Maar is nu circa 1 maand later alsnog vandaag aangeleverd. De toegankelijkheid (ook via telefoon met de klantenservice) is bijzonder goed en er wordt consequent gewerkt. Prima indruk gekregen.

Toine 30-03-2022

Duidelijke omschrijving van product en in overeenstemming met het geleverde, Prima!

Freddy 30-03-2022

Ik had mijn kookplaat stuk. een nieuwe besteld maar de kleur was niet leverbaar, er zat twee weken wachttijd op. Telefonisch contact gehad en ben zeer goed en vriendelijk geholpen, binnen 24 uur heb ik een nieuwe kookplaat ontvangen, wel een andere kleur maar dat maakt niet uit ik kan weer koken. Top bedrijf met een top service.

Robert Vermeer 30-03-2022

Nette prijzen voor de producten en zeer makkelijk een bestelling te plaatsen. De levering met tijds indicatie klopt precies. En wordt door aardige bezorgers geleverd.

biesma 30-03-2022

via de showroom van bosch, kregen we het typenummer door , en kwamen op de site vanveiligkopen, ze kwamen als goedkoopste naar voren, we hebben de bestelling doorgegeven, volgende dag werd het geleverd, via track en trace, kun je het volgen, de tijd klopte ook, keurige mannen die het product afleverde, prima bedrijf, ons volgende produkt zal ik zeker via hun aanschaffen, Bedankt voor de goede service... Fam. Biesma uit haarlem

Nan 30-03-2022

Keurig en volledig product aanbod. Laagste prijs betaald voor een gaskookplaat die elders meer dan €40.00 duurder was. Al eerder hier een koelkast en vriezer gekocht voor een concurrerende prijs. Kortom inderdaad veilig kopen.

Brian 30-03-2022

Over de afgelopen jaren is mijn derde aankoop van een inbouwapparaat voor de keuken bij Veiligkopen, dit keer een Bosch koelkast. Bij deze aankopen had Veiligkopen telkens de beste prijs en ervaringen met de levering zijn prima. Omdat ik zelf de apparatuur inbouw hecht ik weinig waarde aan inbouwservices etc., dus daar ook geen oordeel over. Klein minpuntje bij de laatste levering is dat de transporteur maar één oud apparaat mee terug wilde nemen, terwijl mijn nieuwe koelkast twee oude apparaten (koeler en vriezer) verving. Verder positief over Veiligkopen.

Manon 30-03-2022

Deze webshop heeft een uitgebreid assortiment en is vergeleken met andere webshops vaak goedkoper. Hierop heb ik mijn wasmachine uitgezocht. Duidelijke site. Had er nog nooit iets gekocht dus was een beetje een gok of het goed zou gaan. Wat ik wel jammer vond omdat het een onbekende site voor mij was, is dat er geen optie is om achteraf te betalen wellicht dat deze optie nog meer klanten treft! Ook de mails zijn goed en de bezorging was ook prima!
VK1077799

Francisco Barroca 29-03-2022

Good product and service. I am happy with my choice.
The only downside was the installation that it took 1 month to get it done as everyone is busy.

M.Engbers 29-03-2022

Zeer vlotte levering je kunt zelf plannen wanneer je hem wild ontvangen
Dit is de goedkoopste winkel bol.com is 10euro duurder
Ziet er netjes uit
Een aanrader om daar te kopen

Herma 28-03-2022

Duidelijke website met prima producten en prijzen. Vriendelijke , behulpzame verkopers aan de telefoon. De communicatie rondom de bestelling is goed en duidelijk en met een snelle bezorging is kopen bij VeiligKopen.nl Echt een aanrader!!

Marjan 27-03-2022

VK1068827 Wij zochten een stoomoven die paste bij de oven die we al hadden. Zeer goed geadviseerd door betrokken medewerker van veiligkopen.nu. De stoomoven werd eerder bezorgd dan verwacht. Wij zijn heel tevreden over veiligkopen.nu en heel blij met de stoomoven.

Mariska 26-03-2022

De laagste prijs en toch super snelle levering! Vond t stiekem wel spannend ivm best wat matige recensies! Maar wat mij betreft een aanrader!

Sandy 25-03-2022

Wij hebben een inductie kookplaat, afzuigkap en combi magnetron online besteld bij Veiligkopen.nu
Via internet ben ik aan deze site gekomen.
Een SUPER goede site, zodra je je bestelling hebt gedaan, wordt je tot je bestelling binnenkomt op de hoogte gehouden over je bestelde artikelen via mail.
Ze sturen een mail voor de dag van levering en nog een mail en sms bericht voor de exacte tijd van levering!
Helemaal tevreden over Veiligkkopen.nu!

Abdulilah zaben 25-03-2022

Het was een perfecte aankoop. De wasmachine was zoals beschreven en op tijd geleverd. Heel erg bedankt

Paul 24-03-2022

Snelle levering, duidelijke communicatie. Levering geheel conform de afspraak. Fijn om zo zaken te doen.

Jos Colbers 24-03-2022

Komt afspraken na en belooft wat het zegt, prima service en goed bereikbaar

Henk 23-03-2022

Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijke verkoper. Bij het betalen ging het bij mij mis ivb met daglimiet betaalapplicatie. Toch geleverd en kon pinnen bij aflevering. Het is voor mij belangrijk dat een bedrijf goed telefonisch bereikbaar is.👍

Tjerk Jongstra 23-03-2022

Vandaag werd onze nieuwe inbouw koffiemachine geleverd door Veilig Kopen. Veilig Kopen heeft een zeer klantvriendelijke klantenservice. Dat lijkt normaal maar helaas is dat niet overal zo. De klantenservice is ook nog eens zeer goed bereikbaar per telefoon en per mail en ook nog eens tot heel laat in de avonden. Veilig Kopen hanteert bovendien heel scherpe prijzen!!
Dat de levering lang op zich liet wachten kwam door het wereldwijde tekort aan chips. Geen enkele leverancier kon het apparaat leveren. Dus: top!!

Jacob 21-03-2022

Gaat allemaal eenvoudig en goed. Direct de volgende dag de wasmachine geleverd. Dus goede service.
Plaatsten ook prima geregeld.

Mohammad Samery 21-03-2022

The stove was fine but the delivery person didn't put the stove in right place, even I paid 19euro more to put the stove on right place.

Harrie VK1073790 20-03-2022

Bosch inductie kookplaat besteld snel gevonden op de overzichtelijke site en niet minder belangrijk voor een hele mooie prijs,
snel geleverd exact op het opgeven tijdstip, top !!!

Westenberg 20-03-2022

Makelijk bestellen ze zijn goed bereikbaar telefonisch en aantrekkelijk geprijsd
We hadden een wasmachine gekocht werd netjes geleverd en geplaatst
Mannen waren vriendelijk en nette werkers

Mines 18-03-2022

Deze shop kon artikelen snel leveren voor een scherpe prijs
Ook is het een origineel artikel van Siemens.