VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gelukkige bezitters 16-04-2022

Na een telefonisch advies bij een ander bedrijf bestelde we de Bosch kookplaat, maar ze stuurde ons niet de goede. De door ons uitgezochte plaat was er niet meer!
O wat waren we blij, dat we bij VeiligKopen nog de goede kookplaat vonden van 3700w, en ook nog goedkoper.
Hij is super mooi én wat voor mij belangrijk is...het irritante piepgeluid kan uit.
VeiligKopen bedankt voor de snelle levering! En als er weer iets nodig is, dan gaan we eerst bij VeiligKopen kijken!
Groetjes uit Venlo
VK1084460

Tonny 15-04-2022

Voor het eerst een bestelling gedaan bij deze web winkel. En zeer goed bevallen. Snelle levering!!
Echt een aanrader om hier een bestelling te plaatsen.

MountainOak 15-04-2022

Prijs is scherp, maar als op de website in eerste instantie wordt aangegeven dat het artikel op voorraad is en dat na betaling niet blijkt te zijn, is dat niet correct. Levertijd blijkt dan ineens een aantal dagen later te zijn en dan moet je zelf ook nog gaan regelen wanneer het afgeleverd gaat worden. Bij aankoop aangegeven dat het oude apparaat retour moet, maar bij levering blijkt de transporteur van niks te weten.

Don Campelo 15-04-2022

I'm very disappointed the delivery guy just said by phone that the delivery up to the 4th floor (your basic delivery offer) was not paid, and I didn't have the right for it.

The basic delivery offer didn't work.

Hermien 14-04-2022

We hebben al eerder iets besteld bij deze webwinkel. De prijzen zijn meestal net iets lager dan bij andere (web)winkels. We hebben nu een Siemens warmtepompdroger/WT8HXM75NL besteld. Deze is keurig op de afgesproken dag/tijd geleverd.

Pierre 14-04-2022

Supersnelle levering van een inductiekooplaat. Alles duidelijk op de mail gehad en van de levertijd goed op de hoogte gehouden. Klasse in een woord.

Irma 13-04-2022

Echt een dikke vette 10 voor deze webshop. Mega goed geholpen. Fantastisch meegedacht om er voor te zorgen dat mijn bestelling bezorgd werd op het moment dat het mij uitkwam. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader

S Nielsen 12-04-2022

Excellent store with outstanding customer service. Ordered a fridge-freezer combo. Delivered next day with dynalogic (Equally great delivery company). Called customer service prior to placing the order. They were helpful, polite and explained everything in detail.

Very happy with my purchase and the circumstances around the transaction. Will happily return again.

Esther-Gabrielle 11-04-2022

Wij vinden veiligkopen.nu een veilige en prachtige site, waar je zoveel kunt kopen, en waar de prijs ook nog eens TOP is qua aanschaf.
Wij moesten wachten op onze oven qua levertijd, en werden steeds op de hoogte gehouden per mail.
Goede service, wat wij erg belangrijk vinden.
Kortom heb je wat nodig, ga eerst lekker rond surfen op veiligkopen.nu

Goedkoopste en snelle levering 11-04-2022

Hele snelle levering. En op tijd geleverd. Voor het artikel wat ik zocht waren ze de goedkoopste. Bij het zoeken op de site mogen wel wat meer selecties vermeld worden. Je kan nu niet zoeken op type of afmetingen etc. Alleen een selectie op Merk. Ook kun je niet verschillende artikelen vergelijken met elkaar. Wel heel veel keus

Jane 07-04-2022

Ik vind de communicatie top! Na bestelling wordt dit direkt bevestigd. Wordt keurig op de hoogte gehouden wanneer geleverd wordt, keurig op tijd en netjes op de door aangewezen plek neergezet!

Linda 06-04-2022

koelkast plotseling kapot. Deze winkel heeft voorraad. Dus wordt snel geleverd volgende dag. Ze zijn ook tot laat bereikbaar. Goede prijs ook. Dus aanraden.

Henk 06-04-2022

Veilig kopen doen precies wat ze beloven. Duidelijke website en communicatie over de bezorging.
Grote klasse

Jaim Veenman 06-04-2022

Keurig op tijd geleverd; prima meegedacht voor de mogelijkheid te betalen ondanks het feit dat mijn bank in storing was.

Sandra 05-04-2022

Kookplaat besteld, deze was leverbaar. Na contact blijkt dat deze pas eind april leverbaar is.
Gevraagd of ik deze voor een ander type kon omruilen, die wel op voorraad was. Dat was geen probleem, de volgende dag werd de kookplaat geleverd.

Jef theunisz 05-04-2022

Je hoeft niet lang te wachten op je bestelling en je word op de hoogte gehouden welke dag en zelfs uur wanneer je bestelling word bezorgd ,,,prima service

TOPBEDRIJF! 05-04-2022

Wat een fijn bedrijf!
2 wasmachines,een droger en nu een inductiefornuis gekocht tegen zeer concurrerende prijzen.
Prima vervoerder.
Klantvriendelijk en meedenkend.
(*) is een TOPPER!

M 04-04-2022

Bestelling geplaatst omdat de prijs goed was, echter waren er levering problemen vanuit de fabrikant.
Het duurde daarom erg lang voordat ik het product geleverd kreeg.
Helaas stond dit niet vermeld op de website en kreeg ik tussendoor ook geen terugkoppeling van veilig kopen wanneer het dan wel bezorgd zou worden.
Ik heb veilig kopen hier over gemaild en kreeg een mail met een nieuwe leverdatum. helaas werd het product niet geleverd. ook ontving ik hier geen bericht over.
Toen heb ik telefonisch contact gezocht met veilig kopen en een vriendelijke medewerker zocht het voor mij uit.
Hij bood zijn excuses aan dat er geen eerdere terugkoppeling was gegeven en gaf mij een nieuwe leverdatum door.
Op die laatste datum werd het product wel geleverd, uiteindelijk veel geduld moeten hebben maar het is toch goed gekomen.

Erwin van der Burg 04-04-2022

Gewoon makkelijk, goedkoop en keurig geregeld. Met de Track en Trace is keurig bij te houden hoe laat de levering komt en 10 minuten van te voren nog even een SMS, dus super geregeld. Ook de 2 medewerkers die ons product kwamen leveren waren heel relaxed en klantvriendelijk!! Dus een dikke duim op !!!! Ordernummer: 1079930-1

M P Holsbeeke 02-04-2022

Doen wat ze zeggen, voor 22.00u besteld, de volgende dag in huis. Oude mee teruggenomen en kon dus weer drogen mbv. de nieuwe droger ordernummer VK1079662 :)

Joep Schellekens 02-04-2022

Top service binnen 12 uur had ik een nieuwe vaatwasser in huis. Eerst gebeld met klantenservice om 20:00 uur s’avonds voor uitleg verschillende modellen uiteindelijk op advies de goedkopere versie besteld.om 21:00 uur besteld volgende dag om 13:00 uur uit voorraad geleverd!! Aanrader!! Bedankt ga zo door…

Theo 01-04-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat hij de goedkoopste is en zeer stipt in levering,

Annemiek 31-03-2022

In 2015 voor het eerst mijn aankopen gedaan via dit bedrijf en tot op heden erg tevreden over veiligkopen.nu. Website is duidelijk en overzichtelijk en ze zijn goed bereikbaar, ook zijn de artikelen zijn scherp geprijsd. Na bestelling krijg je meteen bevestiging van aankoop en word je netjes op de hoogte gehouden via mail en sms wanneer de aankoop wordt geleverd. Mijn droger ging binnen de garantietermijn defect en er werd meteen alert gereageerd door veiligkopen.nu en kreeg binnen afzienbare tijd nieuwe droger, ze hebben dit netjes afgehandeld. Een volgende aankoop zal zeker ook weer via veiligkopen.nu gaan.

Stef Colens 31-03-2022

Het is helemaal verlopen zoals beloofd en dat is fijn. Ook de plaatsers waren supervriendelijk en zorgden voor een perfecte afhandeling. Ze hielpen bij het zoeken naar een oplossing omdat ik een iets bredere diepvriezer had besteld dan de vorige. Top !

Eve 31-03-2022

Helemaal TOP. Ik was zo klaar met de grote spelers op de markt die veel beloven, maar als het er op aankomt niet bereid zijn om je apparaat verder dan de voordeur te brengen, laat staan je oude apparaat mee te nemen.
Voor hetzelfde geld heb ik nu perfecte en heel vriendelijke service gekregen. Ik ben echt helemaal blij :)