VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique 03-06-2022

overzichtelijke en duidelijke website, makkelijk bestellen en snelle levering

Anja A. 02-06-2022

wij zijn zeer tevreden over de afwikkeling van bestelling wasmachine.
Ondanks late (i.v.m. ongeluk) levering, 20.45 uur, twee zeer enthousiaste en kundige bezorgers,
die er alle tijd voor namen, chapeau! Na ons nog vijf adressen......
via track en tracé (?) waren wij volledig op de hoogte van het uiteindelijke tijdstip van bezorgen. Pr8 uitvinding....

Milly 02-06-2022

Het koelvriescombinatie die ik bij veilig kopen kocht, was op elke andere site of uitverkocht of zo'n 60 euro duurder. Ik had nog geen ervaring met Veilig kopen. Zij meldden direct dat het nog besteld moest worden maar op mijn vraag kwam direct antwoord wanneer dan. Dat gebeurde ook, de communicatie was helemaal prima. het werd alsnog snel en goed bezorgd.

Ben Versteege 01-06-2022

In vergelijking met andere sites was veilig kopen.nu de laagste prijs aanbieder. Het product was niet op voorraad, maar dat werd netjes aangegeven. Het heeft enkele dagen geduurd, maar meerdere malen medegedeeld en de dag voor levering tot aan de middag daarna, werd zeer secuur per mail doorgegeven op welk tijdstip de zending bezorgd zou worden. Het klopte als een bus.
Grote klasse.

Ron 01-06-2022

Prima overzichtelijke site, super snelle levering en mooie prijs! Top site. Iedereen aan te bevelen.

Bernard 31-05-2022

Helemaal top.
Zeer scherpe prijzen,goed bereikbaar en heel snel geleverd,zelfs bij bestellingen in het weekeind.

Henk 30-05-2022

Zeer gunstig geprijsd. Afgeleverd volgens bestelling en op tijd. Ook keurig geplaatst door chauffeur en bijrijder. (Voor die € 19,95 kun ze zelf geen gedoe hebben). Oude koelkast mee teruggenomen. Verpakking keurig opgeruimd en ook mee teruggenomen. Kortom : Een aanrader !!

Chaib 30-05-2022

Gunstige prijs product was bij andere leveranciers soms 100 euro duurder. En super snel geleverd. Fijn dat de bezorger live gevolgd kon worden. Zo hoef je niet onnodig thuis te wachten.

GIS 27-05-2022

Vaatwasser van Siemens besteld. De juiste vaatwasser werd geleverd.
Echter de leuze "voor 22.00 besteld de volgende dag bij u thuis" klopt voor geen meter. Artikel besteld op 21 mei en pas geleverd op 27 mei. Teleurstellend!

Coen 27-05-2022

Prima prijs, razendsnelle levering en uitstekende klachtenafhandeling toen de transporteur de Amerikaanse koelkast niet wilde uitpakken en ik bleef zitten met het verpakkingsmateriaal, ondanks ik hier voor betaald had. Dit is keurig opgelost, incl excuses door de transporteur.

Antoon 27-05-2022

Keurig op de hoogte gehouden wanneer er geleverd wordt.
Netjes geplaatst en aangesloten. Verpakking wordt weer meegenomen

Ben Geerlings 26-05-2022

Uitstekende ervaring bij aankoop + levering van de Liebherr vrieskast GNP 2313-22 bij VEILIGKOPEN.NU (Hr Frank Rieksma).
Omdat ik niet zo handig ben (leeftijd 80+) op mijn smartphone heb ik tel. doorgeg wat ik belangrijk vond m.n. levertijd (volgende dag), prijs, afvoer oude/defekte vrieskast, verpakking, plaatsing + aansluiting nieuwe vrieskast, garantie.
Hr R begreep mijn probleem en binnen 5min. had ik zijn complete offerte per e-mail. Transport via Dynalogic met voor 08.00u track & trace constant bijgewerkt en half uur vooraf een "eindmelding". Alles prima doordacht georganiseerd met evt klanten- vragen+antwoord. Alles prima! N.B: desgevraagd aan mijn buurman de naam van de website VEILIGKOPEN.NU doorgegeven,

Gordijhc 26-05-2022

Inductie kookplaten snel geleverd . Mooi product en ook de mogelijkheden spreken mij erg aan

Happy 95 25-05-2022

Eenvoudig een ouder onderdeel gelukkig bij hen kunnen bestellen. Bestelling werd de volgende ochtend keurig afgeleverd.
Hartelijke dank !

A.Huppeldepup 24-05-2022

De plaatjes zijn nogal misleidend. En als je dan ziet wat je uiteindelijk krijgt, vraag je je af waar de hoge verzendkosten op berekend zijn. Jammer dat ik hier geen foto's kan posten.

Beth 23-05-2022

Zeer tevreden, snelle levering. Ze tevreden dat we binnen 2 weken voor kennissen ook n inductiekookplaat hebben besteld. Wederom andere dag geleverd

D. uit Amsterdam 22-05-2022

VK1092889 Een Goed bereikbaar bedrijf, ook in het weekeinde. Correct ge woord gestaan Een inductie kookplaat besteld, goedkoper dan de concurrent.
Daarnaast, als beloofd, de volgende dag (op zondag) keurig op het voorspelde tijdslot van de bezorger afgeleverd.
Of het product naar behoren werkt, weet ik nog niet, maar dat staat los van de verkoper “Veiligkopen.nu”. Met recht, veilig kopen!

Jan 21-05-2022

Veilig kopen houdt je goed op de hoogte van de bestelling
Daarbij wordt je goed opde hoogte gehouden van de bezorging.
Dus al bij al super.

Ibrahim B 21-05-2022

Bestellen en leveren ging goed. Verder heb ik aansluitkosten betaald en de bezorgers gaven aan dit neit het geval is.

Wim. 20-05-2022

Eenvoudig bestelprogramma met duidelijke keuzes.
Bij navraag over de levertijd vriendelijk en adequaat te woord gestaan.
I.v.m. lange levertijd aangeboden gekregen om de order om te zetten naar vergelijkbaar product met een kortere levertijd

Jitty 18-05-2022

Wij hebben een vrieskast gekocht, werd heel snel geleverd. Wat ook heel prettig is dat je goed op de hoogte wordt gehouden omtrent de bezorging en zelfs een half uur voor bezorgtijd een SMS bericht ontvangt. Kortom dit bedrijf is zeker een 10 waard.

Andrejs 17-05-2022

Good choice of fridges and good price, but took 3 months for the fridge to be delivered, despite the initial estimate of a few weeks. During the time there were no useful updates or indications about how long it would take

Rob 16-05-2022

SMEG inductiekookplaat besteld, deze alleen op voorraad bij de leverancier en moest besteld worden, hier was een duidelijke, open en snelle communicatie over. na ruim een week werd de SMEG netjes geleverd

Susanne 16-05-2022

Zaterdag inductie kookplaat besteld, kreeg gelijk een automatische mail dat deze niet op voorraad leverbaar is, maar besteld zou worden bij de leverancier . Dat was even billen knijpen omdat ik een installatiebedrijf had geregeld. Daarom heb ik een mail eruit gedaan met de vraag hoelang het ging duren.

Zondag gelijk een mail dat deze bestelling maandag zou worden geleverd. Perfect, maandag om 10.40 werd deze keurig bezorgd.
Ik ben een tevreden klant!

W.v.d.Meij, Valkenburg zh 15-05-2022

Correcte levering, goede prijs / kwaliteit verhouding. Zeer goede reviews.