VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

melissa 11-07-2022

duidelijke omschrijving, snelle en betrouwbare levering. fijn dat je middels mail en sms op de hoogte wordt gehouden van de levering.

Marcel 11-07-2022

Snelle keurige levering, oude toestel werd zonder probleem mee terug genomen.
Prijs was sterk concurrerend en beter dan alle bekende sites van grootgrutters.
Aannevelingswaardig en zou zeker weer hier kopen !

Marcel.

dutch1 09-07-2022

1. Uitstekende begeleiding bij het bestelproces.
2. Perfecte aflevering en netjes in de keuken gebracht.
Met plezier werd er gewerkt.

Gerardo 08-07-2022

Op het moment dat ik een Inventum Inductieoven wilde aanschaffen , was veiligkopen de goedkoopste. Ook nog een leuk extraatje was de gratis 4-delige pannenset. De uitgestelde levering omdat het niet op voorraad was namen we op de koop toe. Toch nog binnen 2 1/2 week geleverd. Chapeau ! Levering werd ook volgens de afspraak gedaan. Top !!

Anja 07-07-2022

Goede service. Kwam op de afgesproken tijd. Pakte het apparaat netjes uit en nam alle plastic en andere rommel mee. Stond direct op de plek en waterpas. Er miste 1 onderdeel en dat werd direct toegestuurd.

hans 07-07-2022

inductiekookplaat besteld, volgende dag leveirng. kon zelf dag kiezen wat supertof is. site is ovezichtelijk en duidelijk zoals ook de klantenservice. Dynalogic koeriersbesdrijf die voor hun rijdt daar zouden andere koeriersbedrijven wat van kunnen leren,, dan bedoel ik communicatie naar de klant toe op dag van levering. in 1 woord dus superbedrijf en service. Top!

Gerrit 07-07-2022

Vrouw lief wilde deze wasmachine liefst morgen bezorgt, naar boven, aangesloten voor een aantrekkelijke prijs .Na enig speurwerk bij veiligkopen.nu order VK 1105109 geplaatst. Afgeleverd inderdaad de volgende dag door twee zeer sympathieke heren. Meer dan tevreden.

Anja 07-07-2022

Louis van Drunen 07-07-2022

Ik had nog nooit in een webwinkel als 72 jarige gekocht en mijzelf eerst op de site georiënteerd daarna uiteindelijk gekocht ben prima geholpen nadat ik een klein probleem met iDeal had, om te kunnen betalen moet je je tablet verticaal houden in plaats van horizontaal maar toen ik daar achter was is de koelkast binnen 24-uur bezorgd. Ben zeer tevreden en kan dit bedrijf zeker aanraden.

Toon uit Herkenbosch 06-07-2022

Snelle levering en keurige amerikaanse koelkast met veel ruimte, a+ energieverbruik, super strak model

Gemma 04-07-2022

Prima webshop, communicatie over bezorging was perfect en de bezorger keurig op tijd. Blij mee

Frank 03-07-2022

Goede en snelle communicatie alleen lange levertijd van de inductie kookplaat maar dat is gezien de tijd waarin we nu leven normaal

Reemszter 02-07-2022

Alles is gewoon echt goed!
Product wordt duidelijk omschreven. Prijs is prima. Service is perfect. Levering naar wens. Geen enkel slecht woord. Gewoon volgens afspraak en deal.. Top! 👌👍🏾

R de kok 30-06-2022

slechte service , telefonisch contact gehad met vraag of afzuigkap er is [ en dat was ie ] gelijk besteld ,bevestiging gekregen ,betaald, zou de volgende dag geleverd worden .
Om 22:10 in de avond bericht dat hij er niet is .
Gebeld met klantenservice en niets kon en niets was mogelijk.
Kortom wij hebben geen goede ervaring met dit bedrijf.

Jan 30-06-2022

Netjes op tijd bezorgd voor de deur gezet
Prima service
Koeler werkt naar behoren

Fam de koning 29-06-2022

Vandaag is onze inventum VR1680 vrieskast keurig netjes en door heel vriendelijk personeel afgeleverd.
Super fijn dat we ruim van te voren een berichtje krijgen hoe laat ze komen leveren zodat we niet de hele dag thuis hoeven blijven.
Daarom krijgen ze het cijfer 10 (hoger kan helaas niet. 😉

Vaatwasser vervanging 28-06-2022

Vlotte en veilige bestelsysteem.
Duidelijke afwikkeling van gemaakte afspraken.
Uitlevering stipt en tot in de puntjes verzorgd.
Oude machine keurig meegenomen.

Henk Bakker 27-06-2022

Afgelopen week een inductie kookplaat aangeschaft.
Heel goed en snel geleverd uitermate tevreden.

M.H.T.G Mulders 27-06-2022

Super levering Zondagavond besteld en maandag al in huis.
Complimenten ook voor het vervoersbedrijf die de bestelling heeft afgeleverd.
Wij zijn dan ook super tevreden en raden Veilig Kopen ook zeer aan.

Bart Kattenbelt 25-06-2022

Ondanks dat het bestelde niet op voorraad was en bij de producent besteld moest worden is het toch nog op redelijke termijn bezorgd en aangeleverd

janman 22-06-2022

Goede ervaring met deze winkel. Prijs en levering prima in orde. Kon mijn wensen
ook nog veranderen w.b. de levering. Product nog niet in gebruik genomen.

J Turenhout 21-06-2022

Prima en super snelle bezorging!!!
Goede service
Goede prijs
Kortom dik tevreden

Aslan 19-06-2022

Nette en goede webe site met goede uitleg en beschrijving. Hele snelle levering en dit zelfs op zondag. En een zeer goede prijs het scheeld zeer veel geld als in de winkels. We hadden al eerder een bestelling gedaan jaren gelden. We zijn zeer te vreden over het bedrijf veilig kopen en zou jullie aan vrienden en familie aanraden.

Gilda 18-06-2022

Goed service. Call center zij very aardig. De delivers zijn ook heel aardig en helpful.

G.M. van Huizen 18-06-2022

Een prettige webshop met scherpe prijzen en dat is dan ook precies de reden waarom ik hier mijn wasmachine kocht.
Makkelijk bestellen en betalen en de andere dag netjes geleverd.
Alleen de transporteurs nemen de levering wel erg letterlijk, geen centimeter verder dan de eerste drempel.
Een klein stukje verder de keuken in is kennelijk dan net iets te ver.
Nou ben ik zelf wel mans genoeg om hem even naar de keuken door te schuiven en hem van al het verpakkingsmateriaal te ontdoen. Maar ik kan mij voorstellen dat voor de ouderen onder ons dit wel eens een groot probleem zou kunnen zijn.
Het is tevens een beetje jammer dat deze service dan wel bijgekocht kan worden, terwijl ik van mening ben dat deze service vrij verleend zou moeten worden. Het kost de heren hooguit 10 minuten extra tijd.