VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Richard Kerkhoff 28-08-2022

Zaterdag een bovenlader wasmachine besteld, omdat ik er al vaker witgoed had gekocht. Toen heb ik dat zelf opgehaald, maar een wasmachine was te zwaar. De volgende dag, op zondag werd deze al bezorgd. Aangesloten en testen, bij het centrifugeren begon de machine te schudden en te wandelen. Ik ongerust en mijn vrouw in paniek, Direct Veiligkopen,nu gebeld (gelukkig zeer goed bereikbaar) en die kon al snel telefonisch hulp bieden, Niet alle transportbouten waren verwijderd door het externe bedrijf. Na deze te hebben verwijderd was het euvel verholpen. Meteen doorgegeven dat het werkte en als troost kreeg ik een kleine bijdrage terug. Ik kan niets anders zeggen dan TOP, TOP en TOP. Zeker een aanrader.

pim 28-08-2022

Contact via email ging uitstekend, goed advies gekregen. Bestellen ging soepel en snel geleverd. Top!

Samir 26-08-2022

Service van de verkoper is goed, alleen de service van de vervoerder dyna logistics is heel slecht.

REJ van den Barselaar 26-08-2022

Snel goed en ook nog eens de goedkoopste van Nederland gekocht met ordernummer VK1117483

REJ van den Barselaar 26-08-2022

Snel goed en ook nog eens de goedkoopste van nederland. Ik zou het zeker iedereen aanbevelen

Jules 25-08-2022

Veiligkopen.nu heeft mij positief verast. Persoonlijk was ik niet bekend met de site. Ze leveren snel. Ze houden je goed op de hoogte wanneer ze leveren.
Zelfs de chauffeur vraagt om een handtekening voor ontvangst. Wat heel fijn is voor eventuele discussies.

JV 23-08-2022

Duidelijke levertijden, en punctueel geleverd.
Zeer goede service . Producten netjes afgeleverde

Veiligkopen.nu 22-08-2022

Veiligkopen.nu, super fijne shop.
De medewerk(st)ers zijn stuk voor stuk vriendelijk en denken met je mee om te zoeken naar mogelijkheden en oplossingen.
Ook als je tijdens je aankoop, “elders” een goedkopere aanbieding ziet, komt veiligkopen.nu je tegemoet in je aankoop.
Wij hebben ondertussen meerdere huishoudelijke apparaten gekocht en zijn tot op heden, netjes, correct en enorm goed geholpen!
Ondertussen nog een inductie kookplaat op nalevering staan en zodra binnen wordt je netjes geïnformeerd..

Topshop

maaike 22-08-2022

Duidelijke website, callcenter goed bereikbaar en geen vraag was te veel. Snelle levering en kundig geïnstalleerd. En tegen een hele goed prijs. Zou er zo weer wat kopen.

Sijmen van Marle 19-08-2022

Goede prijs / kwaliteit verhouding, duidelijke informatie op de website betreft leveringsvoorwaarden ed. Correcte levering en goede communicatie betreft tijdstip afleveren.

Ronald 18-08-2022

Product is volgens de beschrijving, de levering supersnel en aansluiten op zolder volgens afspraak!

Dominique 18-08-2022

Een overzichtelijke site met scherpe prijzen. Snelle reactie bij vragen. Duidelijke communicatie over levering en installatie. Het personeel is vriendelijk. Order: VK1105898

snelle levering 16-08-2022

Snelle beantwoording vragen en snelle levering op een uit te kiezen dag. Duidelijke en goede productomschrijving

Ajoesj 14-08-2022

Goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn, zoals veiligkopen.nu heeft bewezen!
Wij hebben hier 2 keukenapparaten gekocht. Vriendelijke klantenservice, heb snel reactie gehad op mijn bestelling. Ook de levering was snel (volgende dag al) en werd goed op de hoogte gehouden van leveringstijdstip. Ik raad het echt wel aan als je goed en goedkoop keukenapparatuur zoekt.

A.H. Weideman 12-08-2022

Makkelij te bestellen, goede service vriendelijke bezorgers, alles helemaal oke.

C 12-08-2022

VK1112694
Producten zijn hier goedkoper dan bij andere winkels. Zondag besteld en maandag al bezorg. Topservice!

Sandra 12-08-2022

Super snelle service.goede vlotte bezorging,mooi apparaat.goede uitleg en vakkundig geleverd was een klasse apparaat doet het fantastisch ga weer bij deze site bestellen.

Drica 11-08-2022

Prima winkel heb intussen al mijn electriese apparaten bij hun gekocht en deze op voorraad genomen omdat ik tevreden ben met precies dezelfde 2 jrn geleden aangeschaft ivm de besparingen op de stroomrekening en geen aangebrand eten. Geweldig ook met die timer. Ik hoefde geen nieuwe pannen aan te schaffen want die ik had voldeden aan de magneetproef. En schoon in een wip

h.gruijters 10-08-2022

snelle levering, goede prijs, er werd geleverd op de afgesproken tijd,die goed gecommuniceerd werd

Stephan 09-08-2022

Nadat de wasdroger door externe bezorgdienst was afgeleverd bij mijn 74 jarige moeder, bleek er schade te zijn van de steekwagen onder aan de zijkant wasdroger na verwijderen plastic.
Na 1 telefoontje met (*) werd dit direct positief opgenomen, foto' gemaild, en direct werd er voor de volgende dag nieuwe afspraak met omruiling ingepland. Ik maak weinig reviews van bezorgingen. Maar de Service van dit bedrijf is Super, en zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een product met laagste prijs, en een topservice.

Ng 08-08-2022

Vriezer inventum gekocht, dag later al geleverd voor een zeer goede prijs. Zelfs 5jr garantie erbij. Veiligkopen.nu is super.

Theiko 07-08-2022

Heldere omschrijving van de aangeboden producten, snelle en correcte levering, vriendelijk.

Mat Vallen 06-08-2022

Supersnelle levering met handige info over precieze tijdstip van levering. Goedkoopste shop voor besteld artikel. Tevreden klant!

Willem 05-08-2022

Na telefonisch contact over de bestelling ben ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan en het bestelde produkt werd de volgende dag netjes afgeleverd door derde,zoals aangegeven voor 22.00 uur besteld de andere dag geleverd.

Derk Jan 04-08-2022

Bij het zoeken naar een combimagnetron zag ik een aantrekkelijk aanbod van deze winkel. Goed overzichtelijk, en héél belangrijk; Thuiswinkel waarborg! Eerste aflevering lukte niet omdat apparaat beschadigd was (mail gekregen) .Maar dankzij de direct bereikbare service afdeling lukte de levering een dag later perfect.
Punt aftrek voor de latere levering.