VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans 03-08-2022

Alles stond duidelijk vermeld op de site. En de vriendelijkheid van de klantenservice medewerkers

Jan Zunnenerg 02-08-2022

Shop zeer overzichtelijk mooie aanprijzing voor de artikelen vlotte afhandeling naar keuze voor bezorging De bezorging en afleveren zeer goed en het oude weer mee genomen door het vervoers bedrijf

Pennock 02-08-2022

Zeer snel geleverd binnen 20 uur top.
Nergens te krijgen.maar bij Veilig kopen wel.

Wat is weergave naam veilig kopen toch 02-08-2022

De schop is heel goed en doen het werk netjes de bezorgers zijn netjes en hebben de gehandicapten goed geholpen met het neerzetten van de wasmachine en aansluiten toppers

hoi ik ben fred 01-08-2022

Bestelling en levering verliepen perfect.
Uw site is overzichtelijk en duidelijk.
Heel erg goede service.
Ik ben zeer tevreden

Albert de Weerd 31-07-2022

Mijn ervaring met veiligkopen is positief en voor de eerste keer de aanschaf van een artikel meteen het gevoel dit is vertrouwd.
Ook voor de mooie oplossing van prijs verandering is met gevoel gegeven.
De levering van mijn gekochte artikel was door een tekort aan personeel (bekend) niet op de dag geleverd maar door één simpel en vriendelijk met excuses de volgende dag in de ochtend geleverd.
Ik vind dit voor mij als klant bevredigend en klasse.
Met vriendelijke groet

stoof 29-07-2022

Nette bediening, snel geleverd en goede informatie Ik kan het zeker aanbevelen!

Balci 27-07-2022

Yep, hier een hele blije, tevreden klant! Wat ben ik blij met mn super gave, stoere zwarte wasdroger van Beko 😁. Hij staat super tof naast mn zwarte wasmachine die ook van het zelfde serie is. Idd heb een poos ernaar gezocht en in de gaten gehouden maar op deze site was tie het goedkoopst. N hele super snelle levering netjes thuis over de drempel. Yep, k raad deze site zeker weten wel aan ja!

Erik 27-07-2022

Overzichtelijke website, concurrerende prijzen, snelle en correcte levering, een aanrader.

Jolanda 25-07-2022

Wat een fantastische online winkel .
Heb zondag middag een nieuwe wasmachine gekocht nr VK1109155
En de bestelprocedure was heel makkelijk en de levering en precies op tijd geleverd op maandag .
Installateurs ook super aardig ,snel en correct gehandeld . De oude wasmachine ook meegenomen en het afval plastic idem dito ..
voor mij een dikke 10 👍🏻

Jurgen 22-07-2022

Koelkast besteld maar deze was pas na 4 weken leverbaar. Klantendienst stelde ander type voor en na mijn akkoord werd bestelling aangepast. Dag erna werd koelkast al aan huis geleverd. Dus super tevreden over hoe dit is opgelost. Dank je wel!!

Etna inductie 22-07-2022

Nette prijs. Duidelijke website en eventueel een echte winkel maar deze is helaas niet in de buurt. . Product was niet op voorraad maar toch heel snel geleverd na besteld te zijn bij fabrikant. Correcte levering. De levering was heel goed te volgen zodat er niet heel lang op een bezorger gewacht moest worden. VK1107101

Opaco 21-07-2022

Merk artikelen tegen echt goedkope prijzen vind je bij veiligkopen.nu. Zeer snelle en vriendelijke levering door Dynalogic. Het door mij bestelde artikel was beschadigd. Na een mailtje met foto's vrijwel meteen een mailtje terug met de bevestiging, dat een nieuw artikel de volgende dag afgeleverd zal worden. En dat alles binnen 24 uur! Chapeau.

Erik van de Wiel 21-07-2022

Helemaal goed. Prettige communicatie tot zelfs 10 minuten voor levering. En blij dat we voor installatieservice gekozen hebben, want er deden zich zoals vaak toch weer complicaties voor. Maar die zijn naar tevredenheid opgelost.

Cor 21-07-2022

Product werd netjes verpakt en op de afgesproken tijd netjes geleverd. Zeer goede track en trace gegevens van de bezorger

Andre Withofs 19-07-2022

Veilig kopen heeft een groot aanbod aan erg interessante prijzen. Ook info over het product en de leveringstermijn is voldoende. De levering verliep ook zoals vooraf bepaald erg netjes. Omdat een vorige aankoop bij Veilig kopen enkele jaren geleden zonder problemen verlopen was, hebben wij geen moment geaarzeld om opnieuw van deze winkel gebruik te maken.

Antens te Hoeven 16-07-2022

De site was goed en duidelijk. Ook het telefonisch contact was zeer vriendelijk en behulpzaam en gaf ons goed advies. De afgesproken leverdatum en tijd was ook perfect. Beleefde en vriendelijke mensen brachten de diepvries en hebben deze geïnstalleerd. Wij zijn zeer tevreden over deze winkel.

Claudette 16-07-2022

Vriendelijk te woord gestaan, heel behulpzaam, snelle levering... in het weekend zonder meerkosten. Helemaal top.

Marc 16-07-2022

Op 2 juli jl. hebben wij onze nieuwe oven, ETNA CM450RVS gekocht, order VK1104201, deze bleek niet op voorraad te zijn echter binnen enkele dagen kregen we al bericht dat de oven was binnengekomen. We konden meteen een bezorgmoment kiezen. De oven werd keurig op tijd bezorgd en de oude oven werd meegenomen. Bij het uitpakken bleek een verkeerd onderdeel in de verpakking te zitten. Direct via mail aangemeld en binnen een half uur bericht dat het onderdeel via de fabrikant zou worden nageleverd. Het onderdeel ook binnen korte tijd ontvangen. Allemaal keurig opgelost dus

Siem 14-07-2022

Duidelijke site prijs was ook nog eens 57 euro goedkoper dan bij de concurrenten dus eas de keuze om het hier te kopen niet zo moeilijk. Redelijk snel geleverd.

Antonius 14-07-2022

Ik ben heel tevreden over de bestelling, en ook de bezorging werdt correct uitgevoerd , door vriendelijk personeel , ik kan deze firma aan iedereen aanraden.

Carla 14-07-2022

Ik koop al jaren bij veilig kopen ook voordat het de samenwerking met Bemmel en Kroon aanging
Het is een fantastisch bedrijf doet nooit moeilijk om de prijs te verlagen als het elders goedkoper is
Staande altijd uitgebreid te woord

JM 13-07-2022

VK1105289
Goed geholpen bij de telefonische bestelling
Meedenkende verkoper
Aflevering goed en goed te volgen via de tracker

Pieter Ane 12-07-2022

Zeer goede communicatie , een track en trace die op 5 min nauwkeurig werkt, super ,vriendelijke bezorger ! Echt top !!!

Angelien 12-07-2022

VK1102832
Ma 11-07-2022
De koelkast zou op vrijdag geleverd worden. We hebben gezorgd dat de oude koelkast die ochtend buiten stond.
Echter zijn ze niet komen leveren. We kregen geen melding dat ze niet zouden komen die dag. Bericht gestuurd naar vervoerder. Die geeft aan dat het bedrijf veiligkopen.nu het niet juist heeft doorgegeven. Afspraak gemaakt naar Zaterdag dan zouden ze komen. Ook hier zijn ze weer niet wezen leveren. Werd verschoven naar maandag. Gebeld met veiligkopen.nu de persoon op de service kwam zeer onprofessioneel over. Het enige wat ze kon zeggen: wat verwacht je nou van ons. Ik heb aangegeven dat we zeer veel etenswaren hebben kunnen weggooien met deze temperaturen. Heb gevraagd om een tegemoetkoming een tegoedbon of iets dergelijks. Maar ik kreeg telkens dit antwoord. We doen er niks aan en je krijgt geen vergoeding was het antwoord. Zeer slechte Service.
Ben echt zeer ontevreden over de omgang en afhandeling van een klacht.