VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 394 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frans Lievens 09-06-2022

De dampkap die besteld werd, was beschadigd en ingehouden voor levering bij ons. Er werd dadelijk een nieuwe besteld bij de fabrikant en een paar dagen later hadden we onze bestelling in huis, netjes zoals afgesproken. Wij zijn zeer tevreden van de service.

jose 08-06-2022

ik had een vaatwasser besteld en ook aansluitkosten betaald 19,95
2 onhandige monteurs met enorm veel haast
echt hele huis nat en de vaatwasser niet aangesloten ivm de ene naar de andere smoes.
erg jammer service moet echt beter ik heb wel betaald maar vaatwasser is niet aangesloten

Leo 08-06-2022

veiligkopen.nu is een shop die veel voorraad heeft en goede info geeft bij de klantenservice 1belletje en je kan alles vragen
Als je ergens anders het artikel goedkoper ziet geef het door en er komt een betere prijs
In2010 ook 5 siemens apparaten gekocht perfect
Goede bezorging en op afspraak en oude vaatwasser meegenomen / ordernummer VK1096559
Had besteld op 03-06-2022 kon hem de volgende dag ontvangen dus ik gaf 07-06-2022 door en dat is goed gegaan.

An 07-06-2022

Klantenservice diverse malen gebeld met vragen. Vlot en adequaat alles beantwoord. Apparaat is netjes en tijdig bezorgd. Mooie prijs. Volgende keer gaan we zeker weer winkelen bij VeiligKopen! Echt een aanrader.

Lorenzo 07-06-2022

Fridge was delivered last Saturday as agreed.

To my surprise, the delivery guys refused to bring the fridge into the apartment, which is located on the first floor of a building without an elevator but with wide stairs.

While I admit that I should have read the delivery conditions on your website beforehand, and thus know in advance that they do not deliver extra large appliances such as the fridge I purchased to the floor unless there is a big enough elevator, you will agree with me that not informing the customer about such condition before, during or after the moment of purchase is no proper way to conduct a business.

Ingrid 05-06-2022

Fijn dat na besteling de koelkast de volgende sag al geleverd kon worden. Bij levering wat problemen met in huis brengen ivm grootte van de koelkast maar keurig netjes opgelost. En ik ben erg nlij met de koelkast, super veel ruimte.

Charlyne 05-06-2022

Veel keuze op de website. Na aankoop snelle levering. Netjes en in perfecte conditie geplaatst

Harry Witwijk 05-06-2022

Na een prettig en informatief telefoon gesprek besloten een Bosch wasmachine te kopen wilde hem graag snel in huis want er stond een week wasgoed te wachten,nou dat kwam goed want op zaterdag voor pinksteren werd hij geleverd zonder betaling vooraf maar per pin aan huis,klasse!

Barbara 04-06-2022

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Ik heb alle informatie gekregen wat ermee is gebeurd. Levertijd was niet lang.

Bert 03-06-2022

snelle levering, makkelijke bestellen op de site, gunstige prijzen. VK1094728

Monique 03-06-2022

overzichtelijke en duidelijke website, makkelijk bestellen en snelle levering

Anja A. 02-06-2022

wij zijn zeer tevreden over de afwikkeling van bestelling wasmachine.
Ondanks late (i.v.m. ongeluk) levering, 20.45 uur, twee zeer enthousiaste en kundige bezorgers,
die er alle tijd voor namen, chapeau! Na ons nog vijf adressen......
via track en tracé (?) waren wij volledig op de hoogte van het uiteindelijke tijdstip van bezorgen. Pr8 uitvinding....

Milly 02-06-2022

Het koelvriescombinatie die ik bij veilig kopen kocht, was op elke andere site of uitverkocht of zo'n 60 euro duurder. Ik had nog geen ervaring met Veilig kopen. Zij meldden direct dat het nog besteld moest worden maar op mijn vraag kwam direct antwoord wanneer dan. Dat gebeurde ook, de communicatie was helemaal prima. het werd alsnog snel en goed bezorgd.

Ben Versteege 01-06-2022

In vergelijking met andere sites was veilig kopen.nu de laagste prijs aanbieder. Het product was niet op voorraad, maar dat werd netjes aangegeven. Het heeft enkele dagen geduurd, maar meerdere malen medegedeeld en de dag voor levering tot aan de middag daarna, werd zeer secuur per mail doorgegeven op welk tijdstip de zending bezorgd zou worden. Het klopte als een bus.
Grote klasse.

Ron 01-06-2022

Prima overzichtelijke site, super snelle levering en mooie prijs! Top site. Iedereen aan te bevelen.

Bernard 31-05-2022

Helemaal top.
Zeer scherpe prijzen,goed bereikbaar en heel snel geleverd,zelfs bij bestellingen in het weekeind.

Henk 30-05-2022

Zeer gunstig geprijsd. Afgeleverd volgens bestelling en op tijd. Ook keurig geplaatst door chauffeur en bijrijder. (Voor die € 19,95 kun ze zelf geen gedoe hebben). Oude koelkast mee teruggenomen. Verpakking keurig opgeruimd en ook mee teruggenomen. Kortom : Een aanrader !!

Chaib 30-05-2022

Gunstige prijs product was bij andere leveranciers soms 100 euro duurder. En super snel geleverd. Fijn dat de bezorger live gevolgd kon worden. Zo hoef je niet onnodig thuis te wachten.

GIS 27-05-2022

Vaatwasser van Siemens besteld. De juiste vaatwasser werd geleverd.
Echter de leuze "voor 22.00 besteld de volgende dag bij u thuis" klopt voor geen meter. Artikel besteld op 21 mei en pas geleverd op 27 mei. Teleurstellend!

Coen 27-05-2022

Prima prijs, razendsnelle levering en uitstekende klachtenafhandeling toen de transporteur de Amerikaanse koelkast niet wilde uitpakken en ik bleef zitten met het verpakkingsmateriaal, ondanks ik hier voor betaald had. Dit is keurig opgelost, incl excuses door de transporteur.

Antoon 27-05-2022

Keurig op de hoogte gehouden wanneer er geleverd wordt.
Netjes geplaatst en aangesloten. Verpakking wordt weer meegenomen

Ben Geerlings 26-05-2022

Uitstekende ervaring bij aankoop + levering van de Liebherr vrieskast GNP 2313-22 bij VEILIGKOPEN.NU (Hr Frank Rieksma).
Omdat ik niet zo handig ben (leeftijd 80+) op mijn smartphone heb ik tel. doorgeg wat ik belangrijk vond m.n. levertijd (volgende dag), prijs, afvoer oude/defekte vrieskast, verpakking, plaatsing + aansluiting nieuwe vrieskast, garantie.
Hr R begreep mijn probleem en binnen 5min. had ik zijn complete offerte per e-mail. Transport via Dynalogic met voor 08.00u track & trace constant bijgewerkt en half uur vooraf een "eindmelding". Alles prima doordacht georganiseerd met evt klanten- vragen+antwoord. Alles prima! N.B: desgevraagd aan mijn buurman de naam van de website VEILIGKOPEN.NU doorgegeven,

Gordijhc 26-05-2022

Inductie kookplaten snel geleverd . Mooi product en ook de mogelijkheden spreken mij erg aan

Happy 95 25-05-2022

Eenvoudig een ouder onderdeel gelukkig bij hen kunnen bestellen. Bestelling werd de volgende ochtend keurig afgeleverd.
Hartelijke dank !

A.Huppeldepup 24-05-2022

De plaatjes zijn nogal misleidend. En als je dan ziet wat je uiteindelijk krijgt, vraag je je af waar de hoge verzendkosten op berekend zijn. Jammer dat ik hier geen foto's kan posten.