VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JCMG Pesov-Missler 13-05-2022

Uitstekende service, ik ben ver in de 70 en snapte enkel dingen niet op de website. Na een belletje met se servicedienst van veilig kopen was alles duidelijk. Men nam zelfs de moeite om nog even te chequen of de koelkast van mijn keuze nog op voorraad was en die is binnen 24 uur geleverd. Wat voor mij heel belangrijk is, omdat de oude het begeven had en ik medicijnen (insuline) koel moet bewaren. Vriendelijke bezorgers, die de kast netjes hebben afgeleverd..

Carlo 13-05-2022

Als ik iets op internet zoek zie ik vaak door de bomen het bos niet meer door het aanbod, maar veiligkopen.nu is heel overzichtelijk en heeft toch een ruime keuze aan merken. Ik heb een inbouwvaatwasser besteld en laten plaatsen. Van tevoren even naar klantenservice gebeld om te vragen of bij de installatie ook het frontpaneel werd geplaatst en kreeg meteen een bevestigend antwoord. Ik werd gebeld om een afspraak te maken, daarna ook nog door e-mail bevestigd. Op dag van plaatsen werd ik door de monteur gebeld dat hij over 40 min ter plaatse zou zijn. Bij het plaatsen bleek onze oude vaatwasser een hoog model te zijn, de nieuwe was dat niet. De monteur heeft dit keurig opgelost door een RVS plaat direct onder het aanrechtblad te plaatsen. De vaatwasser getest en alles netjes en schoon achter gelaten. Wat mij betreft een dikke 10 !

Familie Bakx 12-05-2022

Lang verhaal kort: VeiligKopen.nu heeft slechts in een paar minuten tijd de leveringsproblemen opgelost voor onze keuken. Wij hoevendus niet meer van de kook te raken, zonder machinaal te kunnen afwassen! Hulde voor deze winkel.
(VK1090547, net vergeten op te nemen)

Familie Bakx 12-05-2022

(VK1090547, net vergeten op te nemen)

Marianne 09-05-2022

Een diepvrieskast af laten leveren en is netjes op de 1e verdieping neergezet
Het waren nette aardige jongens
Rommel netjes opgeruimd en mijn oude diepvries ook meegenomen
Ben heel blij met mijn diepvries kast.
En zeker de moeite waard om nog eens bij deze winkel te bestellen.

7 mei 2022 09-05-2022

Alles is gewoon top, ik heb de klantenservice gebeld met een vraag super vriendelijke mensen en direct antwoord op mijn vraag. Bij levering stipt volgens afspraak en weer supervriendelijk. Echt een plezier om bij jullie te kopen. super bedankt kt!

Ronald 06-05-2022

Betrouwbaar: bestelling, betaling en levering alles volgens afspraak nagekomen.

Addy Mom 06-05-2022

Het was gewoon allemaal goed zeer goed geregeld. Vriendelijke man aan e telefoon.
Voor vragen. Kortom top.

André Borst 05-05-2022

Ik heb deze shop gekozen omdat het betreffende artikel zeer gunstig geprijsd was en ik er een goed gevoel bij had.

Ton Visser 05-05-2022

het bedrijf was makkelijk bereikbaar ook telefonisch alleen het transportbedrijf waar ze mee samen werken is zeer slecht. komen gewoon 2 dagen later zonder melding hiervan te doen

Barry 02-05-2022

Mijn tweede aankoop bij deze shop. Nu voor de tweede keer boven verwachting. Scherpere prijs dan alle 'grote' spelers en doen gewoon wat ze beloven. Sterker nog...... Dit item had ik aangekocht bij zo'n grote speler, maar met een vrije dag wachten op je artikel een dan pas na zelf zeuren te horen krijgen dat het nog zeker 3 extra dagen gaat duren. Geannuleerd en toen moest ik denken aan de eerdere prima ervaring bij veiligkopen.nu. Nog eerder netjes geïnstalleerd dan antwoord van de andere partij! Thanks en sorry dat ik niet eerder aan jullie dacht.

Paul Thijssen 02-05-2022

Op zaterdag besteld en gratis op zondag bezorgd. Daarnaast was de prijs van exact dezelfde combimagnetron ook nog €70,- goedkoper dan bij andere webwinkels. Voor een volgende aankoop ga ik zeker weer naar Veiligkopen.

Eric 01-05-2022

Het was de goedkoopste aanbieding en levering gebeurde precies volgens afspraak.

Jo 30-04-2022

Net bedrijf geeft eerlijk advies en is ook over de levertijd duidelijk.
Kortom een aanrader.

Arlene Schrier 30-04-2022

Telefonisch goed bereikbaar.
Vriendelijke medewerker.
Keurige en correcte berichten over de bezorging en inderdaad de volgende morgen in huis!

Johannes 28-04-2022

Thuiswinkel Waarborg lid, geeft mij altijd veel vertrouwen. Daarbij ging het bestellen van een nieuwe vriezer super snel, en was de vriezer de volgende dag al in huis. VEILIGKOPEN maakt gebruik van een uitstekend transportbedrijf die tot op de minuut laat weten wanneer je je product kunt verwachten. Chapeau VeiligKopen, een zeer tevreden klant!!!

R. Vloet 27-04-2022

Was nog niet bekend met Veiligkopen.nu. We hebben gekozen voor deze online winkel omdat zij een scherpe prijs hadden voor een Etna inductiekookplaat. Omdat we nog een vraag hadden over het inbouwen van het apparaat even met de klantenservice gebeld. Deze is goed bereikbaar en we werden goed en snel geholpen. Tijdens het bestellen bleek de prijs 50 euro duurder te zijn in de winkelwagen. Nogmaals met de klantenservice gebeld en ze hebben de oorspronkelijke prijs netjes aangeboden via een mail. Ook dit werkte perfect. Het artikel bleek echter niet op voorraad maar werd bij de fabrikant besteld. Het product was slechts bij een andere webwinkel te koop, maar ze hadden deze na een uur al binnen. Dat werd netjes bevestigd in een mail. Ze werken samen met een fijn bedrijf (AJ Tec B.V.) voor de inbouw die hun gemaakte afspraken uitstekend nakomen. Dus prima webwinkel en snelle levering/inbouw. Ik raad Veiligkopen.nu zeker aan.

Maurice VK1081349 26-04-2022

Duidelijke uitleg en snelle reacties per mail, leveringen ook zeer betrouwbaar!

josef 23-04-2022

product besteld die bij de fabrikant vandaan moest komen.keurig ingelicht en snel geregeld.fijn bedrijf heb ik ontdekt!

Monique 23-04-2022

Mijn dochter kookte al een tijdje op de inductie kookplaat van Inventum en dit leek mij ook wel wat. Ik wilde deze graag in het zwart en was eigenlijk bij geen enkele aanbieder te verkrijgen maar wel hier!! En ook nog voor een leuke prijs. Helaas was deze niet voorradig dat heb even moeten wachten , maar her resultaat mag er dan ook zeker zijn. Keurige bezorging en werd continu op de hoogte gebracht hoelaat de bezorger zou komen . Heb de kookplaat gelijk aangesloten en getest en alles werkt prima . Het zal even wennen zijn maar dat komt zeker goed. Mijn ordernummer is VK1077446

Mata1500 23-04-2022

Snelle levering.. vriendelijke bezorgers. En uiteraard een hele mooie vaatwasser.

Frans 22-04-2022

Eerste keer bestelling Prima ervaring en hele goeie bezorgers en perfect op tijd

Wilfred 22-04-2022

Duidelijke begeleiding, ik had nog niet betaald. werd daar keurig aan herinnerd per mail

Jan Z 20-04-2022

Het bestelde product was nergens meer leverbaar. Bij veiligkopen.nu kon ik wel bestellen en betalen. Het duurde 6 wekene maar hetproduct werd netjes geleverd met ordernr VK1074407. En dan tegen een prijs die 6 wekengeleden de laagste was en die nu nergens meer zo laagte vinden is. TOP

Frans van der Haar 19-04-2022

Dit was al het 5e artikel dat wij bij VeiligKopen hebben besteld en weer was de bestelling en aflevering prima in orde. Dit bedrijf
is echt een aanrader !