VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eugène 18-09-2022

Bij Veiligkopen kun je voor een redelijk bedrag 5 jaar garantie krijgen op je vaatwasser. Verder is de afhandeling van je bestelling zoals het zou moeten zijn.

Willy verstegen 16-09-2022

De vriezer die wij eerst besteld hadden had een levertijd van 2 maanden ,
Hier over contact met jullie gehad en jullie dachten met ons mee voor een ander alternatief .
In de zelfde prijsklasse welke wel op voorraad was . INVENTUM VRIEZER VR1680
Goed en netjes per telefoon en e-mail geholpen . Dik tevreden hierover .

Monique 16-09-2022

Mooi op tijd hier en een super inductie plaat. Echt een aanrader om hier te bestellen.

Jeanet Kapici 15-09-2022

Goede communicatie nadat het product niet op voorraad is.
Toch snel geleverd! Ook tijdens het bezorgen top dat je via de link je bestelling kunt volgen.

Marian 13-09-2022

Nadat veel winkels aangaven dat ze de vrieskast niet op voorraad hadden en niet konden zeggen wanneer ze de kast konden gaan leveren, kwamen we toen bij Veilig kopen terecht en zij beloofde wel snel te leveren en de beste prijs ! Na paar dagen hebben wij de vrieskast al thuis en is netjes de oude meegenomen.

SNos 12-09-2022

Website gebruikersvriendelijk, snelle respons op vragen en de bestelling VK1121954 was keurig en snel geregeld.

Suzanne Van Der Schoot 12-09-2022

Vanaf het begin door *** goed geïnformeerd mbt levertijd van het bestelde fornuis. Deze levertijd bleek wat langer dus een prettige afspraak de aanbetaling kunnen maken. Het fornuis kwam volgens afspraak binnen en levering was vlot in te plannen en de transporteur was nauwkeurig te volgen. Klein akkefietje bij levering maar ze zeker niet Veilig kopen aan te rekenen. Zeer tevreden klant!

Mathea 09-09-2022

Wasdroger kapot, veel was te drogen. Veilig kopen site is duidelijk en geeft de juiste informatie. Reeds eerder bij Veilig kopen gekocht.
De beloften die worden gedaan op de site worden goed nagekomen. 's avonds een droger besteld, de ander morgen om half 12 stond hij de was te drogen, perfect!

Peter Uit nieuwegein 08-09-2022

Geweldig goede bezorging .goed geprijsd. Snelle levering.helemaal tevreden.een aanbeveling.

Frans Dolieslager 07-09-2022

Goede klantenservice. Snelle en vriendelijke reactie en geen lange wachttijden. Levering prima. Goed op de hoogte gehouden op de dag van aflevering wel tijdstip ze kwamen. Vriendelijke en hulpvaardige mannen. Top

René 06-09-2022

Snel en goed begeleid traject van bestelling tot aflevering. Telefonische vragen direct en goed afgehandeld. TOP
25-8 besteld, 1-9 bij veiligkopen, Bestelling VK1117622

Stikker 06-09-2022

Website duidelijk,Telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen,Gisteren besteld vandaag geleverd. top

Niels 05-09-2022

Zeer nette prijs met extreem snelle levering top service heb dit ook al door verteld aan meerdere kennissen

Vu Tran 04-09-2022

Heel vriendelijke en kundig klanten service.
Apparaat geleverd op afgesproken dag.

Aanrader!

José de Wilde 04-09-2022

Snelle service en snel geleverd. Snelle reactie op vragen.
Goede prijs aankoop!

Tanya 03-09-2022

Ik wist wat ik wilde van de gekozen wasmachine. Deze was voorradig. Erg makkelijk geregeld alles.

Ton 02-09-2022

Order VK 1117383
Wij waren op zoek naar een koelvriescombinatie inbouw , en kwamen bij veilig kopen tegen wat we zochten , ver onder de prijs van andere aanbieders . Alles snel en perfect besteld . Duidelijk e-mail verkeer , omtrent de levering . Ook dat netjes op de zelf te bepalen dag van levering in te vullen .
Van te voren gebeld als de chauffeur er aan kwam , zeer goed geregeld allemaal .
Dus zeker aan te bevelen.

berrie 01-09-2022

deze shop was de enige die deze vriezer kon leveren en met een energie label d en met een mooie prijs

Harry H 31-08-2022

Correcte en snelle reacties en bevestiging van bestelling. Keurige levering door transportbedrijf op afgesproken datum en tijstip ( track en trace ) order VK1111427

Johan Boonen 30-08-2022

Vriendelijk contact, en het vertrouwen dat jullie stelden, die met de betaling te maken had. snelle correcte levering en verkoop. Zeer tevreden!!!

Isabelle 30-08-2022

Wat zijn we blij met de nieuwe diepvries die we via jullie hebben aangeschaft. Fijn dat er voldoende betalingsmogelijkheden waren en dat de levering zo snel en correct was, wij zijn erg tevreden!

Isabelle 30-08-2022

toje 30-08-2022

Goede shop, voordelige prijzen.
Goede en snelle levering.
Een echte aanrader!!

George Scheerders 28-08-2022

Prima artikel gekocht bij VeiligKopen.nu. Alles was prima geregeld en werd op tijd geleverd en alles was compleet.

Peter 28-08-2022

Veiligkopen.nu mijn eerste aankoop naar defect gaan van onze wasmachine bij deze webshop een nieuwe gevonden in 1 woord perfect ook de levering top geregeld oude apparaat weer mee alles in 1 keer goed en ook een zeer goede prijs voor de nieuwe wasmachine dus een zeer goede webshop die doet wat ze zegt