VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

E van de Pol 28-10-2022

De beste prijs, zeer snelle levering. Prima website. Site was helaas niet makkelijk vindbaar in de zoekresultaten en was meer ' toeval' dat ik op deze site tetecht kwam.

Jan Oldekamp 27-10-2022

Gebruiksvriendelijk webshop. Na mailcontact netjes bericht terug gehad. Correcte afhandeling.

lplaat 26-10-2022

Perfect. Simpel. Goedkoper dan anderen. Levering volgende werkdag waarbij het tijdstip in de loop van de dag steeds specifieker werd aangegeven. Oud apparaat meegenomen door transporteur. Keurige mannen.

Vera Drost 26-10-2022

Vanaf het moment dat ik de bestelling van de vaatwasser deed werd ik prima op de hoogte gehouden .
Op de dag van de bezorging kreeg ik een sms met een tijdblok en een half uur van tevoren een sms met de aankomsttijd.
Ondanks de drukte in Den Haag was de bezorger op tijd!

Wat ook meespeelde was de prijs van de vaatwasser, bij andere winkels betaal je soms €50 tot € 80 meer 🥴

Ik zou VEILIG KOPEN .NU zeker aanraden.

Kitty 25-10-2022

Besteld, volgende dag geleverd
Houden je goed op de hoogte voor de bezorging
Netjes afgeleverd
Kortom zeer tevreden klant!

Karel 24-10-2022

Deze shop is zeer gemakkelijk voor aankoop en betaling. De gewenste data voor levering was juist en de levering goed om volgen op e-mail. Ben heel tevreden.

K. van der Koore 24-10-2022

Qe hadden ervoor gekozen om de koelkast oets later te laten bezorgen dit ging precies zoals afgesproken, we hadden voor drempel bezorging gekozen maar ze plaatsten hem netjes een deur verder in de keuken, erg blij mee
Het product was precies zoals omschreven.
Zo te zien zeer degelijke kwaliteit, goed verpakt en alle toebehoren zaten er netjes bij.

Al met al zeer tevreden over de levering en het product.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ordernr: VK1133365

Herman 24-10-2022

Snel.en goed geleverd. Goede communicatie toen het product per abuis niet bij de leverancier was afgeleverd.

Eversdijk 22-10-2022

Ene dag besteld, volgende dag geleverd. Je wordt op de hoogte gehouden waar de bezorger zicht bevind..Kortom zeer tevreden klant!

Bianca de Boer 22-10-2022

Super service gisteren gekocht/besteld en vandaag al geleverd.
Heel erg fijn dat je een tijdblok krijgt zodat je weet welke tijd ze er zijn.
Hele aardige jongens en ze hebben de combi magnetron binnen op tafel gezet.
Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf👍😃

Kobus 20-10-2022

Na goed advies,Erg goed op de hoogte gehouden van de levering
En keurig op tijd geleverd
Perfect

J5150L 19-10-2022

Goede prijzen, heldere informatie en eenvoudig een gewenste bezorgdatum afgesproken

D.van Goor Het Haagje 13/43 7902 Hoogeveen 18-10-2022

Alle appjes zijn keurig verstuurd. Voor ons als ouderen heel overzichtelijk. En natuurlijk de prijs. Zeeeeeeeer tevreden!!!!!

Ineke 17-10-2022

Op zondag besteld en al op maandag geleverd! De website ziet er prima uit, en het product was 50,-- goedkoper dan bij de concurrent.

Angelique 16-10-2022

Goede service. Offerte werd snel afgegeven met goede prijs. Product was eerder binnen dan verwacht. Bezorging door Dynalogic ging 1x niet goed doordat zij het product niet op tijd hadden ontvangen van Veiligkopen.nu. Gelukkig werd dit zeer voortvarend opgepakt en is het product vandaag (zondag) alsnog netjes bezorgd. Bij ieder bedrijf worden fouten gemaakt maar de manier waarop deze fout wordt hersteld, bepaalt de kwaliteit. Dik tevreden.

Kees 16-10-2022

Snelle levering en VeiligKopen maakt zijn naam en belofte meer dan waar. Bij aflevering van mijn wasmachine AEG bovenlader, bleek er geen Aquastop aanwezig, hoewel die op de site wel werd beloofd. Binnen een dag werd de afvoerslag met Aquastop alsnog bezord\gd. Hulde

A van Oeveren 16-10-2022

Super snelle levering, voor mij een topbedrijf, waar ik vaker zal bestellen als ik wat nodig heb, aanrader

Richard 15-10-2022

Bestelling plaatsten ging eenvoudig. VeiligKopen leverde product (Siemens afzuigkap) tegen de laagste prijs. De bezorging verliep snel (binnen een dag) en probleemloos.

GGreen 14-10-2022

Tja, ik bestelde online een Bosch inductiekookplaat met losse 5-polige perilex 3-fase aansluitkabel. Kon 'm 1 dag later al gratis ophalen bij de winkel. Goed verpakt aangepakt, ingeladen, en thuis geinstalleerd. Geen krassen niks, werkt inmiddels bijna 3 jaar perfect. Geen aanspraak op service of garantie hoeven te maken.

Jan van Meer 13-10-2022

Mijn eerste ervaring is gelijk helemaal top, gisteravond oven besteld en vandaag al gebracht door twee vriendelijke bezorgers.
Voordelig geprijsd en top service, wat wil een mens nog meer.

Mia 13-10-2022

Prima online winkel. Doet wat hij beloofd en levert de volgende dag. Ik had nog een vraag en advies nodig en werd ook prima telefonisch geholpen.

Ingrid Kaczmarek 13-10-2022

Ik ben zeer tevreden over veiligkopen.nu.
Wat ik enorm prettig vond is dat ik gewoon kon bellen via een telefoonnummer die duidelijk op de site te vinden was. Dit i.p.v. chatten en meteen een medewerker aan de telefoon kreeg, die mij informatie gaf over voorraad en levering van mijn bestelde produkt. Ook stond er duidelijk op de site wat de extra service inhield. Vervolgens kreeg ik via e-mail de juiste informatie en heel goed uitgelegd hoe de levering in zijn werk zou gaan.

Huub 13-10-2022

prima snelle levering, duidelijke communicatie over bezorgtijd, vriendelijke bezorgster

Maud 10-10-2022

Fijne winkel! Goede prijs en makkelijk en snel contact met de firma die onze wasmachine (tot op de tweede verdieping ;)) leverde! Al met al dus tevreden!

J.P.M. van den berg 10-10-2022

Mooie en overzichtelijke producten tegen een net iets voordeligere prijs als de concurent/collega s.
Ook fijn dat je zelf je afleverdag mag kiezen ,pakket werdt netjes bezorgt door een vriendelijke jongeman .
De montage was een peulenschil, mooi apparaat voor een mooie prijs ik ga zeker vaker hier winkelen.