VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeannette 27-11-2022

Koelkast is stip op tijd geleverd vandaag , personeel vriendelijk. Product is onbeschadigd aangekomen en op de goede plek geplaatst .

Erkan 26-11-2022

Veiligkopen.nu doet zaken met een zeer slechte koeriersbedrijf welke zijn afspraken niet na komt! Vandaag mij hele dag laten wachten voor een levering vervolgens 's avonds op het laatste moment afzeggen.

Zsolt 26-11-2022

Prima prijs, snelle levering, voldoende informatie over het product op de website

plukdedag 25-11-2022

Heel snel reactie en levering. Gewoon een perfecte service.Ik kan deze winkel iedereen aanbevelen.

Raymon 25-11-2022

Prima webshop, snel geleverd. Van tevoren wordt er duidelijk gecommuniceerd in welk tijdslot de levering is.
Nog een pluspunt, wij hebben een wasmachine gekocht en de optie ' oude wasmachine meenemen' niet aangevinkt. Bij nader inzien wilde onze dochter de oude wasmachine toch niet hebben en de vriendelijke bezorgers hebben hem alsnog afgevoerd.
De nieuwe wasmachine draait inmiddels en de wasjes zijn weer heerlijk schoon!

Gerard 25-11-2022

Makkelijk bestellen, goede prijs/qualiteit verhouding en snel geleverd! VK1144938

Louis 24-11-2022

Mooie overzichtelijke site, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Uitstekende en kundige communicatie met de verkopers.
Telefonisch snel bereikbaar (niet meer vanzelfsprekend tegenwoordig).
Afspraken worden nagekomen.
TOP-ervaring met deze winkel!

Carla 22-11-2022

Super vriendelijk te woord gestaan, goed geholpen bij bestellen.
De volgende middag werd de vriezer al bezorgd, door aardige mensen.
Kon zelfs pinnen bij aflevering.
Het is een aanrader deze zaak, top.

JVdV 21-11-2022

Omslachtige bestelprocedure door de verplichte vooruitbetaling. Betaling via creditcard zou handiger zijn en tijdswinst geven op het vlak van levering.
De communicatie over het levertijdstip is verwarrend. Eerst wordt er gesteld dat er een aflevermail met tijdslot wordt verstuurd uiterlijk om 23u00 de dag voor de aflevering, maar uiteindelijk wordt er door de afleverfirma een tijdslot meegedeeld om 08u00 op de dag van de aflevering.
De bezorger was Franstalig en sprak geen Nederlands, ook deed hij aanvankelijk moeilijk omdat het toestel met de lift naar de kelderverdieping diende te worden gebracht. Dit alles gebeurde middels manuele verschuiving door het ontbreken van een steekwagentje. Met als resultaat een vloer vol ISOMO-korreltjes.
Anderzijds was het apparaat ordentelijk verpakt en vertoonde het geen beschadiging.
Al bij al ben ik wel tevreden met de aankoop en de order afhandeling.

Enrico 21-11-2022

Gisteren een aanbieding op internet gevonden waarin een lagere prijs wordt gegeven voor een product. Daarop netjes gemeld aan deze site omdat er een laagste prijsgarantie is. Niet dus!
Ik kreeg een mailtje waarin staat: ‘ voor deze prijs kunnen we het niet aanbieden’

Alle moeite voor niks, niks prijsgarantie, grote flauwekul dus, niet te vertrouwen, echt heel slecht

Paul Kretzer 20-11-2022

15 november j.l. aan het zoeken naar een nieuwe koelkast.
Uitgekomen bij de zeer overzichtelijke website van veiligkopen
Beste internet prijs.
Zeer snelle levering. (16 nov. in huis geleverd)
Zeer goed track systeem van vervoerder en punctueel afgeleverd. Zeer vriendelijke bezorger.
Kortom geen enkel minpunt of zelf ook maar een verbeterpuntje wat ik kan aandragen.
Mijn volgende aankoop zal ik in eerste instantie gaan zoeken binnen de website van veiligkopen.nu

Een en al lof voor de gehele afhandeling van de aankoop van bestelling tot in gebruikname.

Friet stefan 19-11-2022

Geen opmerkingen bij veiligkopen alles tot in de puntjes geregeld
Echt een aanrader

Abdel 19-11-2022

Ik ben tevreden met de bestelling
Is op tijd gekomen en goede service
Ik moet de oven nog monteren dan zie ik wel verder

Jeroen van Tilburg 19-11-2022

Webshop werkt perfect en zij doen wat ze beloven. Goede kwaliteit voor een prima prijs.
Ordernr VK1143671

Jacques.ranschaert 18-11-2022

Zeer correcte levering aan een marktconforme prijs.
Zeer goed contact.
Snelle reactie bij vragen.

Chris 17-11-2022

Snelle vriendelijke levering iets vroeger dan de geplande aflevertijd super, leuke prijs voor een topproduct Liebherr vriezer tafelmodel waarvan wij veel plezier hopen te hebben zeker met de feestdagen in het zicht.

Gerben 16-11-2022

Geweldige wasdroger gekocht voor een prima prijs. Er ging kassakorting nog eens af. Duidelijke site en goed bestelproces. Droger kwam een dag later al! Goede communicatie over bezorg moment. Al met al helemaal top dus!!

Veronica 14-11-2022

Uitgebreid assortiment. Had al eerder besteld. Nadat de bestelling was gedaan, bleek dat de vaatwasser toch iets te groot was voor de inbouwkast. Kon de bestelling zonder enig probleem wijzigen. Top. Goede inbouw service.

Fam van Oostveen 14-11-2022

Op zondagavond telefonisch terecht kunnen en zeer klantvriendelijk geholpen, vervolgens keurig geleverd en geplaatst, zeer tevreden !!
11 jaar geleden ook hier gekocht en ze maken het nu weer waar.

een verrassende ontdekking 14-11-2022

Een mooie en verrassende ontdekking: een betrouwbare webwinkel, die snel levert, tegen een lage prijs, via een gerenommeerde logistiek partner. Ik ga voortaan eerst bij veiligkopen.nu kijken als ik weer serieuze artikelen nodig heb.

Annet N 13-11-2022

2e keer dat ik een Bosch inbouwapparaat bij veiligkopen.nu besteld. 1e keer ging er tijdens het transport iets mis, dat is toen door Veiligkopen heel netjes opgelost. Dat gaf vertrouwen voor een 2e keer. Daarnaast heb ik 2 keer de goedkoopste prijs gehad. Beide keren was de bestelling binnen een dag bezorgd. Kortom top.

PGM 12-11-2022

Heel goede website, duidelijke informatie en gemakkelijke bestelprocedure. Voordeligste aanbieding die ik op internet kon vinden en na bestelling zeer vlotte afhandeling.

G. van Tongeren 12-11-2022

Goede prijs van de droger en prima tijdige levering door klantvriendelijke medewerkers.

Gj 12-11-2022

Snel kunnen bestellen en netjes geleverd. Zou de volgende keer weer bestellen.

Gerard 11-11-2022

Grote keuze, concurrerende prijzen en een klantenservice die tot laat in de avond bereikbaar is.