VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

pim mittelmeijer 09-12-2022

Ik heb niks negatiefs te melden.
Keurig op tijd netjes op de hoogte gehouden over aankomst . Personeel vriendelijk en beleefd

Dhr Familie Groos 08-12-2022

De shop is goed overzichtelijk, bij een vraag per telefoon heeft de medewerker alle tijd voor je, zodat je de nodige vragen kunt stellen en dat je zeker bent van het product wat je gaat aanschaffen zodat er geen teleurstelling kan zijn. Wij hebben een algehele positieve ervaring met dit bedrijf en zeker ook met de bezorging van onze mooie producten!! Wij bevelen dit bedrijf aan!! Een dikke 10!!

Bert Damen 08-12-2022

fijne firma
komt afspraken na
fijn dat zij snel handelen en de afspraken na komen

aanrader

A3P 07-12-2022

De bestellingen worden op de afsproken dag bezorgd. Prijzen zijn verbazend laag ten opzichte van andere aanbieders!

Gerda 06-12-2022

Via via op deze webshop attent gemaakt.
Hoe het apparaat gaat werken weet ik nog niet. Nog niet aangesloten maar de levering was top!
Vanaf 1 uur snachts werd ik op de hoogte gehouden wanneer de oven gebracht zou worden.
Stipt op tijd werd er aangebeld. Klasse!
Betreft: VK1151739
Kan deze webshop wat dit betreft zeker aanraden!

Martin Kölder 06-12-2022

Ik zat op internet te kijken voor aanschaf van een Quooker en zag een aantal sites die deze verkochten. Allereerst is het een flink bedrag en sprak de naam Veilig Kopen mij wel aan. Gevolgd door prijs voordeel. Verder waren er diverse mogelijkheden tot betaling, maar door veilige gevoel heb ik dit direct gedaan. Ik had mijn e-mail adres schijnbaar niet helemaal goed ingevuld en werd direct teruggebeld hierover. De hulp was direct bereikbaar en werd hersteld.

Ans 05-12-2022

Bestellen ging vlot, geen probleem kon een datum kiezen voor de levering, ook prima, kreeg 24 uur van te voren bericht met een tijdsblok van de levering daarna een een kwartier voor de levering een sms, uitstekende service!!!

Sandra 04-12-2022

Op aanraden van familieleden ging ik opzoek naar een inbouw combioven op deze site. De webshop is heel gemakkelijk en had zo mijn artikel gevonden. Daarna verliep het niet zogoed en heb ik een paar keer gemaild en gebeld. Na een boos telefoontje hebben ze alles in orde gebracht en had ik de dag erna mijn combioven. Ik ben heeeel tevreden met mijn combioven ! Lekker gemakkelijk om te gebruiken.

Jolande 04-12-2022

Snelle levering
Goed product, goed omschreven klopt met daadwerkelijke product.
Zeker een aanbeveling

Wim Bosma 03-12-2022

Goede maar overvloedige communicatie over het totale proces, inclusief de levering door partner organisatie. Correcte levering van het gevraagde goed verpakt. Apparatuur voldoet volledig aan onze eisen.

Marcel 03-12-2022

Vanaf het moment van online bestellen tot levering is er duidelijke en heldere communicatie. Bezorgen tot bijna op de minuut nauwkeurig. Wasmachine tot op de plek afgeleverd. Kortom TOP geregeld!

Alles uitstekend geregeld bij deze webshop 02-12-2022

Op zoek naar een vriezer, kwamen we uit bij veilig kopen.nu We hadden er nooit van gehoord, maar de website had een keurmerk en goede reviews, dus daar moesten we op vertrouwen. De vriezer was niet op voorraad dus even gebeld met het klantenservice, hoe lang de levertijd zou worden. Ik werd keurig te woord gestaan en van informatie voorzien. Bij het bestellen had ik het email adres verkeerd getypt, toen had ik het bedrijf gelijk weer aan de lijn om te vragen wat er niet klopte. Door deze accuraatheid, had ik al gauw het gevoel, Dit gaat helemaal goed komen. De vriezer werd uiteindelijk ook nog eens eerder geleverd. Dus alles helemaal top. Ook het bedrijf dat de vriezer bracht was dik in orde. We zijn dus dik tevreden

Els Maes 02-12-2022

Zeer overzichtelijke website. Heel betrouwbaar. Duidelijke info en opvolging. Je kiest zelf je leverdatum en vanaf dan kan je alles zeer goed opvolgen en krijg je de dag zelf vanaf ´s ochtends tot exact 15 min voor levering bericht hierover. TOP !

Letty 02-12-2022

De site was duidelijk, makkelijk zoeken. Veel info over het gekochte product op de site beschikbaar. Bezorgdatum en tijdstip werden ook op tijd doorgegeven en die klopten ook.
Fijn als een bedrijf de afspraken nakomt, dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt. Keurige bezorgers.
ordernummer is VK1145679

Hr. En Met.G. van der Lans 02-12-2022

Een fantastisch bedrijf met geweldige artikelen , goede en snelle levering en keurige bezorgers echte vakmensen met een hartelijk woord voor ons oudere mensen, dit bedrijf verdiend zeker een aanbeveling!

kurt 02-12-2022

al jaren gebruiken we de service van veiligkopen en het enige wat ik kan opmerken; is dat de service alleen maar verbeterd is.
Levering (zeer goede leveringsdienst)
bestelling, opvolging en het geleverde product; enkel positieve ervaringen. doe zo voort

Isabel 01-12-2022

We hadden op internet een wasmachine en droger besteld. ‘s Avonds nog gebeld en prima informatie van Marco gehad. Twee dagen later bezorgd. We konden via track and trace de vrachtwagen volgen. Zo wisten we precies wanneer we de machines konden verwachten. Die werden gebracht door twee sympathieke mannen die alles keurig hebben aangesloten en de eerste adviezen hebben gegeven. We voelen ons fijn geholpen door veilig kopen.nl.

Paul 01-12-2022

Goede prijzen en snelle levering! Website bevat alle gewenste info! Simpel en snel te vergelijken.

Paulus 01-12-2022

Netjes en op tijd geleverd, voor een goede prijs. De track en tracé is erg handig

Hans van der Spek 30-11-2022

Scherpe prijzen, prima service en goed bereikbaar. In het verleden al vaatwassers hier aangeschaft en dit keer een Siemens inbouw koffie apparaat. Gratis aan huis en supersnel afgeleverd. Ik zal hier zeker weer bestellen mocht er weer iets in huis aan vervanging toe zijn!

Wim 30-11-2022

Een snelle en goede levering.
Kwaliteit en prijs waren in orde. Het is een aanrader.

Jeannette 30-11-2022

Koelkast is stip op tijd geleverd vandaag , personeel vriendelijk. Product is onbeschadigd aangekomen en op de goede plek geplaatst .

Hr.P.Poestkoke 29-11-2022

Dit is de eerste keer dat ik bij "Veilig Kopen"apparaat bestel.
Apparaat wordt geleverd bij bestelling omdat apparaat niet in voorraad was. Verkoper gaf een 2 weken levering tijd.
De levertijd werd langer dan die 2 weken. En het verbaasde me dat de prijs van apparaat nog een € 20 duurder is dan elders.

jan de rijck 29-11-2022

correcte en vlotte contactname.
vriendelijke gesprekspartners.
stipte levering.

Maalderink 28-11-2022

Leuke aanbiedingen, goedkoper heb ik het niet gevonden
Snelle levering, en netjes afgeleverd.