VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan vZ 08-01-2023

Snelle, tijdige en correcte levering van een inbouw combimagnetron tegen een uitstekende prijs. Alles volgens verwachting dus.

Stefan 08-01-2023

Ik ben helemaal verrast door de service van Veiligkopen! Ik heb onlangs mijn bestelling met ordernummer VK1160296 geplaatst en binnen een paar dagen was het al bij mij bezorgd. De bezorging was snel en de bezorger was erg vriendelijk! Ook werd ik goed op de hoogte gehouden via email, wat me een veilig en vertrouwd gevoel gaf. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop bij Veiligkopen en zal zeker nog eens terugkomen!

Michiel 07-01-2023

Gisteravond bleek de vriezer niet meer te functioneren, via Veiligkopen.nu een nieuwe (scherp geprijsde) nieuw exemplaar besteld en stond de volgende ochtend vroeg al voor de deur. Perfect en snel afgehandeld, mede door track&trace van Dynalogic tot op de minuut te volgen wanneer deze arriveert.

Bertus Overmeer 06-01-2023

Siemens inbouw oven besteld maar was niet op voorraad maar binnen 3 dagen afgeleverd met order VK1158772
Zeer netjes tot op de plek afgeleverd. Top.
Di was de eerste keer dat ik bij veilig kopen de bestelling plaatste maar ga dit zeker meer doen.

B.Bossche 06-01-2023

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen! Mooi optijd. Door een zeer vriendelijke en vrolijke bezorger afgeleverd. Goede sevice!! Zeer tevreden.

W 05-01-2023

Hier de goedkoopste, kleur koelkast is niet naar wens. Speciaal op zoek naar mat zwarte koelkast zoals in beschrijving. Zijkanten zijn zwart voorkant donker antraciet. Rest van de keuken is mat zwart. Dus net niet en op lade staat gedrukt vlees en vis. Dit is niet leuk voor een vegetariër.

Trudy 05-01-2023

Wat fijn om hier iets te kopen. Zeer duidelijke website. Ook nog mazzel gehad dat er een korting was. Vorige week had mijn dochter dezelfde vrieskast Liebherr gekocht, vandaar dat ik wist dat alles goed was,en dus ook deze keus gemaakt. Nu nog aansluiten en hoop er veel plezier van te krijgen . Goede begeleiding bij het hele proces ga zo door!!!

Milko 04-01-2023

Zeer net en snel contact via de mail, offerte gehad met de beste prijs en zeer snelle levering
Kopen bij deze aanbieder is een aanrader.

Pieter Snoeck 04-01-2023

Snelle bezorging en zeer vriendelijke bezorgers die zeer kundig waren. Goede bezorging service met ruimte om bezorging aan te passen

Anita 04-01-2023

Heel snel geleverd en ook de tijd die ze aangeven! Prima service! Nu hopen dat de garantie ook goed is.

Spooky 03-01-2023

Een van de vlotste online sites .Snel, duidelijk ,interessante prijzen. Zeer goede tracking ,bijna op de minuut na..

Theo van der Sluijs 03-01-2023

Van aankoop tot ingebruikname perfect geregeld
Gekochte vrieskast van Liebherr staat keurig in garage te snorren.
Veiligkopen.nu bedankt voor de prima service en ook bedankt aan de vervoerder die exact op het juiste aangegeven tijdstip de vrieskast kwam bezorgen.

Boot 02-01-2023

Jullie zijn de goedkoopste, het product (vriezer) ziet er goed uit. Ook kon het al erg snel bezorgd worden en werden we nauwkeurig op de hoogte gehouden totdat het product er was. Kortom, heel positief!

K 31-12-2022

Prima en netjes. Lange levertijd maar dat kwam door de fabrikant, netjes laten weten

Harry 31-12-2022

Een afzuigkap gekocht die bij aankomst transportschade bleek te hebbben. Gemeld via mail met foto's. Gelijk een reactie met de toezegging dat het prodoct werd omgeruild tegen een nieuw product. Binnen een week werd dit ook gedaan. Top.

Tante Flits 30-12-2022

En dan opeens is je vriezer kapot😱
Snel gezocht naar een nieuwe! En wat een service om laat in de avond, (21.50u) gewoon nog te kunnen bellen naar Veiligkopen.nu en je te laten informeren. Voor 22.00 uur besteld en de volgende dag iets over 2e al in huis.
Waarom geen 10 vraag je je dan af? Omdat de bezorgers de vriezer niet op de 10cm hoge pallet in de schuur mochten zetten. Iets met drempel-opdracht ofzo! Schijn je weer extra voor te moeten betalen. Was mij niet helemaal duidelijk!
Maar voor de rest absoluut tevreden over de service tot nu toe!
Zo goed zelfs dat mijn ouders vandaag ook dezelfde vriezer bij Veiligkopen.nu hebben gekocht!!

Jelle Vis 29-12-2022

We hebben een geweldige koop gedaan via de site 'veilig kopen' . We kopen niet gauw via internet, maar de prijs en de informatie over het product heeft ons overgehaald om via deze site te kopen. De bezorging verliep volgens afspraak en planning. We zijn heel tevreden en bevelen deze site bij anderen graag aan.

Michel 29-12-2022

Snelle levering van de inbouw afzuigkap tegen een goede prijs. Fijn contact met partner bedrijf over de aanpassingen aan nis voor het inbouwen van de nieuwe kap. Werkzaamheden vakkundig gedaan en oude apparatuur netjes meegenomen en alles keurig achtergelaten. Tevreden!

Annie Beemsterboer 28-12-2022

Goede en correcte informatie over levering, klopt ook wat ze vertellen.
Goede kennisgeving over de levering, van datum en aflevering op de dag.
Vriendelijke heren die hem bezorgen, en zetten hem netjes binnen.
Dus zal zeker bij meerdere apparatuur vervangingen bij deze winkel terug komen.
Veilig kopen , dat is zeker waarheid.

Jean-Marie 25-12-2022

Snel en eerlijk goede levering en behulpzaam zeer goede dienstverlening en behodzaam

Jan Bloem 23-12-2022

Perfect geregeld van aankoop tot aflevering, prijs super voordelig en goede voorlichting.

Spierenburg 23-12-2022

Prima kwaliteit en levering keurig netjes binnen 24 uur. Best knap met de drukte zo rond de kerstdagen.

Joos van Haaren 23-12-2022

Na eerst telefonisch contact, order direct geplaatst. Order afhandeling en verzending is per mail te volgen. Levering perfect van mijn orde VK115567 betreffende een warmtepompdroger. Ook de mannen van het leverbedrijf waren vriendelijk.

Filip van snick 22-12-2022

Correct en juiste bediening.
Een aanrader!!!!
Diepvriezer liebher voor een heel scherpe prijs.

Fank 22-12-2022

Had een Bosch oven besteld, maar die was niet uit voorraad leverbaar was. Dit was wel gemeld op de site, maar had het niet gezien.
Dus viel tegen, maar tijdens contact ben ik hierover vriendelijk en eerlijk over ingelicht en binnen 1 maand had ik toch nog de oven.
En die doet het geweldig!! Stil en zeer efficiënt.