VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

L. Broerse 03-02-2023

Samsung NQ5B4553FFB Combi magnetron via veiligkopen besteld.
Ik heb voor deze site gekozen na het lezen van de vele reviews, en blij dat ik op de site ben gaan kijken. Echt dik en dik tevreden over veiligkopen.nl
De site is overzichtelijk en heeft gunstige prijzen, vragen die je stelt, via mail of telefoon worden snel beantwoord.
Ook kun je via Trace en Trace op de hoogte gehouden worden, over het tijdstip en aflevering van het product.
Snelle levering donderdag besteld en vrijdag succesvol in huis afgeleverd.

Dusty 03-02-2023

Goed, snel, voordelig. Jammer dat je niet met creditkaart kunt betalen. ………

Frits Wolsleger 01-02-2023

Telefonisch goed bereikbaar staan je netjes te woord en je wordt goed geholpen met de bestelling als je het zelf niet meer zou weten

Ries 30-01-2023

Goede prijs, snelle bezorging en daarbij handige updates voor wat betreft de levering aan huis.

Johanna 30-01-2023

Gebruikers vriendelijkheid van de webshop is prima. Bestellen gaat makkelijk. Je goed op de hoogte gehouden wanneer de chauffeur langskomt.
Klacht afhandeling is niet geweldig. Een apparaat wat net geleverd is en bij levering meer geluid en een geluid maakt alsof er iets aanloopt. Daar wordt niet opgereageerd. Zoek het maar uit met de leverancier. Je hebt betaald en 2 jaar fabrieksgarantie. Het apparaat is nog nooit gebruikt en nog geen 20 minuten in huis. Ik vind dit geen goed teken.

Helena 29-01-2023

Goede prijs en service. De eerste keer besteld en zeer tevreden. Product werd zelfs op zondag bezorgd. Top!

Javi56 28-01-2023

Snelle levering, duidelijkheid over het verloop van de levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Super tevreden. 👍

John Selsig 27-01-2023

Hadden dringend nieuwe vrieskast nodig omdat de oude "de Geest" had gegeven. Vol met diepvriesproducten.
Overal gekeken maar kwamen zeer dicht in de buurt terecht bij VeiligKopen en na een telefoontje of
het uitgekozen product wel aanwezig was direct besteld, betaald. Is zojuist bezorgd en is over 2 uur bedrijfsklaar zal
ik maar zeggen. Eventjes de "opgeslagen diepvriesproducten weer eventjes ophalen bij kennissen en
wij kunnen weer verder. Service is prima en ook bezorging en meenemen van oude vrieskast geen probleem.
De mannen waren zeg binnen 8 minuten helemaal klaar.
In feite alles binnen 24 uur geregeld en geleverd.

Jan 27-01-2023

Tijdige levering door korrekte medewerkers. Bij vragen aan de leverancier werd adequaat gereageerd.
Track en trace is duidelijk.
Met gerust hart kan je hier produkten bestellen.

Richard 27-01-2023

Goeie service netjes geleverd op zolder. Een echte Aanrader en nemen oude apparaten mee en ook verpakkingsmateriaal

Mark De vries 26-01-2023

Alles was heel duidelijk,makkelijk te bestellen scherp geprijst en zeer snel geleverd.
Ik ben zeer tevreden en maak zeker weer gebruik van hun dienst als ik weer wat nodig heb. Voor nu ben ik weer blij meteen nieuwe droger.

Cha 25-01-2023

ordernummer VK1161142
Ik heb een hele positieve indruk gekregen van Veiligkopen.nu toen ik er een vaatwasser bestelde. Communicatie is top. Er wordt met je meegedacht en afspraken werden nagekomen. Tijdens het gehele leveringsproces ben ik uitstekend op de hoogte gehouden.

Steven 25-01-2023

Perfekt en op het voorziene tijdstip afgeleverd. Vriendelijke koeriers hebben de service zoals die voorzien is uitgevoerd. Niets op aan te merken dus dik ok voor mij .

Sandra Smit 25-01-2023

Ik ben erg tevreden over veiligkopen.nu. De prijs-/kwaliteitsverhouding is dik in orde. Ze kunnen goede kwaliteit leveren voor een lagere prijs. Iets langer wachten tot de levering maar dat vonden wij geen probleem. Daardoor krijg je de laagste prijs. De website was duidelijk en overzichtelijk. Ook de klantenservice reageerde snel op mijn e-mail over een richttijd van levering g. Transport ging ook erg snel en goed. Al met al prima webshop!

Wim 25-01-2023

Goede service, na plaatsen bestelling direct bevestiging per mail. Levering volgens afspraak, tevens te volgen via track en trace.

Huisman2 23-01-2023

Terwijl overal de prijs van het apparaat (een wasdroger) hoger was ontdekte ik bij VeiligKopen een aantrekkelijke prijs.
Zonder te twijfelen dus direct besteld - VK1164502.
De levering was, zoals beloofd, zeer snel en uitstekend verzorgt.

walter 22-01-2023

kwaliteit en prijs voldeden volledig aan de verwachtingen.
De levering verliep volledig tot onze voldoening

H. Janssen 20-01-2023

Super service echt top. Goede communicatie. ( Zelfs vandaag met het slechte weer een SMS bericht dat de chauffeurs door de weersomstandigheden vertraging kunnen hebben). Chauffeurs waren er stipt op het aangegeven tijdstip zeer vriendelijk behulpzaam en correcte mannen zeker aan tebevelen.

JW 19-01-2023

Snelle reactie en product geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak. Monteur van derde partij ingezet en product werkt volgens verwachting.

Yennay 17-01-2023

Duidelijke omschrijving product, makkelijk te bestellen, eerst gebeld hoelang levering zou duren. Helaas bleek later de info niet te kloppen en moest het product besteld worden bij leverancier. In totaal 4 weken geen afzuigkap gehad ipv 5 werkdagen. Nu wel blij met afzuigkap hij werkt goed.

rian 13-01-2023

vriezer besteld, maar kon niet naar boven, dus andere besteld. Zeer goed en snel opgelost door vriendelijke medewerker. Top service

G.Olieslagers 12-01-2023

Ons nieuwe fornuis is vandaag geleverd. We hebben eerst telefonisch contact gehad met veiligkopen.nu voor informatie en werden daar goed geadviseerd en vriendelijk behandeld. De levering kwam binnen 1 dag, keurig met een track-and-trace. Het was een perfecte levering, keurig ingepakt en geleverd tot in de keuken door twee zeer beleefde mannen. Het kan niet sneller en beter.

Han Nijsten 10-01-2023

Voor de 1ste keer bij deze webshop een artikel besteld.
Vanaf het 1ste moment vertrouwen erin gehad, en inderdaad mijn vertrouwen is totaal niet geschaad.
Het contact was correct en vragen werden ook direct beantwoord.

Het geleverde product is in perfecte staat volgens informatie op de website geleverd.

Zeer tevreden hoe het gelopen is en indien nodig zal ik wederom bij deze webshop een bestelling plaatsen

Carl 09-01-2023

Zeer vriendelijke en correcte bezorging.
Bezorging is goed te volgen en op correcte tijd geleverd. Super tevreden.

Ron 09-01-2023

Snelle levering, bezorger met tablet in handen was vriendelijk, de andere bezorger niet.
De eerste vroeg aan mij wat ik met de doos ging doen, voor ik kon antwoorden zei de tweede, heb jij betaald voor die service anders moet jij die doos zelf wegdoen! Dus mijn hint is dat deze wat vriendelijker mag zijn tegen klanten.