VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cornelis 09-03-2023

Geruisloze bestelling en facturering.
Eenduidige en transparante communicatie omtrent levering en montage.

Joop 08-03-2023

Prima overzichtelijk, prijzen marktconform, vlotte afhandeling en bezorging

Jacqueline 07-03-2023

Heeft buiten Veiligkopen.nu om lang geduurd maar prijs kwaliteit en afwikkeling prima.

Petra 06-03-2023

Duidelijke site en heldere communicatie, goede prijs en correcte levering.

an barnhoorn 05-03-2023

super groot assortiment
lekker voordelig
snel geleverd
meeneem service
vriendelijke bezorgers

Raptortommy 05-03-2023

Afzuigkap van AEG gekocht bij veilingkopen. Nergens zo’n goede aanbieding gevonden en een snelle levering. Chapeau.

Remco Frehe 05-03-2023

Ruim aanbod, mooie prijzen en aanbiedingen. Doen wat ze beloven. Snelle levering zelfs op zondag. Levering mooi op tijd ( mede door transporteur Dynalogic). Blij met ons order VK1171548. Zeker een aanrader.

Etna filter 03-03-2023

Ik heb op het web gekeken naar de goedkoopste artikel VK1172845 en vond deze hier, zelfs mijn bestelling kwam heerlijk een dag erna super thanks een echte aanrader

Schouten 28-02-2023

Super bedrijf !! Bestellen en je product kan de volgende geleverd worden.
Koelkast besteld is de volgende dag geleverd met iets extra kosten voor ons 3 hoog in onze appartement bezorgd.

Selen 25-02-2023

Goede samenwerking en communicatie en snelle levering ook de bezorger communiceren goed ze sturen zelfs sms met tijd wanneer ze bij jou zijn

Ab 21-02-2023

De Bosch inbouw vriezer was bij VeiliKopen op voorraad. De vriezer is de volgende dag geleverd. En de levering is ook stipt volgens planning uitgevoerd.

Luc Wauters 17-02-2023

Alles verliep perfect van bestelling tot levering.
Een aanrader voor iedereen

John k 15-02-2023

Helaas voor veilgkopen heeft jullie vervoerder jullie in de steek gelaten. Geen bericht voor 23 u wanneer ze zouden leveren de dage erna. Hele dag vrij moeten nemen om rond 9 u op leverdag te lezen dat ze tussen 19 u en 22 u zouden leveren en dat ik een half uur vooraf nog gebeld zou worden. 20:35 werd pakket afgeleverd door een keurig beleefde chauffeur maar niemand die vooraf gebeld heeft. Helaas hierdoor maar een 5 als waardering. Over het geleverde kan ik nog niets zeggen.

Wim Abrahamse 15-02-2023

Fantastisch overzichtelijke webshop die op afstand toch in staat is service dichtbij huis te geven.

J.G.A. van Warmerdam 15-02-2023

Vanaf de bestelling tot en met de aflevering/installatie verliep alles zoals was beloofd, dus perfect. Ik kan een ieder VeiligKopen.nu warm aanbevelen. Ook de prijsstelling springt er in positieve zin uit.

Mohamed 12-02-2023

Goed shop gisteren inbouw magnetron besteld vandaag thuis gekregen.ben heel blij mee.
Top

U-boot 12-02-2023

Prima, keurig op de hoogte gehouden voor aflevermoment, netjes binnen gezet, gewoon zoals het hoort dus

Pem 11-02-2023

Ordernr. VK1169555
Prima webshop, betrouwbare uitstraling.
Wij zijn heel blij met onze aanschaf, de communicatie, klantvriendelijkheid, service en levering van onze wasdroogcombinatie!

G. Verhagen 11-02-2023

Goede en snelle afhandeling, hoewel de plaatsing niet goed is gebeurd en wij nog veel plastic en tempex moesten verwijderen. Ook werd het apparaat niet op de juiste plaats en niet waterpas geplaatst.

Kookplaat 10-02-2023

Duidelijke en gebruiksvriendelijke shop die vertrouwen uitstraalt zonder allemaal onnodige reclame!

Wil Bouwhuis 09-02-2023

Goedemorgen,

Ik had een inductiekookplaat elders gekocht en die kon pas na een week of 8 geleverd worden. Hierop heb ik bij jullie gekeken of jullie dezelfde verkochten. Dit was inderdaad het geval alleen voor 50 euro duurder. Ik kon de optie "elders goedkoper gezien" aanklikken en dat heb ik gedaan waarop ik een korting kreeg van 50 euro. De volgende dag had ik het al in huis en ik ben echt super blij met de vreselijk goede service en ontzettend vriendelijk behandeld aan de telefoon. Echt super service!! Dank u wel nogmaals :-) Gr Wil

Fam R.van der Meulen 08-02-2023

ordernummer VK1168989
Gisteren bij www.veiligkopen.nu besteld
Duidelijke site
Scherpe prijs.
Snel bezord volgende dag.
Levertijd te volgen via app.
Vriendelijke bezorgers Het kon niet beter.
Zou hier weer bestellen!

Peters 07-02-2023

Makkelijke site ,het product dat je zoekt is makkelijk te vinden.
De prijsopgave was zeer snel en ook nog het goedkoper dan enkele collega`s.
Doorslag gevend was dat ik achteraf kan betalen alsmede dat het bedrijf is aangesloten bij huiswinkelborg.
Het apparaat werd op de juiste dag franko thuis afgeleverd.

Paul thijssens 05-02-2023

Top winkel ik had per ongeluk een verkeerde ijskast besteld.Contcact op genomen met klantenservice die meteen het probleem door de dag erna ijskast om te ruilen zonder extra kosten.Geweldige vriendelijke klantenservice en levering.
Pluspunten; Zeer goede klantenservice. Minpunten; geen
Zeer snelle levering ( 1dag )
Goede producten
Goedkoop
In de toekomst zal ik zeker hier iets weer bestellen.

M. Rietdijk 04-02-2023

Had er nog nooit van gehoord, maar ben er via Google achter gekomen, Fijne shop met betaalbare prijzen en leuke, aantrekkelijke kortingen.
Zal hier, indien nodig, zeker eerst gaan kijken