VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

de meedenk winkel 05-04-2023

Ondanks het iet kunne leveren op de gewenste dag omdat pakket niet te vinden was is er via de telefoon toch aangeven dat en een oplossing komt indien het de volgende dag niet is opgelost. proactief meedenken is een pluspunt

Rob 05-04-2023

Goed geregeld, snelle levering en geen gedoe, want daar houden Nederlanders niet van :).

Ed 05-04-2023

Snelle afhandeling van de bestelling, goede prijs en klantvriendelijke website.
Op de dag van levering constante update te volgen bij de vervoerder waar zending is op elk moment van de dag is.

Arno 04-04-2023

Snelle en goede service van zowel transportplanning (dmv track en trace waar de bezorger is) en het personeel wat bezorgd en aansluit.

Hetty 03-04-2023

Duidelijk, en vriendelijke mensen.
Het product was snel te leveren. Binnen 24 uur

Marianne 03-04-2023

Prima service , prijs vergelijking met andere bedrijven niet onbelangrijk ! Goedkoper !! En snelle correcte levering.

Edza E 01-04-2023

Wat een superservice!!
Gisteravond om 21:00 uur een nieuwe combi magnetron/oven besteld en vanmorgen om 9:15 uur al geleverd. Sneller kan niet!
De oude oven werd meteen meegenomen.
En nu hebben we weer een heel mooie nieuwe oven. Echt heel blij mee!
Ordernummer: VK1180270

Henk Bakker 31-03-2023

VeiligKopen.nu maakt alles waar wat ze beloofd. De site is zeer to the point en adequaat. De service en bezorging is perfect. De prijs voor m’n wasmachine is de laagste van Nederland!

jan engberts 30-03-2023

na gebeld te hebben met de klantenservice over een vaatwasser ben ik echt fantastisch geholpen. Kreeg een vervangend product voor de prijs van het door mij gevraagde product, welke niet meer leverbaar is, dus een leuke korting en de volgende dag geleverd zoals afgesproken. al met al 1 van mijn beste ervaring, wellicht de beste, van de afgelopen jaren.

Snel, goede prijzen & doet wat er beloofd word! 27-03-2023

Heb een inbouw vaatwasser besteld en per ongeluk kwam ik op de site van veiligkopen.nu omdat ik de prijzen aan het vergelijken was. En het scheelde aardig wat, en vond de site erg makkelijk. De afhandeling gaat super, de track en trace en een sms 15 minuten van te voren ideaal! De bezorgers waren vriendelijk en accuraat. Ben zeer tevreden!

Zoottt 25-03-2023

Gisteren bestelde ik even voor tien uur 's avonds een Inventum inductiefornuis bij Veilig Kopen. De reden was de zeer lage prijs (er waren bedrijven die meer dan honderdvijftig euro meer vroegen voor exact hetzelfde product). Bovendien was er nog een tijdelijke extra korting van 25 euro. Ik kon makkelijk betalen met iDeal en de factuur ontving ik direct in de e-mail. De volgende dag werd het fornuis 's middags al tot in de keuken afgeleverd door Dynalogic. Het was goed verpakt (plastic, piepschuim, plankjes). Ze namen mijn oude apparaat mee. Samenvattend: Veilig Kopen is voordelig, snel en correct.

Peter 22-03-2023

Goede prijs/kwaliteit. Goede en overzichtelijke website.
Goede informatie mbt de producten. Snelle en adequate levering.

Bas de Vos 22-03-2023

De reden om via veilig kopen te bestellen was de prijs, dit scheelde best veel.
Maar de afhandeling van mijn bestelling was top, info over de levering via de telefoon ging snel zonder in de wacht te staan.
Ook de mail over de levering was correct en reeds de volgende dag kan de bestelling geleverd worden.
Het tijdstip van levering was ongeveer maar via de track end trace goed te volgen, 15 min voor levering ontving ik een sms.
De bezorgers waren behulpzaam en netjes, kortom een tevreden klant,

Wim de bruijn 22-03-2023

Na veel gezocht te hebben voor een geschikte vriezer kwam ik terecht op veilig kopen en heb daar mijn geschikte vriezer gevonden .en besteld de prijs was het laagst van al de ander aanbieders .en de levering ging exact wat er beloofd was . Gewoon perfect zou het bij vrienden en bekenden zeker aan raden . Ook voor de toekomst ga ik nooit meer opzoek ga gelijk naar veilig kopen .
Heb mijn vriezer nu in gebruik en ben er heel blij mee werkt perfect 👍👍

Boomer 19-03-2023

Altijd bereikbaar, zelfs in het weekend, direct antwoord op mijn vraag gehad op zaterdagavond!, snelle levering

Luc Vanhalme 16-03-2023

Vlotte afhandeling van de bestelling.Vlug geleverd .Prijs kwaliteit perfect

Anoniempje 15-03-2023

Top service van Veiligkopen.nu. Wij hadden een vrieskistje besteld, deze werd keurig de volgende dag bezorgd!

Ronnie lathouwers 15-03-2023

Belangrijkste wat ik vind dat het bedrijf doet wat het zegt zoals vandaag besteld morgen in huis en je bestelling goed kan volgen
Ben zeer tevreden.

Johannes 11-03-2023

N goede webwinkel & top bezorgd
Zonder beschadiging . En vriendelijke bezorger. Die het zelfs naar binnen bracht. Dikke 10

Niek 10-03-2023

Snelle een duidelijke informatie over wat je mag verwachten. Geen valse beloftes en een scherpe prijs.

Cor Kaasjager 10-03-2023

Het contact verliep zowel via de mail als telefonisch prima. Ondanks dat een van de twee bestelde apparaten nog niet op voorraad was.

Duifje 10-03-2023

Gekochte inbouw combimagnetron blijkt bij "veiligkopen.nu" voor erg scherpe prijs. Door gunstige referenties en eerdere tevreden aankoop is dan keuze snel gemaakt. Bestelwijze is zeer soepel verlopen en levering tevens super snel geregeld. Toestel draait al, kortom erg tevreden alles bij elkaar..

Fred & Petra Verheijden 10-03-2023

Ten eerste een makkelijke site, Goede prijzen, Duidelijkheid van de site, zeer snellen levering, mooi te volgen levertijd, zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers. In één woord Top, bedankt .......

vreesb 10-03-2023

Goede Webwinkel, goede service en snelle levering wat ook belangrijk is. Zou deze winkel aanraden voor iedereen.

Artemis 09-03-2023

Het was eenvoudig om te vinden wat ik nodig had, en de prijs was relatief laag. (Bestelnummer: 404046)
Flinke korting, inclusief installatie, betekende wel dat de installatie ruim 2 maanden later pas plaats kon vinden. Dit is allemaal goed verlopen, met tijdige berichtgeving over daadwerkelijke levering en de installatie zelf ging ook goed.

Ik had wel meteen gebeld over de garantietermijn, maar daarover gaf men mij, blijkt nu, het verkeerde antwoord: die gaat in op de datum van de factuur, dus 3 januari, niet op de datum van plaatsing.