VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 394 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yvonne 26-05-2023

Duidelijke site, snelle levering en nog een stuk voordeliger ook vergeleken met andere verkoopsites.

Wiel 25-05-2023

Super Snelle levering veel keus en heel duidelijke website
en super bezorging alles perfect gelopen
Oja stevig verpakt echt top niks op aan te merken

Rob 25-05-2023

Fijne webshop, makkelijk, mooie prijzen. Alles, van bestellen tot latere vragen, ging erg soepelen we zijn prima geholpen. De installatieservice was ook goed geregeld, prima en vlotte monteur. Al met al erg tevreden over Veilig kopen!

Birgul 24-05-2023

Netjes geleverd op afgesprokem datum. Mailverkeer snel en ook telefonisch goed bereikbaar. Artikel zat goed verpakt. Kortom ben zeer tevreden

Ron Smeets 24-05-2023

Vaatwasser wordt buiten neergezet en niet uitgepakt. Normaal gezien moet deze altijd achter de deur worden geleverd en verplicht de verpakking worden meegenomen. Vervoerder is Dynalogic. Zeer slecht.

Antoon 19-05-2023

Veiligkopen.nu bood de scherpste prijs en tevens de snelste levering, ‘S avonds om 20:30 uur een inbouw koelkast besteld en de volgende dag om 15:00 uur geleverd. Top beter kan en hoeft het niet👍👍👍

Eva 16-05-2023

de afzuigkap was al eens een keer verkocht. dat was te zien aan de afgebroken ring aan de binnenkant. ze hebben hem laten vallen op een of ander punt waardoor er iets is afgebroken aan de binnenste ring van de afzuigkap. dus u hoort eigenlijk nog geen 1 te krijgen. wat jullie wel moeten doen is als jullie iets terug krijgen het nakijken of het beschadigd is. dat is het enige advies dat ik jullie kan geven.

Heijninge 16-05-2023

Zeer snelle en correcte levering van bestelling.
Goed bereikbare en vriendelijke klantenservice.

Blei 15-05-2023

Supersnelle levering, nette bezorgers,
Heel erg tevreden!
Vrijdag vaatwasser besteld kon zaterdag al geleverd worden, ook netje op de hoogte gehouden dmv berichtje wanneer apparaat bezorgd wordt, kon zelfs de tijd aanpassen aan onze wensen. Bezorgers belden zelfs 15 min. Van te voren.

Isabelle 15-05-2023

Zaterdagavond ... mijn elektrisch fornuis geeft de geest. Aangezien ik op dit moment alleen warm water heb als ik het zelf opwarm, had ik zeer graag snel een oplossing. Onmiddellijk de mogelijkheden onderzocht en gewikt en gewogen. De inductie kookplaat van inventum leek me een het mannetje te zijn. Eerlijk is eerlijk, ik zoek wat ik nodig heb en dan bepaalt vooral de prijs waar ik mijn aankoop doe. Veiligkopen.nu bood deze kookplaat het voordeligst aan, gaf me een ook duidelijk overzicht van het product, ze leveren snel en veilig met Dynalogic. Een extra pluim voor de man die hier geleverd heeft. Ik was naar de bestelwagen gelopen om het pakket aan te nemen en hij stond erop het zelf tot aan de deur te dragen omdat het zwaar was. Ik vond dat erg hoffelijk.

Hoen 14-05-2023

Keurig en netjes afgehandeld en bezorging was ook korrekt en het een aanrader

Andre L 13-05-2023

Donderdag een vriezer besteld, had hem direct nodig, blijkt vrijdag niet op voorraad, ander model gekregen met zelfde kwaliteit
met extra korting, zaterdag geleverd..top geregeld.zeker het aanraden waard

Rozenbrand.JP 13-05-2023

Overzichtelijke website, alles duidelijk omschreven, mogelijkheden specificaties en bezorg opties. Volgende dag correct geleverd, Je bezorging volgen prima. Communicatie prima. Hier kun je vilig-kopen

Jan 13-05-2023

De afhandeling van de bestelling liep precies zoals was afgesproken. Bij de bezorging werd keurig de tijd van aflevering doorgegeven en werd alles goed afgehandeld door de bezorgers. Kort gezegd alles vanaf bestelling tot aflevering is top geregeld.

Willem Huisman 12-05-2023

Wederom weer een droger besteld vervanging van oude droger die 30 jaar oud was .ik heb nu al een stuk of 9 apperaten besteld bij veilig kopen .je wordt geholpen door vriendelijke mensen die open staan voor al je vragen .en ze zijn echt wel de goedkoopste.kortom ben zeer tevreden over veilg kopen

Francis 11-05-2023

Deze shop had de laagste prijs. Daarnaast een duidelijke overzichtelijke website. Ook even contact met de klantenservice gehad en die was erg vriendelijk.

H.Koershuis 11-05-2023

Makkelijke site, goede beschrijving van het product en snelle levering.
Voldoet aan de beschrijving.

Vriezer-koper 10-05-2023

Goede prijs voor een mooie vriezer. De bestelling (die bij de fabrikant moest worden nabesteld) kwam zelfs eerder aan dan verwacht. De partij die de levering kwam doen was erg flexibel in wanneer ze zouden leveren, gaven een goed overzicht van waar ze precies wanneer zouden zijn, en heeft het apparaat netjes geplaatst. Erg tevreden!

Ger 10-05-2023

Al die diverse keer wat gekocht altijd prima bezorgt op tijd en op ze plaats aan gesloten .

Tevreden klant. 10-05-2023

De shop heeft geen winkel, maar daar staan concurrerende prijzen en een groote voorraad tegenover. De site maakt kiezen en vergelijken makkelijk. Direct zelf ophalen is meestal mogelijk.

A.J.Neef 06-05-2023

Snelle en correcte levering tegen schappelijke prijs.
Een echte aanrader voor een eventuele volgende aanschaf

RS 02-05-2023

Als enige site, gegarandeerde levering binnen 24 uur bij daadwerkelijke bestelling. Het is VeiligKopen.nu zelfs gelukt binnen 12 uur te leveren! Andere witgoed-sites hadden hier 2 of 3 dagen nodig!
Levering werd keurig aangekondigd, per mail en sms (scherp tijdvenster + 30 minuten notice).

John Dasseville 01-05-2023

Ik ben zeer tevreden met mijn combi microgolfoven en vooral met de service na verkoop. Bij de levering van combi oven was mijn keramisch plaat defect. Nadat ik een mail had gestuurd werd er zonder enig probleem mij een nieuwe toegestuurd rechtstreeks van Samsung NL. Het bleek toen een verkeerde te zijn waardoor ik nog eens via de dienst na verkoop dit moest melden. Zonder enig probleem hebben ze mij toen geholpen, door mij terug een nieuwe te sturen. Nogmaals hartelijk dank voor de goede service

André 28-04-2023

Hebben Siemens inductiekookplaat aangeschaft bij veiligkopen.nu. Is keurig netjes zonder schade en op gepland tijdstip afgeleverd door transportbedrijf Dynalogic. Ene dag besteld voor 22.00u volgende dag in huis maken ze inderdaad waar. We kochten voor eerste keer via veiligkopen.nu en zijn zeer tevreden over de service van dit bedrijf! Is aan te bevelen.

Paul 27-04-2023

Bosch inbouwvaatwasser SMV4HAX48N/24 op 18 april besteld via order1183520 bij veiligkopen.nu. Bestellen ging zeer vlot. Plaatsen zou pas drie a vier weken plaats vinden maar, door wegvallen van een opdracht, werd het apparaat drie dagen later al geplaatst door een, zeer vakbekwame, monteur van de firma Ajtec. Mijn conclusie: Ik heb mijn bestelling bij een prima bedrijf geplaatst dat absoluut de goedkoopste is op zijn vakgebied! Mijn wensen zijn ook volledig uitgevoerd! Koop bij veiligkopen.nu en je bent zeker van een goede afhandeling van je wensen!