VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique 11-08-2023

Deze site is heel gebruiksvriendelijk en bevat geen verborgen zogenaamde kleine lettertjes. Geen ellenlange verhalen maar alleen relevante informatie. Wat zij bieden wordt ook daadwerkelijk geleverd op de afgesproken datum. Netjes van tevoren een berichtje met een tijdsindicatie en wat heel fijn is, is dat ze de oude (in mijn geval een vaatwasser) meenemen. Beleefd en vriendelijk personeel. Al met al een een goede ervaring en een aanrader.

John Kanters 10-08-2023

Veilige webshop producten naar waarheid snelle levering ben heel tevreden

Sylvia 10-08-2023

Een duidelijke advies en goede service hoefde ook niet lang tewachten werd vlug gelevert en de oude namen ze weer mee dus geen gedoe met gemeente te bellen om de oude op tehallen

Gemke 07-08-2023

Snelle levering. Het tijdstip van levering is goed te volgen. Goede communicatie en prima leveringsservice, de vriezer is perfect! Super tevreden.

Sjef 07-08-2023

Scherpe prijs, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van d einde handing nemen,verzenden en verwachte tijd e.d.

Peter 07-08-2023

Nette webshop, veel op voorraad, en snelle en goede levering.
Ook samenwerking met transporteur is perfect.

Laurin Leeflang 06-08-2023

Voordelig en super snel geleverd, beter kan niet!
Zaterdag avond om 20u ging onze Bosch wasmachine stuk, na deze gedemonteerd te hebben bleek hij niet meer gemaakt te konden worden. Om 21:45u een nieuwe LG gevonden en besteld bij Veiligkopen en stond de volgende zondagmiddag al gratis bezorgd op de stoep. In één word top!

Thijs 06-08-2023

Wij hebben onlangs een diepvries besteld. Deze werd vlot de dag nadien geleverd. We kregen een correct tijdsslot toegekend en naarmate het vorderde werd dit steeds verkleind.
Levering was correct en plaatsing ook.
Enkel wat isimo die achterbleef maar bij welke levering heb je dit niet.
Tevreden klanten!

Martin 06-08-2023

Duidelijke website met goede informatie over de artikelen. Bestelling werd de volgende dag netjes afgeleverd.

Bob 06-08-2023

Alles super geregeld,bezorging snel, en hele scherpe prijs kom hier zeker weer

Haije Weldaon 05-08-2023

Gemakkelijk en snel bestellen.
Bezorgers komen op het vooraf aangekondigde tijdstip.
Bezorgers brachten het product ver over de drempel naar de keuken, en namen het oude apparaat mee om het te recyclen. Goede zaak!

Renesse 05-08-2023

Geweldige ervaring. Voor de 1e x hier besteld, nadat ik eerst de dag ervoor gebeld had met de vraag of hij "echt" op voorraad was. Een hele vriendelijke en behulpzame man aan de lijn gehad en die bevestigde dat, als de site het aangaf dit ook echt klopt. Toen besteld en hij zou al de volgende dag geleverd zou worden, en ik om 8:00 uur s'morgens een SMS zou krijgen, wat ook gebeurde, met een tijdsindicatie. Daarna kon ik precies volgen waar de bezorger was en exact de levertijd volgen. Bezorgers waren vriendelijk en namen zelfs de verpakking mee retour en natuurlijk de oude machine. Order:VK1206012

Ed Arendts 05-08-2023

Aankoop vrieskast merk Liebherr voor opstelling koude garage 's avonds telefonisch in overleg met de afdeling verkoop besteld de volgende ochtend ontvangen,mijn defecte vrieskast meegenomen.
Goede service en de beste prijs.

Alex 03-08-2023

Een Amerikaanse koelkast besteld bij veiligkopen.nu. Een betere prijs en kwaliteit ga je niet krijgen!

Levering was ook goed

wouter 03-08-2023

opzoek naar amerikaanse koelkast, gevonden voor scherpe prijs bij veiligkopen.nl, eenvoudig te bestellen, revieuws bekeken, betaald en keurig op onze aangegeven datum geleverd, transport ook te volgen dus geen verloren tijd.
de koelkast etna lekker groot, zuinig en helemaal naar onze zin !
zo hoort het in 2023.......bedankt veilig kopen.

Yvette 02-08-2023

Top goede info. Op tijd geleverd. Tot nu toe erg tevreden. Nog meer schrijven ?

Maas 02-08-2023

Goede prijs en snelle levering. Ook door het aangeven van een tijdvak hoef je niet een hele ochtend of middag thuis te blijven

Heeren 02-08-2023

Een duidelijke webshop.Als is makkelijk te vinden en een goede omschrijving en een snelle levering en de prijs is ook een aanrader je bent goedkoper uit hier een echte aanrader. Het is niet voor niets dat ik hier al eerder iets gekocht heb en dat zal zeker niet de laatste keer zijn.

Willy 01-08-2023

Na de bestelling bleek de vaatwasser niet op voorraad, ik heb toen een mailtje gestuurd met de vraag wanneer hij geleverd zou worden.
2 uur later werden we terug gebeld en werd ons een goed alternatief aangeboden en werd de volgende dag al afgeleverd.
Superfijn en bedankt Veilig kopen.

Fornuis 01-08-2023

Levering was goed. Op de site stond dat je je oude fornuis mee kon geven dus ging van de veronderstelling uit dat ze dat ook deden. Oude fornuis buiten gezet maar de chauffeur gaf aan dat hij het niet kon nemen. Vond ik een slechte zaak moeten ze dat noet op de site zetten. Dus wel een minpunt hiervoor! Heel erg jammer!

Echt veilig 01-08-2023

Ik raad het iedereen aan.het is ECHT veilig kopen.je kan rechtstreeks bellen als je vragen hebt.zijn vriendelijk en alles was goed geregeld

Ayse 31-07-2023

Goedkoper dan bepaalde winkels, snelle service, Zaterdag besteld zondag bezorgd ongelooflijk!

li 30-07-2023

Super tevreden, hele snelle bezorging, zelf op zondag! de laagste prijs, zeker een aanrader!

NorahsE 26-07-2023

Super blij met mijn nieuwe vaatwasser!! Via deze site was die het goedkoopste en volgende dag al in huis. Zeer nauwkeurige service met de track en trace en de bezorgers waren keurig op tijd en vriendelijk en behulpzaam.

A. Meinema 26-07-2023

Wat een vlotte en snelle levering van de zo gewenste vriezer. Alles verliep, vlot en de levering was ook op de exacte gewenste tijd. Zeer goede service. In de toekomst meld ik mij zeker weer !