VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 395 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ron 02-09-2023

Ik was erg blij met de snelle levering en installatie.Bovendien kreeg ik regelmatig updates over de verwachte bezorg- en aankomsttijden, wat ik ook waardeerde.
Nadat alles was aangesloten, heeft de firma een spoeltest uitgevoerd.
Alles verliep heel erg soepel.

Looman 02-09-2023

Heel tevreden over de aanschaf van een combimagnetron via Veiligkopen.nl. Wij twijfelden na het bestellen of het apparaat niet te groot was, via de mail dit aangegeven. Dezelfde dag was er al antwoord (op een zondag) via de mail. Volgende dag telefonisch overlegt. Toen hij geleverd kon worden, konden we een dag aangeven wanneer hij afgeleverd werd ook fijn ivm ons werk. Gedurende de aflever dag kun je via track en trace volgen hoe laat de bezorgers ongeveer komen. Ervaren als goede service en vriendelijke mensen.

Debbie 01-09-2023

Het is een duidelijke webshop en genoeg keuze voor iedereen. Ze hebben duurdere prijsklasse, maar ook een mooie tussenweg. De product omschrijving is netjes en duidelijk. Ook fijn dat de reviews onder het product staan.

Het is bestellen en je kunt kiezen welke datum je het bezorgt wilt hebben of de volgende dag in huis. De oude diepvries en karton nemen ze mee, dus thuis geen rommel meer.

G.W. O. 31-08-2023

Keurig op tijd geleverd, en zeer snel. Navraag bij de klantenservice of het artikel in voorraad was werd keurig waar gemaakt.
De geplande leveringstijd was exact op tijd.
Ook werd de oven tegen een scherpe prijs aangeboden
Al met al zeer tevreden.

W. de Jong 31-08-2023

Erg onder de indruk van de klantenservice, zowel telefonisch als per mail. Ze waren flexibel en er werd met me meegedacht. Ondanks dat ik even moest wachten totdat mijn nieuwe koelkast geïnstalleerd kan worden, was het wel mogelijk om het apparaat al eerder geleverd te krijgen. Zo zat ik slechts een dag of twee zonder koelkast, nadat de mijne kapot was gegaan. En het apparaat wordt op een later moment alsnog vakkundig ingebouwd en gemonteerd.

C 30-08-2023

Goede service en zeer vriendelijk personeel, zorgeloos de oude koelkast mee kunnen geven.

Patryk 29-08-2023

Zeer professionele benadering van de klant, hulp en installatie verliepen perfect. Communicatie met de klant. Ik zie volledige professionaliteit. oké ga door. Groeten

Elzbieta Orzechowska 29-08-2023

Echt mooi !!! Snel ik ontvangen ! Ik wachten alleen een dag ! Bedankt :) denk ik ik kopen volgende maand ook soms ! VK1211545

Peter 29-08-2023

Goede prijs, snel en vakkundig levert door Dynlogic, ik had nog wat extra wensen en die werden prima voldaan.

Coraline 28-08-2023

Duidelijke webwinkel met goede omschrijvingen. En… zondagavond besteld en maandag al geleverd! Prima info over de tijd dat ze voor de deur zouden staan en nog een extra telefoontje toen ze er bijna waren. En…erg aardige bezorgers!

Vleugels 28-08-2023

Uitstekende oven en kookplaat. Vakkundige en snelle montage.Ben zeer tevreden.

Sacha 26-08-2023

Goede ervaring. Besteld, betaald en de volgende dag geleverd. Je wordt keurig op de hoogte gehouden wanneer ongeveer de bezorgers voor de deur staan. Twee vrolijke mannen hebben alles geplaatst en geïnstalleerd voor me. Alleen jammer dat de bezorger de deur uit liep om nog even in de bus te kijken voor een extra slangetje maar niet meer terug kwam. Dus verbaasd was ik zeker toen ik zag dat ze weggereden waren. Je verwacht toch, mocht hij geen extra slang in de bus hebben liggen, dat hij even terug komt om dat te melden en om dan gedag te zeggen. Hierdoor geen fooi kunnen geven, terwijl ik dat al had klaar liggen voor de goede service en geen gedag of uitleg.

Hans 25-08-2023

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Prachtige koelvriescombinatie, pareltje in deze prijsklasse. Communicatie rondom levering is ook prima verzorgd. VK1210229

Dtenth 25-08-2023

Voor het eerst gekocht bij Veiligkopen.nl
Scherpe prijzen en top bezorging. Wij kopen de volgende keer zeker bij Veiligkopen.nl

Thaio 25-08-2023

Hallo
Ik ben n echte zoeker ,als ik wat Joop op internet. Alles prima zoals: beste prijs volgende dag geleverd en ook wordt je op de hoogte gehouden over de tijd dat ze aan de deur staan. Klopte precies. Top

Anoniem 24-08-2023

Heb een koelkast van Bosch gekocht, die nog maar bij een paar webwinkels te koop was. Deze werd in prima staat vlot bezorgd en tevens tegen een meerprijs uitgepakt en neergezet.
Enige nadeel vond ik de verplichte bijbetaling van €10 voor het afrekenen met een credit card, mijn voorkeursbetaalmethode bij grotere online aankopen.

Jana 24-08-2023

Echt super ik heb gisteren om 21u50 de bestelling gedaan en vandaag om 10u50 stonden ze er al met mijn bestelling de installatie ging ook heel snel om 10u gingen ze al terug weg en ik kon mijn nieuwe vaatwasser drekt testen

Ibrahim 23-08-2023

op tijd geleverd. Op de website staat dat de verpakkingspakketten zullen worden ontvangen. maar ze lieten het product bij de deur achter en vertrokken.

Richard 22-08-2023

Je kunt gerust bellen met een simpele vraag en zelfs op zondag tot 23:00 uur, geweldig. Heel vriendelijk aan de telefoon, ik heb er al veel besteld (vaatwasser, droger en wasmachine) en nu een vrieskast ( FNF 5006-20), Ik had hem ergens anders voor 10 euro goedkoper gezien en dat verschil werd door veiligkopen.nu teruggestort. Heb erg veel vertrouwen in deze winkel, de bezorgers door een extern bedrijf zouden helaas iets zorgvuldiger met de spullen om kunnen gaan (vastzetten in de vrachtauto, met zorg overbrengen naar de woning.

Gelukkige aankoper 22-08-2023

Ik kocht al enkele toestellen aan bij veiligkopen.nu. Bij vragen krijg je snel een antwoord van de klantendienst. De levering van het laatste toestel liep vertraging op bij het verzendbedrijf. Veiligkopen.nu nam onmiddellijk contact met hen op om voortgang te krijgen. De volgende dag stond het toestel aan de deur! Vriendelijk en correct! Een aanrader!

Robert 22-08-2023

Makkelijke website, snelle order bevestiging en snel geleverd. (volgende werkdag)

Bart 22-08-2023

Direct telefonisch bereikbaar.
Vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan.
Goed geholpen en advies gegeven.
Komt afspraken na.
Zaterdag vroeg in de avond gebeld voor bestelling ,deze werd dinsdag gebracht op onze vraag (had ook zondag gekund wat veiligkopen betreft.
Keurig op tijd bezorgd.
Dit was de eerste keer dat wij hier besteld hebben, vol vertrouwen doen wij dat weer indien we wat nodig hebben

Vincent 21-08-2023

Ik heb een koelkast bij veiligkopen.nu gekocht omdat ze de goedkoopste waren en gratis bezorgen. De koelkast werd snel en op de afgesproken dag geleverd zonder poespas, prima service dus.

Lola 21-08-2023

Een mooi en goed apparaat (Amerikaanse koelkast), een zeer leuke prijs en een snelle levering

T van megen 20-08-2023

Geweldig gister besteld Vandaag in huis
Moest op de camping gebracht worden
De chauffeur heeft tot in de caravan geholpen met tillen Product vandaag aangezet helemaal top We zijn er super blij mee echt een 10 waard