VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 395 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Guy 28-09-2023

Punctuele en correcte levering van de bestelling binnen de afgesproken termijn.

Kees 28-09-2023

Scherpe prijs, snelle levering. Bezorgd door 3e partij waar duidelijke communicatie mee is om aflevering te volgen.
Het enige nadeel waren de transactiekosten voor betaling met creditcard, maar dat is meteen na een mailtje teruggestort.

S. 28-09-2023

Na smiddags telefonisch contact gehad te hebben werd ik erop gewezen dat we moesten mailen zodat ze snel een aanbod konden doen. Uiteindelijk mooie producten voor een goede prijs, snelle reactie en snelle en goede bezorging.

Kitty 28-09-2023

Ik ben zo aangenaam verrast.
Hoe fijn is dat.
Kan niet anders dan 10 geven.
Klantvriendelijk, service gericht.
Er was een misverstand betreffende leveri gsdatum maar SUPER opgelost . Heel blij :)
De bezorgers waren ook top.
Niets anders dan lof.
Ik zeg doen bij dit bedrijf

Moser Drogt 27-09-2023

Zeer snelle levering. prijs scheelde 45 euro vij een ander bedrijf. Vriendelijke en nette bezorgers.

John 27-09-2023

Het bestellen gaat super. Binnen de afgesproken tijd heb je het artikel. En de bezorgdienst is helemaal top. Je wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer ze voor je deur staan. Ik zeg hier bestellen top service.

Luppo 23-09-2023

Wat een supersnelle levering, en volledig online te volgen, hoe laat je bestelling op de afgesproken dag geleverd wordt.
Onze vriezer (VK1218649) netjes binnengezet door de bezorgers, en oude wordt weer mee genomen.

Hans 22-09-2023

Keurig op de aangegeven tijd geleverd
Idd in de avond besteld andere ochtend gelijk geleverd
Is wel eens anders

A. v. Helmond 22-09-2023

Ruime keuze uit betrouwbare apparaten, zeer goede prijs kwaliteit. Snelle levering en naar eigen keuze dag bepalen van thuis bezorgen. Belangrijk duurkoop wil niet altijd zeggen dat het beter is.

Martijn 21-09-2023

Kwaliteit van de koelkast lijkt goed te zijn, maar de instructie voor de installatie was zeer onduidelijk. Geen tekst in het boekje en onduidelijke plaatjes. Daarnaast waren sommige installatieplaatjes voor 'soortgelijke' koelkasten, maar niet voor die van mij. Daar moest ik dan zelf achter komen.
Uiteindelijk niet ontevreden, maar het kostte flink wat moeite.

Karin 21-09-2023

Telefonisch goed bereikbaar, snelle levering, je wordt heel goed op de hoogte gehouden van het bestel- en leveringproces. Vriendelijke bezorgers. Heel tevreden!

Tarık Candar 21-09-2023

Alles is precies wat ik wilde, de levering is erg goed en op tijd, de medewerkers zijn vriendelijk en het werk dat ze doen is uitstekend, de producten zijn goedkoop en gratis bezorging vanaf andere plaatsen. 10 punten van mij

Leonie 20-09-2023

Jammer dat de koelkast maar een groente lade heeft ondans dat ik het nog nagevraagd heb en Veilig Kopen mij bevestigd heeft dat het er twee zouden zijn. Verder vooral hele snelle service.

Rob 20-09-2023

Siemens koelkast besteld op de duidelijke site voor de goedkoopste prijs. Communicatie was perfect en geleverd door Dynalogic op precies de aangegeven tijd.

Rita 20-09-2023

Voordelig netjes bericht wanneer ze aan de deur komen,vriendelijke chauffeur.
Kan niet anders zeggen dan dik tevreden!

Peter 19-09-2023

Overzichtelijk website, goede prijs, snelle levering met duidelijke communicatie. Ook een pluim voor de installateurs: het ging om een wasmachine en installatie verliep vriendelijk en efficiënt.

De Ruijter 18-09-2023

Wat een topservice en snelle levering van onze inbouwkoeler super blij mee👍

Wendy 18-09-2023

Helemaal tevreden. Gister avond een koelkast besteld want opeens stuk, deze werd vanmorgen al bezorgd op het aangegeven tijdstip. Er waren meerdere aanbieders van deze koelkast maar bij veiligkopen.nl was hij maar liefst 30 euro goedkoper. Na het lezen van eerdere goede reviews heb ik gisteren (zondag) besteld en vanmorgen netjes geleverd. Ben blij met mijn koelkast. Maakt geen lawaai en was keurig verpakt. De bezorging was prima, precies op het tijdstip dat werd aangegeven in de track & trace en ook nog een sms bericht ontvangen. De oude koelkast hebben ze ook gelijk meegenomen! Top dus. Ik heb heel tevreden!

Wendy 18-09-2023

HALIMA 18-09-2023

Online de goedkoopste prijs scheelde €100,- ..telefonisch goed bereikbaar vriendelijk geholpen. Zaterdag 21.30 online besteld Zondag was de LG koelvriescombinatie bezorgd. Alles heel goed volgbaar netjes een SMS bericht ontvangen 30 min voordat ze er waren. Vriendelijke bezorgers oude koelkast netjes meegenomen Was een heel groot pakket uiteindelijk boven gekregen..Zeer goed geholpen..Hopelijk zal ik geen problemen krijgen mt de koelvriescombinatie dus weet nog niet hoe het dan is ..voor nu ben zeer tevreden!!

Lesley N. 16-09-2023

Super snelle levering van mn combi magnetron oven. Product keurig en goed verpakt. Geen beschadigingen. Netjes in mn keuken neer gezet. Top! Aanrader!

Heesters 16-09-2023

Fijne webshop met heldere informatie. Alles makkelijk terug te vinden. Snelle levering en ideaal dat je de chauffeur kan volgen waardoor je niet 3 uur zit te wachten thuis. Keurig tot binnen geleverd door vriendelijke bezorger.

T.Vos 16-09-2023

Top online shop, goed bereikbaar voor telefonische vragen, goedkoper dan andere (online) winkels
Ga er zeker vaker bestellen, en volgende dag al in huis

Martsje 16-09-2023

Een lange zoektocht door de wereld van vrieskasten bracht me na vele twijfels en vragen bij VeiligKopen.nl, want low budget vereist. VeiligKopen.nl kwam naar voren met de goedkoopste aanbieding en scoorde hoog op de betrouwbaarheid. Een dag later werd, begeleid door prima communicatie, de vrieskast afgeleverd op het aangekondigde tijdstip. Een prima vrieskast en een fijne prijs. Uiteraard weet ik niet hoe het met de service is als er klachten zijn, want die heb ik niet. Ik zou er dus zeker weer kopen.

Robert 15-09-2023

Zeer snelle afhandeling van mijn kookplaat en een goede service van het leveren van het product.
Het is niet zo maar leveren maar met een goed georganiseerde ( met een nauwkeurigheid van een bepaalde tijdbestek van 1 uur om te leveren) leverancier.