VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Miguel 09-10-2023

Het hele proces van kopen tot levering fantastisch verlopen. Duidelijk communicatie en snelle levering

Top site 08-10-2023

Makkelijk bestellen via de site goeie service snel geleverd en netjes top site overzichtelijk en duidelijk omschrijvingen van de apparatuur en veel goedkoper dan in de winkel scheelde mijn 80 euro en bezorg kosten zal er zeker meer kopen

Albert 07-10-2023

Gisteren besteld en vandaag thuis
Top geregeld en duidelijk geïnformeerd over het tijdstip van leveren
Tenslotte enthousiaste bezorgers

Jacqueline Jong 06-10-2023

Geweldige webwinkel! Doet wat ze zeggen, mijn gewenste item, een wasdroger, bleek elders €10 goedkoper. Na melding bij veiligkopen werd dit onmiddellijk aangepast en kreeg ik nog €10 extra korting .
De bezorging verliep ook vlekkeloos, goede en snelle communicatie! Aanrader!

gk 05-10-2023

netjes en mooi volgens afspraak geleverd zeer goede prijs.
Toestel werkt perfect

Marijke Lammers 05-10-2023

De webshop is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en ik kon alle informatie vinden die ik nodig had. vooral de specificaties hebben mij geholpen met de prijsaanbieding om voor deze koel-vries combinatie te gaan. De bezorging was ook prima,de bezorgtijd was precies doorgegeven, de koelvries kast is netjes op zijn plaats gezet en de oude koel-vriezer is netjes meegenomen incl de oude doos en ander verpakkingsmateriaal. De koelvries combinatie staat nu een maandje en ik ben er super blij mee! Hij is ook bijna geluidsvrij wat heel fijn is , ik merk nu pas hoeveel geluid mijn andere koelkast maakte.

Jess 05-10-2023

Snelle levering en netjes qua communicatie. Houden rekening met wensen klant

Jos 05-10-2023

Door de reviews te lezen van andere kopers, die allemaal positief waren, ben ik overstar gegaan omlijn koelkast bij veilingkopen aan te kopen. En ook duidelijk telefonisch advies over hey artikel en de levertijd. Prima site

De ruyte 04-10-2023

Correcte levering volgens tijd afspraak,bij volgende aanschaf van een toestel doe ik het zeker opnieuw

Kees Bultink 03-10-2023

Order VK1214448: Goed product, snel geleverd tegen goede prijs, professioneel geïnstalleerd.

Gerhard 02-10-2023

Vanaf de bestelling goede communicatie en goede aflevering en plaatsing
Koeriers verzorgden de aflevering en plaatsing prima en waren zeer vriendelijk
Al met al zeer tevreden

Mark 02-10-2023

Snel besteld voor een scherpe prijs. Alles verliep soepel. Volgende dag al in huis. Duidelijke bezorgtijden.

André 29-09-2023

Gisteren nieuwe vaatwasser besteld bij veiligkopen.nu en vandaag keurig geleverd via Dynalogic volgens een van tevoren gemeld tijdslot dus ik tevreden en de vaatwasser werkt perfect dus vrouw ook tevreden!
VK1220153 was de order

Broos 29-09-2023

Prima website, duidelijke info over de producten. Wat pas duidelijk werd na aanschaf was de installatietermijn

Guy 28-09-2023

Punctuele en correcte levering van de bestelling binnen de afgesproken termijn.

Kees 28-09-2023

Scherpe prijs, snelle levering. Bezorgd door 3e partij waar duidelijke communicatie mee is om aflevering te volgen.
Het enige nadeel waren de transactiekosten voor betaling met creditcard, maar dat is meteen na een mailtje teruggestort.

S. 28-09-2023

Na smiddags telefonisch contact gehad te hebben werd ik erop gewezen dat we moesten mailen zodat ze snel een aanbod konden doen. Uiteindelijk mooie producten voor een goede prijs, snelle reactie en snelle en goede bezorging.

Kitty 28-09-2023

Ik ben zo aangenaam verrast.
Hoe fijn is dat.
Kan niet anders dan 10 geven.
Klantvriendelijk, service gericht.
Er was een misverstand betreffende leveri gsdatum maar SUPER opgelost . Heel blij :)
De bezorgers waren ook top.
Niets anders dan lof.
Ik zeg doen bij dit bedrijf

Moser Drogt 27-09-2023

Zeer snelle levering. prijs scheelde 45 euro vij een ander bedrijf. Vriendelijke en nette bezorgers.

John 27-09-2023

Het bestellen gaat super. Binnen de afgesproken tijd heb je het artikel. En de bezorgdienst is helemaal top. Je wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer ze voor je deur staan. Ik zeg hier bestellen top service.

Luppo 23-09-2023

Wat een supersnelle levering, en volledig online te volgen, hoe laat je bestelling op de afgesproken dag geleverd wordt.
Onze vriezer (VK1218649) netjes binnengezet door de bezorgers, en oude wordt weer mee genomen.

Hans 22-09-2023

Keurig op de aangegeven tijd geleverd
Idd in de avond besteld andere ochtend gelijk geleverd
Is wel eens anders

A. v. Helmond 22-09-2023

Ruime keuze uit betrouwbare apparaten, zeer goede prijs kwaliteit. Snelle levering en naar eigen keuze dag bepalen van thuis bezorgen. Belangrijk duurkoop wil niet altijd zeggen dat het beter is.

Martijn 21-09-2023

Kwaliteit van de koelkast lijkt goed te zijn, maar de instructie voor de installatie was zeer onduidelijk. Geen tekst in het boekje en onduidelijke plaatjes. Daarnaast waren sommige installatieplaatjes voor 'soortgelijke' koelkasten, maar niet voor die van mij. Daar moest ik dan zelf achter komen.
Uiteindelijk niet ontevreden, maar het kostte flink wat moeite.

Karin 21-09-2023

Telefonisch goed bereikbaar, snelle levering, je wordt heel goed op de hoogte gehouden van het bestel- en leveringproces. Vriendelijke bezorgers. Heel tevreden!