VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 394 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul 18-10-2023

Uitstekende ervaring op alle fronten! Inbouwcombi begon zichzelf te magnetroneren in plaats van het eten. Niet alleen werd voor de vervanging hier de beste prijs geboden (op 4 euro na dan), maar ook nog eens de volgende dag bezorgd. Besteld om 20:00 en de volgende dag geleverd om 14:00!

De algehele online winkelervaring was erg prettig en ook de leverancier (Dynalogic) was uitstekend. Vele updates over bestelstatus en een steeds nauwkeuriger levertijd. Product was ook erg goed verpakt.

Klein minpuntje dat het rubber in de ovendeur uit de voeg puilde, waardoor de deur in eerste instantie niet goed sloot. Gelukkig zo verholpen en niet voldoende voor een punt aftrek in mijn ogen, de 10/10 blijft dik verdiend!

Marc-Jan 17-10-2023

Duidelijke site. Goede prijs. Bezorging ging in overleg ( kon de volgende dag al) en fijn dat je kan volgen waar de bezorger is en niet de hele tijd zit te wachten. Half uurtje voor levering een belletje van de bezorger dat ze eraan komen. Netjes neer gezet op zolder ( tegen meerprijs )

Martina Straaijer - Schipper 17-10-2023

(5003346) op zaterdag een bestelling geplaatst van een koelkast en deze is op maandag al geleverd!! De site is duidelijk en overzichtelijk. Snel een bevestiging ontvangen + de link voor de betaling! Na wat onderzoek kwamen we er achter dat deze koelkast ook echt het scherpst geprijsd was op veilig kopen! Keurige service voor de levering van de koelkast met duidelijk tijdsvak van bezorging. Artikel zoals omschreven. Wij gaan hier zeker vaker bestellen! Klantenservice zeer vriendelijk en nemen meteen op (geen wachttijd). Top !!

Louis 17-10-2023

Na onderzoek had ik het typenummer van het artikel (vaatwasser) gekozen dat ik wilde kopen. Een verkooppunt gezocht, en daar kwam VeiligKopen uit. Dus goede vindbaarheid op internet, en de website maakte een goede indruk. Nog even wat reviews over het bedrijf bekeken, die dus goed zijn, en het artikel besteld. En oh ja, de prijs was ook aantrekkelijk; ook belangrijk. De beloofde snelle levering werd ook waargemaakt, dus al met al een prima ervaring.

Jasper Schuur 16-10-2023

Onze koelkast moest snel vervangen worden, dus online gezocht en bij veilig kopen onze beste keuze gemaakt. De service is voortreffelijk, je ziet realtime waar en wanneer de bezorgers zijn om te bezorgen. En ze nemen alles weer mee terug wat terug moet. Ongelooflijk dat dit uit kan voor deze prijs. We zijn blij met onze nieuwe koelkast!

Ilstana 15-10-2023

Op zondag om 12.00 uur werd de wasmachine afgeleverd en aangesloten. Fijne hardwerkende mensen die niet moeilijk deden over het feit dat de wasdroger van de oude machine af moest en en op de nieuwe weer teruggeplaatst. Ik had me daarover wel een beetje zorgen gemaakt. Voor mij een dikke 10!!

M 14-10-2023

Product was de volgende dag al in huis, netjes afgeleverd. Product was zoals omschreven. Zeer tevreden met onze nieuwe droger,heel tevreden.

Wieneke 14-10-2023

Fantastische snelle service, lomen afspraken na en zeer scherp geprijsd.
Zeer goede communicatie omtrent levering, kunnen velen nog een voorbeeld aannemen.

Regina eckenhaussen 14-10-2023

Gisteren avond een vaatwasser besteld,en vandaag geleverd.
Ik werdt netjes via mail op de hoogte gesteld hoe laat de levering zou zijn,ook de bezorg service top.keurige vriendelijke bezorgers.voor een volgende aankoop ga ik zeker weer naar deze winkel.

De Clercq Michel 13-10-2023

Alles ging super snel en vlot.
Er is duidelijk veel aandacht in de logistiek gestopt.
De levering werd constant opgevolg en perfect te volgen via track and trace.
Top.
Highly recommended.

Ko van Weerden 10-10-2023

Zeer snelle levering duidelijke webshop en
Hele goede prijs ook telefonisch goed te woord gestaan

Miguel 09-10-2023

Het hele proces van kopen tot levering fantastisch verlopen. Duidelijk communicatie en snelle levering

Top site 08-10-2023

Makkelijk bestellen via de site goeie service snel geleverd en netjes top site overzichtelijk en duidelijk omschrijvingen van de apparatuur en veel goedkoper dan in de winkel scheelde mijn 80 euro en bezorg kosten zal er zeker meer kopen

Albert 07-10-2023

Gisteren besteld en vandaag thuis
Top geregeld en duidelijk geïnformeerd over het tijdstip van leveren
Tenslotte enthousiaste bezorgers

Jacqueline Jong 06-10-2023

Geweldige webwinkel! Doet wat ze zeggen, mijn gewenste item, een wasdroger, bleek elders €10 goedkoper. Na melding bij veiligkopen werd dit onmiddellijk aangepast en kreeg ik nog €10 extra korting .
De bezorging verliep ook vlekkeloos, goede en snelle communicatie! Aanrader!

gk 05-10-2023

netjes en mooi volgens afspraak geleverd zeer goede prijs.
Toestel werkt perfect

Marijke Lammers 05-10-2023

De webshop is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en ik kon alle informatie vinden die ik nodig had. vooral de specificaties hebben mij geholpen met de prijsaanbieding om voor deze koel-vries combinatie te gaan. De bezorging was ook prima,de bezorgtijd was precies doorgegeven, de koelvries kast is netjes op zijn plaats gezet en de oude koel-vriezer is netjes meegenomen incl de oude doos en ander verpakkingsmateriaal. De koelvries combinatie staat nu een maandje en ik ben er super blij mee! Hij is ook bijna geluidsvrij wat heel fijn is , ik merk nu pas hoeveel geluid mijn andere koelkast maakte.

Jess 05-10-2023

Snelle levering en netjes qua communicatie. Houden rekening met wensen klant

Jos 05-10-2023

Door de reviews te lezen van andere kopers, die allemaal positief waren, ben ik overstar gegaan omlijn koelkast bij veilingkopen aan te kopen. En ook duidelijk telefonisch advies over hey artikel en de levertijd. Prima site

De ruyte 04-10-2023

Correcte levering volgens tijd afspraak,bij volgende aanschaf van een toestel doe ik het zeker opnieuw

Kees Bultink 03-10-2023

Order VK1214448: Goed product, snel geleverd tegen goede prijs, professioneel geïnstalleerd.

Gerhard 02-10-2023

Vanaf de bestelling goede communicatie en goede aflevering en plaatsing
Koeriers verzorgden de aflevering en plaatsing prima en waren zeer vriendelijk
Al met al zeer tevreden

Mark 02-10-2023

Snel besteld voor een scherpe prijs. Alles verliep soepel. Volgende dag al in huis. Duidelijke bezorgtijden.

André 29-09-2023

Gisteren nieuwe vaatwasser besteld bij veiligkopen.nu en vandaag keurig geleverd via Dynalogic volgens een van tevoren gemeld tijdslot dus ik tevreden en de vaatwasser werkt perfect dus vrouw ook tevreden!
VK1220153 was de order

Broos 29-09-2023

Prima website, duidelijke info over de producten. Wat pas duidelijk werd na aanschaf was de installatietermijn