VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pauline Van den Boomen 26-07-2023

Blij met mijn halfhoge Inventum koelkast, praktisch en mooi! Voldoende ruimte. Ook is de groentelade en vriesvak groot genoeg en kan er veel in worden bewaard. Opening is verwisselbaar links/rechts. Juist geleverd en aangesloten.

Daan 26-07-2023

Zeer duidelijke omschrijving en artikel is exact zoals beschreven. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden wat betreft de levering en het oude apparaat is keurig meegenomen.

Mark 23-07-2023

Mooie site, erg duidelijk en overzichtelijk er wordt goed aangegeven wat de prijs is en actie die geld en je kunt kiezen voor verzending op de dag die jij wilt. Erg prettig en ook goede verzending met duidelijk aangegeven wanneer precies geleverd wordt met SMS van te voren paar keer hoelaat het uit eindelijk wordt

Rob 20-07-2023

Mooi product. Tot op de plek gebracht door de bezogers. Absoluut de goedkoopste

bassel 16-07-2023

Gebruiksvriendelijke winkel, zeer goed, op tijd, kwaliteit in natura, bedankt

Jolanda 15-07-2023

Een winkel die alles goed heeft geregeld, de levering, mooi fornuis, handig in gebruik.

Tjerk 14-07-2023

Vlotte en schappelijke service. Wou graag een product omruilen en dit was zo gepiept. Bij eventuele schade aan het product bieden ze ook erg goede service.

Sandra 08-07-2023

Ik heb voor de shop gekozen omdat er snel wordt geleverd en omdat jullie de goedkoopste zijn

MAUREEN 07-07-2023

Goede duidelijke site. En doen wat ze beloven.
Gisteren om 22 uur besteld en zoals beloofd vandaag al in huis.
Nette chauffeurs.

Tjeerd 05-07-2023

Product geleverd volgens afspraak. Goed op de hoogte gehouden over de levering en de vragen via mail snel beantwoord. Goede service👍🏽

MJG 04-07-2023

Vlotte afhandeling van de bestelling. Goede prijs. Vriendelijkheid van telefoniste.

Jan 04-07-2023

De website is overzichtelijk. Het bestelproces ging vlot en vandaag bestellen is morgen bezorgen. Via de App kun je de bezorger volgen. Super!

Herman 01-07-2023

Mijn eerste ervaring is meteen een 10 waard. Ik ben vanaf het begin keurig op de hoogte gehouden van de bezorgtijd.
Eerst een ruim tijdvak, maar toen de bezorger onderweg was werd het een steeds exactere tijd cq de genoemde tijd.
De jongens waren heel netjes en zetten de koelkast keurig in mijn huis en namen de oude mee

Herman 01-07-2023

Jan 30-06-2023

Toevallig kwam ik op de website van veiligkopen.nu terecht omdat ik een kookplaat wilde kopen. De website ziet er overzichtelijk uit. Het bestel en betalingsproces verliep gemakkelijk. Ik beveel deze website aan voor andere mensen die een artikel online kopen. De ene dag besteld is echt de andere dag bezorgt. Een super ervaring.

Jeroen 29-06-2023

Super service, inductie kookplaat rond 21:00 besteld en volgende dag rond 15:00 stevig verpakt in huis. Per ongeluk dubbel besteld (mijn vrouw eerst en even later ikzelf ook, communicatie foutje). rond 22:15 ontdekt en meteen gebeld en het uitgelegd. Geen probleem, hebben direct 1 vd 2 bestellingen gecanceld en zonder problemen geld teruggestort naar creditcard inclusief transactiekosten. Reageren direct op e-mails. Maken hun naam meer dan waar!

Wassenberg 28-06-2023

Dit is de eerste keer dat ik een bestelling
maar de service van dit bedrijf is zeer goed /netjes Besteld en de volgende dag stond de inductie kookplaat thuis
Daar kun je gerust bestellen TOP

Margo 28-06-2023

Zeer correcte afhandeling en supersnelle levering.
DOE ZO VERDER, ik raad deze winkel aan.

Peters Prickwaert 27-06-2023

Makkelijk shoppen, bestellen, inplannen en leveren tegen de laagsteprijs
Het leveren was erg makkelijk in te plannen door App met kaart waarop locatie van bestelbus te zien was en verwacht moment van leveren.
Levering ging keurig, met de juiste adviezen en afvoer van verpakkingsmateriaal

Ramon 25-06-2023

Teleofnisch contact met de klantenservice verliep snel en sympathiek. Ik had een foutieve bestelling geplaatst en dat werd goed afgehandeld.
Het artikel, een koelkast, dat ik daarna bestelde werd helaas een dag later dan gezegd geleverd door een storing in het magazijn. Jammer want eenkoelkast kan je met deze warme dagen niet missen. Verder goede ervaringen met veilig kopen!

VK1196185 /Tommy 23-06-2023

Pefect. Geen klachten. Duidelijke mails. Nette helpdesk (want had zelf iets fout gedaan).

Evelien Holtrop 22-06-2023

Duidelijke site, goede prijs en snelle levering. Bezorgers vriendelijk en correct.

Jac 21-06-2023

Vlotte en snelle aflevering van koelkast. Bestellen van de aankoop ging ook gemakkelijk.

Jac 21-06-2023

Peter Holthuijsen 20-06-2023

Prima en duidelijke site ; super prijs /kwaliteitverhouding en een supersnelle levering met een duidelijke vermelding hoe laat word bezorgt. En tevens vriendelijke bezorgers.
Echt een aanrader.