Tink.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tink.nl.

Tink.nl stelt zich voor

Alles voor jouw Smart Home. Tink werd opgericht in 2016 en is het eerste verkoops- en vergelijkingsplatform gespecialiseerd in smart home technologie. Van slimme speakers en thermostaten tot beveiligingssystemen en een videodeurbel die je met je telefoon bedient: wij hebben passie voor alles wat 'smart' is! Met een team van ruim 80 enthousiaste professionals maken we slimme technologie toegankelijk voor een breed publiek. We laten klanten zien hoe ze alles uit hun smart home halen, bieden deskundig advies en een installatieservice. Omdat kwaliteit bij ons hoog in het vaandel staat, werken we samen met meer dan 70 partners waaronder SONOS, Nest en Google. Daarnaast worden we ondersteund door investeerders zoals ProSiebenSat1, Rocket Internet en Vattenfall.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

PHo 15-01-2022

Enkele producten besteld. Enkele dagen later bleek op de Duitse site van Tink het product aanzienlijk goedkoper te zijn. Contact opgenomen met Tink via chat en aangeboden om verschil te delen, maar dat bleek administratief niet mogelijk. Daarom bestelling geannuleerd via chat met Tink met de bedoeling om het via de Duitse site aan te schaffen. Annuleringsproces verliep goed en behulpzaamheid van Tink was prima. Betaalde bedrag werd snel terugbetaald door Tink. Helaas bleek vervolgens het prijsverschil met de Duitse site geminimaliseerd te zijn. Ik ben van plan om de oorspronkelijke bestelling wederom te doen.

Plugers 11-01-2022

De site is innovatief, heeft kwalitatief goede producten en is interessant met de prijs. De informatie over producten is duidelijk, het is makkelijk om te vinden en kopen wat je nodig hebt.

Marco 30-12-2021

De site oogt goed en wat ik heb besteld en mooi en goed verpakt aangekomen... Had het net voor Kerst besteld en het was nog op tijd voor onder de kerstboom.... De ontvanger was verrast, en nu moet ik wel nog tijd vinden om het te installeren

Richard 23-12-2021

Duo pack Google Nest mini besteld en razendsnel geleverd, netjes verpakt . Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

John van Someren 09-12-2021

Prima site met veel uitleg over de werking van de artilkelen, Mooie aanbiedingen en heel gebruiks vriendelijk

Dick 06-12-2021

Artikel was defect bij ontvangst. Ik heb de klantenservice van de fabrikant gebeld en zat vervolgens 1 uur en 20 minuten met een mevrouw in Polen. Ook zij kwam er niet uit en heeft een nieuw artikel gestuurd. Zojuist ontvangen en ga het later proberen te installeren.

JAKO 03-12-2021

goede service en een scherpe prijs. Tevens goede kwaliteit van de producten

Rob Kramer 02-12-2021

Binnen 4 dagen ontvangen. Goed verpakt. Mooi geluid, goede bas en treble, goed en stevig geluid. Kortom een goed produkt, zeer makkelijk aan te sluiten.

bpol 30-11-2021

Vlotte en correcte levering. Nadat ik een vraag stelde, kreeg ik binnen de 24 uur een volledig antwoord.

Mart 24-10-2021

Prima communicatie vanuit Tink dat het iets langer ging duren (twee dagen) en verder netjes verpakt. Zeer tevreden

Peter 24-10-2021

Overzichtelijke website en bovenal snelle service en prima prijspropositie!

Johan 24-10-2021

Mijn eerste bestelling en ik ben dik tevreden over de service en het verloop van mijn bestelling.

Richard 23-10-2021

Ik vind het jammer dat als je niet thuis bent het pakketje pas 2dagen later opnieuw wordt aangeboden en ook een slecht tracering

Pascal 20-10-2021

Zeer goede prijs. Snelle verzending. Duidelijke site.
Aantrekkelijke acties.

Jvdb 13-10-2021

Duidelijke omschrijving van bestelde producten. Scherpe prijs en levering binnen 2 werkdagen.

HK 11-10-2021

Door Think snel verzonden, alleen bij DHL heeft de zending 2x vertraging opgelopen. Eerst melding van bezorging en later moment vertraging 1-2 dagen. Daarna opnieuw melding van berzoring tijdstip en later medling verkeerd gesorteerd. Wederom vertraging.
Dus DHL zou ik niet aanbevelen!

Jeanine 06-10-2021

Duidelijke omschrijvingen, hoge kortingen, snelle service en goede producten.

Hombli 02-10-2021

Snelle levering heel mooi product. Slimme deurbel met de super software van Tuya Smart.

Dekker 02-10-2021

Top website voor smart apparatuur. Vaak hebben ze scherpe aanbiedingen. Mijn bestelling was binnen 2 werkdagen bezorgd, duidelijk proces van a tor z!

Lisa 02-10-2021

Besteld en snel geleverd. Goed verpakt. Gewoon prima. Ik heb verder niets te melden.

DennisO 02-10-2021

Enorm aantrekkelijke producten en prijzen. Levering ook snel en netjes verzorgd.

Mark uit Oss 30-09-2021

Heldere beschrijving van de producten, prettige prijs, geleverd zoals geadverteerd!

dorieke 30-09-2021

Makkelijk bestellen, beetje zoeken tussen de verschillende pakketten van Tado met verwarmingsknoppen. Vlotte levering en SUPER makkelijke installatie Tado!!