Eziclean.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Eziclean.nl.

Eziclean.nl stelt zich voor

De innovaties op het gebied van robotica gaan razendsnel. Producten als robot- en handstofzuigers met slimme technologieën worden hierdoor steeds betaalbaarder en toegankelijker. Tegelijkertijd is de juiste expertise en goed advies van groot belang om een geïnformeerde keuze te kunnen maken. Bij ons is een tevreden klant dan ook het hoogste doel. Jouw tijd is immers kostbaar en wij zijn 100% overtuigd van het gemak dat onze innovatieve producten toevoegen aan jouw dagelijks leven.

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,6

Eziclean: onbetrouwbaar. Advies: niets kopen! 23-04-2024

Steelstofzuiger gekocht.: € 380,--. Na korte tijd motorisch defect. Kan gebeuren, echter communicatie bleek zeer moeilijk. Eindelijk na weken verzoek via Whatsapp om video te maken van het apparaat om het sireneachtig geluid van de motor op te nemen. Verzoek om apparaat op te sturen met alle hulpmiddelen. Opgestuurd en verder niets meer vernomen. Is nu zo'n zes weken geleden ...... Geen info en geen communicatie. Mails worden niet beantwoord. Tel. verkeer niet mogelijk. Genoodzaakt een nieuwe stofzuiger te kopen bij een wel betrouwbaar adres. Eziclean is een onbetouwbare en waardeloze club!

Mike1961 23-07-2023

Erg goede producten. Heb al verschillende producten van Eziclean gekocht o.a. een luchtreiniger, hogedrukreiniger en robotstofzuiger. Ze werken allemaal erg goed zoals het zou moeten en de prijs kwaliteit is zeer goed. Raad het iedereen aan.

L. 25-06-2023

Ik heb de Eziclean Hydroforce 165 nu een paar dagen in gebruik en ik ben buitengewoon tevreden over dit product. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een efficiënte en krachtige hogedrukreiniger!

Laura 10-06-2023

Ik ben echt super goed geholpen door de klantenservice, na aankoop ook ontzettend goede nazorg. Dankzij de luchtreiniger heb ik minder last en slaap ik daar beter door. Bedankt voor alles tot zo ver, ga zo door!

H. 03-04-2023

Erg vriendelijk geholpen door de klantenservice, helemaal blij met mijn nieuwe luchtreiniger van Eziclean. Veel beter dan andere merken, Eziclean heeft vriendelijke service echt op 1 staan

Chris 03-04-2023

Steelstofzuiger was snel geleverd. Kreeg netjes mijn track & trace toegestuurd en werd in een nette doos geleverd, niks beschadigd.

T. 03-04-2023

Erg vriendelijke klantenservice, erg behulpzaam bij het uitzoeken van de juiste robotstofzuiger.