Beterwitgoed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beterwitgoed.

Beterwitgoed stelt zich voor

Sinds 2000 kunt u in onze online winkel kwaliteitsapparaten aanschaffen tegen zeer scherpe prijzen. We hebben een uitgebreid assortiment witgoed- en inbouwapparatuur van diverse merken. Indien gewenst kunnen we de goederen bij u thuis afleveren, en tevens bouwen wij inbouwapparatuur tegen een kleine meerprijs bij u thuis in. Goederen afhalen in Tilburg is ook geen probleem. Betalen kan vooraf per bank of iDeal, maar u kunt ook pinnen of contant betalen bij aflevering.

Deze score is berekend op basis van 13 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.9

Purmerend020 04-06-2013

Gebeld bestelling zo geregeld.

Voor af gebeld 1/2 uur van te voren.
Monteurs nieuwe was machine geplaatst ,oude was machine meegenomen.

Assortiment
Ik heb een Miele was machine gekocht , keus genoeg.

Alles was perfect

Extra toelichting
Ik heb een was machine gekocht Miele . Alles was ok bij beterwitgoed.

verder 04-06-2013

zo gebeld, zo besteld

zorgvuldige afhandeling van mijn aankoop en goed communicatie!

Assortiment
Alle goede witgoed is aanwezig.

Aanbeveling
Ik heb niets dan lof voor Beterwitgoed en de prijzen zijn scherp!

Extra toelichting
Zo makkelijk, zo snel, zo zorgvuldig. En de prijzen zijn echt goed.

heroldsnip 23-05-2013

Achter de laptop samen met je vrouw winkelen!

Alles wat beloofd werd is tot nu toe nagekomen

Assortiment
Onze verwachtingen werden beantwoord.

Aanbeveling
Gemak en eerlijkheid en klantvriendelijkheid!

Ik ben 100 procent tevreden

helenenpatrick 21-05-2013

duidelijke site, bij bestelling even zoeken naar optie ophalen

telefonisch makkelijk te bereiken, flexibele ophaaltijden

Assortiment
goede prijs, goede vergelijking binnen site

Aanbeveling
alles vlot en netjes verlopen

Extra toelichting
Snel contact en op voorraad. Goed geregeld

migsek 18-05-2013

Bestelling en levering gingen perfect. Aanvullende vragen werden correct afgehadeld

Model was niet meer leverbaar, kregen een duurder model voor dezelfde prijs

Keuze genoeg

Extra toelichting
Zoals boven reeds aangegeven service en afhandeling van order waren correct. Ik heb nog geen pech gehad met dit apparaat over dit traject kan ik niets meedelen

jackstof 18-05-2013

Fysieke winkel naast webwinkel. Maakt keuze en advies eenvoudiger en betrouwbaarder.

Goed advies, vriendelijk, meedenken van verkoper. Zorgde voor afvoer van een tweede kapotte koelkast. Goede communicatie over levering en antwoorden op vragen via e-mail en telefoon.

Assortiment
Voor elk budget is wel wat te vinden.

Aanbeveling
Kritisch als ik ben kan ik niet anders zeggen dat deze winkel een echte aanrader is !

Extra toelichting
Mooie, ruim opgezette winkel met logische indeling, verkoper uiterst vriendelijk en denkt mee zonder flauwekul-praatjes, prijzen zijn vriendelijk voor de portemonnee. Ik heb eigenlijk geen negatieve ervaring te melden.

birgitta silkens 13-05-2013

Op de website stond alles duidelijk vermeld.
Dag en tijdstip werde goed aangekondigd.

Alles is precies conform afspraak verlopen.
We zijn zeer tevreden.

denis.kim 12-05-2013

Via de site was een goede keuze te maken.
Keurige terugkoppeling wanneer e.e.a. zou worden afgeleverd.
Ook de prijs was zeer concurrerend.
De eerste ervaring is er zeker een om door te geven.

Tooms99 06-05-2013

Houden zich aan afspraken. Belden netjes op. Bezorgingstijd duidelijk gecommuniceerd en een kwartier voor aankomst de aflevering aangekondigd. Prima ervaring.

wiwido 06-05-2013

Wij werden erg vriendelijk geholpen en de verkoper had alle tijd voor ons. Ook zeer prettig is de bezorgtijd die men daags van te voren kan lezen via een mail en dat ze een half uur voordat ze bezorgen nog even telefonisch contact opnemen dit laatste vind ik een erg goede service

m.grouwmans 05-05-2013

Heb een was/droog combinatie van Miele besteld, duurde iets langer i.v.m. leveringsproblemen vanuit de fabrikant. Pin betaald bij aflevering, wel zo veilig omdat je dan van te voren niets hoeft te betalen.
Wat ook heel fijn was dat ik de dag voor levering een SMS kreeg met het gedeelte van de dag waarin ze zouden komen. Bij andere bestellingen die ik bij een ander bedrijf had gedaan kwam dit bericht pas 's ochtends op de dag van levering. Apparaat werkt verder prima.

schuur9 05-05-2013

Nadat mijn vriend en ik meerdere sites gecheckt hadden, kwamen we tot de ontdekking dat zg. goedkopere aanbiedingen van andere ondernemingen niet leverbaar waren. Bij Beterwitgoed kreeg ik een scherp aanbod en direct leverbaar. Ook ons telefoontje aanBeterwitgoed werd perfect afgehandeld, zo konden we binnen 2 dagen weer wassen.

kort97 04-05-2013

Heb de oven nu ongeveer een week in huis en ben zeer tevreden over de oven, goede beschrijving, gemakkelijk in te bouwen. Zou hem zeer zeker aan raden.
De levering was zeer snel en netjes verzorgd. Pinnen bij de chauffeur gemakkelijker kan het niet.
Alles met elkaar TOP.

willem_smit 04-05-2013

zeer goede service! nadat ik een reactie via de website had gegeven kreeg ik meteen een telefoontje van ze. echt top zo hoort het.

martijncox 23-04-2013

Uitstekende service voor een webwinkel. Direct telefonisch contact voor een leverafspraak en de mededeling dat zonder extra kosten een 150 euro duurder model geleverd zou worden indien akkoord. Snelle service (stipt op tijd) en werkt prima met de pin.

J Vogels 18-04-2013

Wasmachine is bijzonder stil en er past ontzettend veel in. Bovendien trilt de machine bijna niet: waar bij onze vorige machine alle deuren in het huis stonden te rammelen hoor je deze machine bijna niet centrifugeren. Het stoomprogramma is bovendien erg handig om kleding te ontkreuken en op te frissen. Levering door Beterwitgoed was uitstekend: snel, in goede staat en betaling aan de deur. Enig minpuntje was dat toen ik belde voor nog wat vragen toen ik de machine net in gebruik genomen had, dat de persoon aan de telefoon niet echt klantvriendelijk en geduldig was en ik uiteindelijk werd doorverwezen naar een klantenservice die niets van AEG machines wist.

Al met al een prima machine en goede snelle levering, bij vragen/klachten kun je alleen beter direct met Aeg contact opnemen.

sejazz 14-04-2013

Deze site bood de laagste prijs en een snelle levering. Bovendien was het makkelijk om met ze in contact te komen wat voor mij een pre is. Ideaal dus.

nliesh 12-04-2013

Heel tevreden over de service die deze winkel levert. Zij hebben mij naar volle tevredenheid geholpen en extra accessoires besteld die de leverancier in eerste instantie niet meer kon leveren. Echt top! Ben super tevreden.

eteeuwen 11-04-2013

Erg goed apparaat en deze webwinkel is heel betrouwbaar en klantvriendelijk. Ze wilden met ons meedenken en kwamen ook precies op de afgesproken tijd.

jan Brughuis 11-04-2013

Goede communicatie via de mail. Ook na aflevering diverse keren gevraagd op alles na wens is verlopen. Alleen de levering zelf was, ondanks de vriendelijke bejegening van de transporteur, iets te vluchtig. Dit kwam waarschijnlijk door de drukte i.v.m. de problemen bij ING de dag hiervoor. Hierdoor moesten meerdere klanten nogmaals bezocht worden.

m. vellekoop 10-04-2013

De website was duidelijk en overzichtelijk.
De communicatie verliep goed. Het bestelde product was niet op voorraad. Daar werden we goed over geinformeerd.
De aflevering verliep probeemloos. Over het geheel zijn we zeer tevreden.

kiesje66 08-04-2013

Goed bereikbaar. Toen opgegeven e-mail adres niet bleek te werken kon dit met een telefoontje veranderd worden.
Levering en plaatsing volgens duidelijke afspraak. Vriendelijke bezorgers.
Ik heb gebruik gemaakt van de extra service om de oude wasmachine vanaf de de 1e verdieping naar beneden te halen en die nieuwe wasmachine boven te laten zetten en te installeren. Prima service voor een klein bedrag extra.

ireneenjan 05-04-2013

Super ervaring met deze website, duidelijk en in voorraad is ook echt in voorraad. Mondelinge hulp bij afhandeling van de bestelling en levering ook prima.

siemens2013 05-04-2013

we zijn uiterst tevreden, goede en vriendelijke bezorging van het apparaat, en ook de verkoopafdeling van beter witgoed zijn wij zeer vriendelijk behandeld. Wat ook erg fijn is, dat men van de voren even gebeld wordt wanneer de chauffeur eraan komt.

Aspierin 04-04-2013

Alle toezeggingen en afspraken zijn zeer correct nagekomen en uitgevoerd. Ook extra gegevens over aflevering en contact!

jodiz 04-04-2013

De droogtrommel is volgens afspraak op tijd afgeleverd, op zijn plaats gezet, aangesloten en uitgelegd hoe het apparaat werkte. Dit bedrijf is beslist een aanrader!!!

Willem1960 18-03-2013

Onze koelkast had het opeens begeven, dus een nieuwe nodig. Op internet een Bosch uitgezocht en gekeken waar hij snel en goedkoop geleverd kon worden. Beterwitgoed had een hoge score, zowel op tweakers.net als op kieskeurig. Donderdag ochtend gebeld en gevraagd of zij de deur scharnieren konden omdraaien (Bosch heeft standaard scharnieren aan rechter kant en wij willen links). Dit kon en gelijk de koelkast online besteld. Levering was gelijk de volgende dag, waar je wel 15 euro extra voor moet betalen.
Verzending

Op de avond voor levering krijg je tijdblok door waarop het product wordt geleverd. Je hoeft dus geen hele dag thuis te blijven. Oude koelkast werd gratis meegenomen en nieuwe koelkast aangesloten op zijn plek gezet. Betaling kan je per pin doen bij levering.

Anoniem 07-03-2013

De aanschaf van de wasmachine was onze eerste kennismaking met Beterwitgoed.nl en wij zijn zeer tevreden.
Telefonisch kreeg ik uitgebreid antwoord op mijn vragen over de wasmachine naar keuze en er werden me ook nog alternatieven aangereikt, met uitgebreide motivatie. Geen moeite was de verkoopmedewerker teveel.
Vervolgens hebben we de machine via internet besteld.
Alles verliep daarna zoals het op de website wordt beschreven, tot en met het telefoontje een halfuur voor de aflevering.
De wasmachine is door twee vriendelijke heren geleverd, op de 2e verdieping geplaatst en geïnstalleerd ("Topservice" aanvinken) en ze lieten een testprogramma draaien.
Vervolgens hebben we per pin betaald.
Over de aftersales kan ik nog niet oordelen, maar tot nu toe is alles perfect verlopen. Een pluim voor BeterWitgoed.

marc.franssen 15-12-2012

Erg tevreden over de levering van een SX66M096EU. Na bestelling op de website werd er al snel contact op genomen om de vaatwasser te komen leveren. Levering is ook prima gegaan. Erg tevreden over beterwitgoed!

Tevreden.pim 14-12-2012

Scherpe prijsstelling. Goed telefonisch advies gehad over apparaat voordat ik bestelde. Binnen 2 dagen afgeleverd bij mij thuis. Bijzonder tevreden!

Maxvd77 24-11-2012

Vorige week besteld via de site en we konden kiezen wanneer er geleverd kon worden. Super service. Betaling per pin is toch echt een uitkomst voor een internetaankoop. Oude wasmachine hebben ze meegenomen en we konden gelijk weer wassen.

jojo 10-11-2012

Zeer snelle service. Woensdag telefonisch besteld, vrijdag kon al geleverd worden. Avond vooraf levering SMS en mail ontvangen met precieze dagdeel van levering. Kon bij aflevering met PIN betalen. Vaatwasser tot in keuken afgeleverd. Stevig verpakt. Prima!

weetjehoe 01-11-2012

In eerste instantie een Bosch WTW84360NL via site besteld.
Deze was niet meer leverbaar en heb de opvolger(Bosch WTW84361NL) voor dezelfde prijs gekregen!
-paar keer telefonisch contact gehad, goed bereikbaar en eerlijk advies.
-Machine is netjes en tijdig zoals afgesproken afgeleverd.

Goede zaak!

erwin1971 15-10-2012

Geweldig apparaat, wast en droogt erg goed en zeer zuinig, maar vooral de service en deskundigheid van de verkoper heeft ons doen besluiten dit product bij beterwitgoed.nl aan te schaffen. Ga zo door!

Albertoem 14-08-2012

Wasmachine gekocht en kreeg een andere aangeboden in de winkel. Ze lieten me in een tabel zien wat de verschillen zijn tussen beide wasmachines. Deze was een stuk stiller en de deur had een andere kleur. Dit kon voor hetzelfde geld.

Ze hadden de wasmachine op voorraad staan en er kon geleverd worden wanneer we dat wilden. Omdat wij in Tilburg wonen konden we ook kiezen voor laat op de middag. Wij werden dan als laatste gepland. Dat is een voordeel als je in in woonplaats iets koopt.

De levering verliep vlot. De wasmachine werd in de bijkeuken geleverd en werd aangesloten.

Ik ga ervan uit dat de aftersale ook goed verloopt. Nu heb ik het gevoel dat ze het goed doen en hoor over deze winkel geen klachten

Piet Veldman 03-08-2012

Droger besteld, via mail een bevestiging gekregen. Daarna zou men de voorafgaande dag van aflevering doorgeven welk dagdeel hij zou worden afgeleverd. Dit kwam pas op de dag van levering. Niet erg handig. Maar verder is alles perfect gegaan, en let wel deze was 100€ goedkoper. De oude droger mee retour genomen en de nieuwe hebben ze geplaatst. Al met al ben ik toch zeer tevreden.

Paulvs65 02-08-2012

Dinsdag een vaatwasser bestelt en gisteren opgehaald. Gelijk ingebouwd. Super snel en een super prijs. Volgende aankoop ga ik zeker eerst hier even kijken.

Maria1959 14-07-2012

Een paar weken geleden een vaatwasser besteld en laten inbouwen door Beterwitgoed. Erg tevreden over het inbouwen van dit product. De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

Wouter1933 10-07-2012

Bij beterwitgoed een koelkast van Siemens besteld met 24-uurs service. Top geregeld, dinsdag besteld, werd die dag nog gebeld om het te bevestigen en had hem woensdag in huis. Zeer tevreden.

Marcel_ontevreden 12-06-2012

3,3
Bosch afwas machine woensdag besteld, met vooruitbetaling via ideal, via de website. Daar stond aangegeven dat de levertijd 1-2 werkdagen was. Werd de volgende dag gebeld dat men de machine helemaal niet binnen had, en dat men pas aan het eind van de volgende week iets kon zeggen over wanneer geleverd kon worden. Afgesproken dat de volgende week donderdag teruggebeld zou worden.

Donderdag en vrijdag niet gebeld door Beterwitgoed. Op zaterdag zelf gebeld: dienstdoende persoon kon niet zeggen wanneer het dan wel binnen zou zijn, maar beloofde maandag terug te bellen.

Volgende maandag weer niet gebeld door beterwitgoed. Zelf gebeld, en gevraagd naar levering. Kon men weer niet zeggen: pas aan het eind van de week duidelijkheid (klinkt bekend...).

Gedurende de hele periode bleef op de website staan dat de afwasmachine op korte termijn leverbaar was.

Daarop de opdracht afgezegd. Persoon gaf aan dat als ik dezelfde dag nog een email zou sturen, men het geld direct over zou maken. Wonder boven wonder stond inderdaad de volgende dag het geld op de rekening - als ze met hun leveringen ook zo vlot waren zou dat handig zijn.

javek 23-12-2011

Tot twee maal toe keukenapparatuur in laten bouwen: eerst een vaatwasser, daarna een oven en kookplaat. Beide keren naar volledige tevredenheid en is alles netjes ingebouwd. Alle onvoorziene problemen werden goed en vakkundig opgelost. Kortom: dit bedrijf is een echte aanrader en niet duur zowel qua apparatuur als inbouwkosten.

Jochemwww 26-09-2011

Waren de goedkoopste aanbieder van onze vaatwasser. Netjes binnen 2 dagen geleverd. Na 2 weken een storing aan het apparaat gehad. Monteur langs geweest, bleek dat we hem zelf verkeerd hadden ingebouwd. Binnen vijf minuten zonder kosten te bereken hersteld. Zeker een aanrader.

Ontevreden007 16-09-2011

Enkele dagen na het bestellen kreeg ik bericht van Beterwitgoed dat de vaatwasser niet meer te leveren was. Ik kon voor de opvolger kiezen voor dezelfde prijs wat ik heb goedgekeurd. Na een week zag ik op hun site dat de vaatwasser die niet meer te leveren was nog steeds aangeboden werd met een levertijd van max. 5 dagen! Vreemd! Na 16 dagen wachten en twee maal bellen om te vragen wanneer de machine geleverd zou worden met elke keer als antwoord 'binnenkort', heb ik de opdracht geannuleerd bij Beterwitgoed. Op 9 augustus had ik de eerste machine besteld en op 27 augustus heb ik de opdracht geannuleerd!

PieterM78 08-09-2011

Duidelijke communicatie, prima service en correcte bezorging.

Kim de Bruijn 07-09-2011

Prima levering, ik had eerder de vaatwasser bij 123keukenapparatuur besteld maar die werd steeds niet geleverd, zeer slechte communicatie, overgestapt op Beterwitgoed, ik ben tevreden!

Fam. vd Brink 07-08-2011

Ze hebben scherpe prijzen en dan ook nog geen extra kosten voor de bezorging ervan.
Duidelijke communicatie. Na de bestelling ontvingen we een telefoontje wanneer ze langs konden komen voor om de wasmachine te leveren. De avond van te voren kregen wel een email met welke dagdeel ze langs zouden komen.
10 min. van te voren kregen we een telefoontje dat ze er aan kwamen. Ze hebben hem aangesloten en nadien de oude wasmachine en al het verpakkingsmateriaal weer netjes meegenomen. Zeer tevreden!

Dennis_1978 16-05-2011

Wasmachine laten leveren. Keurige jongens die hem gebracht hebben. Netjes uitgepakt en aangesloten. 30 minuten voor levering even gebeld zodat ik van mijn werk naar huis kon komen. Hier kunnen veel normale winkels iets van leren.

Jochem van Esch 12-05-2011

Wasmachine binnen 2 dagen thuis bezorgt. Email bevestiging en telefoontje ontvangen voor een afspraak. Apparaat van bijna 100 kg de trap op gedragen. Hulde!

Martijn de L. 10-05-2011

Op zoek naar een wasmachine, kozen wij voor Beter Witgoed omdat zij het model van onze voorkeur voor een goede prijs hadden en uitbreiding van de fabrieksgarantie als optie bieden, in plaats van -vaak onredelijke/onduidelijke- eigen garantieregelingen

De website is wat saai, maar helder van opzet. Omdat ik een vraag had over de bezorging even gebeld, kreeg snel een vrolijke medewerkster aan de lijn die mijn vraag keurig en helder beantwoordde. Vervolgens de bestelling geplaatst.

Na twee dagen niets gehoord te hebben even gebeld en helaas bleek het bestelde model niet meer leverbaar, maar voor dezelfde prijs kon er een duurder en beter model worden geleverd. Een dag tevoren was er, volgens hun systeem, geprobeerd mij te bellen met dit voorstel. Ik heb geen gemiste oproep gezien maar ik ga er vanuit dat hier gewoon iets is misgegaan, want bij het zelf bellen werd ik weer keurig te woord gestaan.

Twee dagen later stonden de heren bezorgers om 06.45 (!) op de stoep, om 07.15 waren ze weer weg, met de oude wasmachine. De nieuwe netjes geplaatst op de 2e etage, aangesloten en wel. Mijn keuze om te pinnen bij aflevering bleek niet mogelijk omdat ze geen pinautomaat bij zich hadden maar ik kon het geld gewoon overmaken via Internet. Zo gezegd, zo gedaan, dat is wmb ook geen probleem.

Al met al prima geregeld, jammer van het gemiste telefoontje, maar het voorstel voor dezelfde prijs een betere machine te leveren maakt alles goed.

Mibo62 22-04-2011

Bestelling op zondagavond gedaan. In overleg werd de vaatwasser de vrijdag aansluitend geleverd. Kregen een dagdeel op en werden 20 minuten voor levering gebeld dat ze er aan kwamen. Pinnen aan de deur, dus prima geregeld. Al met al goede ervaring met deze webshop.