Beterwitgoed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beterwitgoed.

Beterwitgoed stelt zich voor

Sinds 2000 kunt u in onze online winkel kwaliteitsapparaten aanschaffen tegen zeer scherpe prijzen. We hebben een uitgebreid assortiment witgoed- en inbouwapparatuur van diverse merken. Indien gewenst kunnen we de goederen bij u thuis afleveren, en tevens bouwen wij inbouwapparatuur tegen een kleine meerprijs bij u thuis in. Goederen afhalen in Tilburg is ook geen probleem. Betalen kan vooraf per bank of iDeal, maar u kunt ook pinnen of contant betalen bij aflevering.

Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Wouter 12-10-2017 Via de website gekocht

Beter Beterwitgoed !

Nadat we een vraag hadden gesteld over cashback bij AEG kregen we een hele mooie aanbieding van Beterwitgoed. Waar "'anderen" niets met de prijs doen, was BEterwitgoed wel bereid hier ies mee te doen. Dit leverde ons uiteindelijk een vorstelijke korting op. Dit heeft ons dan ook laten besluiten om bij hen te kopen. Eenvoudig om on-line te bestellen, zij zetten de afgesproken prijs er voor je in en het is overzichtelijke bestelsite met duidelijk wat de eventuele extra kosten zijn. Vinden het ook fijn om niet vooraf te hoeven betalen. Is echt een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Diana 06-10-2017 Via de website gekocht

Super!

Wasmachine online gekocht, na de bevestiging te hebben ontvangen via de email, werd ik gebeld door beterwitgoed. Wat bleek, ze gingen voor hetzelfde geld een nieuwer model leveren. Dit model heeft alle functies die ik wil plus de trommel is zelfs groter. Super service dus. Het enige minpuntje was de levertijd. Op de website staat dat wanneer je voor een bepaalde tijd besteld, je de machine de volgende dag in huis hebt. Dit klopt niet want er wordt alleen op woensdag geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Barend 17-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Nieuwe wasmachine besteld. Na afleveren bleek de machine te lekken!
Volgende dag gebeld aangezien de winkel al gesloten was.
Probleem voorgelegd en ben teruggebeld door de monteur.
Deze vertelde mij dat de machine omgeruild zou worden.
Volgende dag een nieuwe machine bezorgd.
Machine werkt perfect en stil. AEG L6FB86GW

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

van Manen 20-06-2017 Via de website gekocht

Hele scherpe prijzen, vriendelijke en kundige klantenservice

Ik kijk altijd naar de professionaliteit van een website, contactgegevens en leveringsomvang voordat ik zaken doe met een bedrijf. Bij Beterwitgoed.nl zag dit er allemaal prima uit. Daarnaast zijn ze zeer scherp geprijst!

Service is ook uitmuntend. Nadat ik een bezorgafspraak gemaakt heb via de website, kan ik deze alsnog eenvoudig verplaatsen naar een andere datum! Super toch?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra 06-04-2017 Via de website gekocht

Een echte aanrader

Op zoek naar een nieuwe wasmachine kwamen we bij Beterwitgoed uit. Een prima webshop, goede service, snelle levering en klantvriendelijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K.Veldman 22-03-2017 Via de website gekocht

Een hele goeie service van Beterwitgoed.

Ik had zaterdags via de telefoon contact over advies van een wasdroger, waarna ik via de website een bestelling heb geplaatst.
En later die dag kreeg ik een telefoontje dat het toestel niet op voorraad was maar ze boden mij een duurder toestel aan voor het zelfde bedrag.
Zondag kreeg ik een mail dat het toestel maandag vóór de middag werd geleverd.
Maandagmorgen 9.15 werd het toestel netjes afgeleverd en s'middags draaide hij al zijn eerste was droog.
Dus ik ben zéér tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dbert 20-01-2017 Via de website gekocht

Miele droger aangeschaft

In oktober 2016 hebben wij een droger via beterwitgoed.nl gekocht, bezorging verliep vlekkeloos,
je wordt 1/2 uur van tevoren gebeld en er wordt ook nog de avond ervoor een tijdvak doorgegeven.
En nu het belangrijkste: gisteren ging het universele tussenstuk kapot dat wij hadden laten installeren door de monteur om de droger op onze wasmachine te kunnen plaatsen. Enkele dagen geleden is de droger tijdens het centrifugeren verschoven. Waarschijnlijk was het tussenstuk defect of niet goed geplaatst door de monteur. Een telefoontje naar de klantenservice, een mail met foto's en alles werd perfect afgehandeld! Meteen de volgende dag kwam de monteur, plaatste een nieuw tussenstuk, dit werd verrekend met het oude tussenstuk. Verder geen kosten, netjes afgehandeld dus. Lang niet alle bedrijven gaan zo goed ermee om als iets fout gaat, we zijn hier heel tevreden over. Dit geeft het vertrouwen dat je als klant serieus genomen wordt, en zo hoort het ook! We kunnen dit bedrijf aanbevelen en zullen hier in de toekomst zeker nog aankopen gaan doen.

Pluspunten

• klantenservice
  • afhandeling klachten
  • service

RJ van Dijk 12-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Bosch wasmachine

In verband met problemen van onze oude wasmachine waren wij genoodzaakt om op zoek te gaan naar een nieuwe wasmachine. Via kieskeurig.nl zijn we terecht gekomen bij Beterwitgoed en zijn daar zeer content mee!! 's Avonds online besteld en de volgende ochtend (iets meer dan 12 uur later) was de machine al geleverd. Deze werd netjes door het personeel op de zolder geïnstalleerd, waarbij de oude machine ook gelijk werd afgevoerd zoals afgesproken.
Ontzettend blij met onze aankoop die we bij Beterwitgoed hebben gedaan en zeer zeker voor herhaling vatbaar als we weer wat nodig hebben.

Pluspunten

• Zeer snelle en goede service
  • Conform wat afgesproken is
  • Gunstige prijsstellingen voor de consument

Censi 05-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en helder!

Duidelijke informatie en helder, je weet waar je aan toe bent en in ons geval de laagste prijs!! Zeer tevreden.

Pluspunten

• Voordelig
  • duidelijk

Wilm 03-01-2017 Via de website gekocht

Goede winkel

Goede prijs, nette behandeling van klanten, snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorging plaatsheeft

Pluspunten

• snel
  • goedkoop

j boers 30-12-2016 In de winkel gekocht

Echt geleverde topservice

Winkel biedt service op maat, je wordt goed geinformeerd inzake de levering en komen je wensen tegemoet qua levertijd.

Pluspunten

• goede communicatie
  • snelle service

Silvia 29-12-2016 In de winkel gekocht

Was/droog combinatie - Beter Witgoed

Deze week heb ik een was/droog combinatie besteld bij Beterwitgoed. De website is erg overzichtelijk en geeft duidelijk alle specificaties en opties weer. Na goed advies te hebben gekregen in de winkel in Tilburg, hebben we de machine besteld. Dit ging erg gemakkelijk en ik kreeg direct een bevestiging. De machine kon de volgende dag al geleverd worden en aan het einde van de dag kreeg ik een tijdsindicatie. De bezorgers belden netjes een half uur voordat ze er waren. De wasmachine moest op 4 hoog komen via een smalle, steile trap. Ondanks dat ze niet verplicht zijn om verder dan 2 hoog te lopen, hebben ze de wasmachine helemaal naar de 4e verdieping gebracht, aangesloten en de oude machine weer meegenomen. Erg blij met de goede dienstverlening!!

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Goed advies in de winkel
  • Duidelijke communicatie
  • Bezorging

IngeR. 17-12-2016 Via de website gekocht

Goede en erge snelle service

Op donderdagavond een wasmachine besteld via de webshop. Helaas was het type dat ik besteld had niet leverbaar. Kreeg een beter alternatief aangeboden voor dezelfde prijs en werd keurig te woord gestaan. Om 22.00 uur s'avonds de bestelling definitief gemaakt, de volgende ochtend om 8.30 uur werd de wasmachine geleverd en geplaatst. Super snelle en goede service. Ik ben erg blij met de geleverde Aeg wasmachine.

Pluspunten

• Snelle service

Ans 11-12-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf wasmachine

Afgelopen donderdag wasmachine kapot. Op de webshop al georiënteerd en vrijdagmiddag de showroom bezocht.
We werden vriendelijk en deskundig voorgelicht.
Gisteren (zaterdag) werd de wasmachine bezorgd. Vooraf werden we gebeld hoe laat ze kwamen.
Vriendelijke bereidwillige bezorgers. De oude wasmachine werd meegenomen en de nieuwe geïnstalleerd en ingesteld.
Het is ook prettig dat je dan ook kunt pinnen.
Wij hadden al eerder goede ervaringen met dit bedrijf en nu ook weer.

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Snelle levering
  • Deskundig personeel
  • Pinnen bij aflevering

Neal 11-10-2016 Via de website gekocht

Positieve ervaring met bestellen warmtepompdroger

Ik was "snel" op zoek naar een nieuwe droger aangezien de onze kapot was gegaan.
Na wat vergelijk op internet niet de goedkoopste maar ze konden wel snel leveren, op zondag voor 22.00 uur besteld is de volgende dag geleverd. Bij het bestellen bleek echter dat dit de dinsdag zou worden maar ok, die ene dag kon ik ook wel wachten.
Het bezorgen was ook nog eens gratis.
Vooraf wel wat onderzoek gedaan naar andere reviews en daar las ik toch wat klachten over levertijden die niet waar gemaakt konden worden omdat een product niet op voorraad was. Dat is wel een risico bij een wat kleinere webwinkel!? Maargoed, onze droger staat er nu!
Vanmorgen om 6.30 geleverd.

Gratis oude wasdroger meegenomen

De mogelijkheid om kosten loos te pinnen aan de deur gaf een fijn gevoel.
Zoals ik eerder zei las ik meerdere klachten over lange(re) levertijden vanwege producten die niet op voorraad waren maar misschien eerst bellen?
De bezorger kwam erg vriendelijk over.

Assortiment
Er was genoeg keuze voor zeer scherpe prijzen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Duidelijke en uitgebreide site
  • Bezorgen op tijd

Minpunten

• Levertijd is niet (altijd) zoals aangegeven
  • Tijdstip bezorgen bepaald Beterwitgoed

Danielle 28-09-2016 Via de website gekocht

Koelkast besteld

Mijn bestelling geplaatst. Helaas ontvang ik geen telefoontje over mijn bestelde item, of een aflever bericht. Nadat ik een week later bel. Op de afgesproken lever datum. Werd mij zeer kalm verteld dat ik wel gebeld was dat mijn koelkast niet zou komen. Ik nog nagekeken. Maar helaas geen bericht van Beterwitgoed. En ook niks ingesproken. Maar helaas is mijn koelkast niet geleverd en zal ik nog een weekje langer moeten wachten. Geen levertijd van 2-4 dagen. Maar dus ruim 2 weken. Ik wacht af tot dat ze mij bellen dat de koelkast er kan zijn. Na 2 weken bel ik nog maar eens op op te vragen hoe het ervoor staat met mijn koelkast. Dat weten ze niet. Gaan ze uitzoeken. Na een half uur krijg ik een telefoontje. Over 3 dagen kunnen ze leveren. Ik vraag of er een tegemoet koming is vanuit beterwitgoed.nl. Helaas korting geven kunnen ze niet. Ik vroeg of de levering dan naar 1 hoog gebracht kant worden. En nee zelfs de 14 euro voor het omhoog brengen kon er niet vanaf. Ik vind de omgang met de klant zeer slecht. Er wordt gewoon glas hard beweert dat er gebeld is omdat dat in de computer staat. Terwijl dit niet het geval is. En ter veronschuldiging kan er geen eens vanaf dat de koelkast naar 1 hoog getild gaat worden. Erg jammer. Ik zou hier niet bestellen omdat ik de afhandeling erg slecht en zeer klant onvriendelijk vind daar ze gewoon beweren dat ik lieg.

Pluspunten

• De site

Minpunten

• Klantenservice
  • Nakomst Aflevering

Karin 22-08-2016 In de winkel gekocht

Nieuwe wasmachine, zo geregeld

Zo vriendelijke en bekwaam geholpen, die zie je niet vaak meer!
Duidelijke uitleg over de verschillende producten / aflever mogelijkheden.

Mooie en overzichtelijke winkel

Assortiment
Wat niet in de winkel staat wordt gelijk via internet voor je opgezocht.

Pluspunten

• vriendelijk persoon
  • vakbekwaam personeel

Joost 11-08-2016 Via de website gekocht

Goede service

Ik had een droger besteld via de site. Wilde hem graag de volgende dag in huis dus eentje die op voorraad was. Word ik gebeld. Helaas toch niet op voorraad. Ik dacht daar gaan we... Boden ze me het nieuwere model aan voor: dezelfde prijs! Volgende dag netjes geleverd! Topwinkel met ouderwetse service. Maar dan online ;-)

Pluspunten

• Service
  • Goed tel bereikbaar

Minpunten

• online stock vs reality

de slijkduivel 03-08-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk opgebouwde site bij het zoeken naar de gepaste vieskast.

correcte en snelle levering naar België
oud toestel is meegenomen.
telefonische bevestiging leveren de volgende dag.
in de avond mail "wij leveren in de voormiddag"
Je hoeft niet de volledige dag thuisblijven.

Assortiment
de gepaste vrieskast die wij nodig hadden en in voorraad aan een zeer scherpe prijs

Aanbeveling
snel correct vriendelijk niets op aan te merken.

Extra toelichting
vlotte, snelle , correcte levering. De koerier was een vriendelijk sprak perfect Nederlands. De deur is omgedraaid en de vriezer staat klaar voor gebruik. Rudy Moerkerke België

Bram 06-07-2016 Via de website gekocht

Alles was voor mij duidelijk. Heb gevonden wat ik zocht.
Bestellen ging makkelijk.

Alles goed besproken en doorgenomen. Duidelijk en snelle service!

Genoeg keuze.

Aanbeveling
Hetgeen wat ik besteld had op voorraad, duidelijke communicatie, hele goede service, nette en goed verzorgde jongens!

Extra toelichting
Wasmachine voor 22:00 besteld. Volgende ochtend stond de chauffeur om 8 uur op de stoep. Ook belde hij netjes 30 minuten van te voren. Wasmachine boven op zolder neergezet en aangesloten. Oud apparaat retour was ook geen enkel probleem. Al met al een SUPER service!

Carla 05-07-2016 Via de website gekocht

Genoeg keuzes

Snelle levering, ook aansluiten

Genoeg keuzes

Netjes en overzichtelijk

Zeer tevreden

Bjorn 04-07-2016 Via de website gekocht

De website is erg overzichtelijk en ik had vrij snel gevonden naar waar ik op zoek naar was. De bestelling verliep ook lekker snel. Je wordt meteen netjes op de hoogte gehouden van je bestelde producten.

Ik had telefonisch contact opgenomen voor het verschil te vragen van 2 producten, ik kreeg hier meteen een duidelijk en uitgebreid antwoord op. Alle voordelen werden netjes uitgelegd. De levering verliep ook perfect, netjes op tijd en de bezorgers waren vriendelijk en hebben alles netjes op hun plek gezet.

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid en je kunt hier op alle soorten producten altijd slagen.

Aanbeveling
Ik heb al vaker een bestelling geplaatst, dit omdat je de service krijgt zoals het hoort. Beterwitgoed heeft kennis van zaken,

Parri 03-07-2016 Via de website gekocht

De bezorgers waren vriendelijk, totdat de eerste drempel van mijn huis op de eerste verdieping was. Ik zou een zogenaamde topservice moeten betalen. Uiteindelijk betaald en een klacht ingediend bij de klantenservice. Deze vond dat de bezorgers gelijk hadden. Nogmaals een mail gestuurd met een printscreen en uiteindelijk zonder reactie het bedrag teruggestort gekregen op mijn rekening. Al met al een beetje raar.

barth 30-06-2016 Via de website gekocht

Goede webshop met duidelijke info.

Prima service. Miele WDA 210 besteld, vanwege levertijd werd in overleg de nieuwere Miele WDA 211 geleverd voor de dezelfde prijs. Top!

Assortiment
overzichtelijk en veel keuze.

Aanbeveling
Keurig nette bezorgdienst. Voorafgaand aan levering wordt er gebeld en gemaild wanneer ze langs komen. Geheel volgens afspraak. Prima, kan niet beter.

hcderaad 28-06-2016 Via de website gekocht

De webwinkel geeft incorrecte informatie over leverdata. Hierdoor is het gemak van online bestellen volstrekt verdwenen.

De service van levering was waardeloos, het eerste aflevermoment werd door de winkel niet gehaald en bij het tweede aflever moment kwam men zonder melding ruim 1,5 uur na het afgesproken moment.

Aanbeveling
Geen adequate voorraadinformatie, een apparaat besteld (Beko vaatwasser) dat binnen 1 dag geleverd zou worden en dat bleek ruim een week te worden. Volgens de medewerkerster was de informatie op de website slechts een indicatie.
Vervolgens bleek de transporteur van de winkel wegens een defecte auto de leverdatum niet te kunnen halen, waardoor deze weer moest opschuiven.
Op de uiteindelijke dag van levering was afgesproken dat het apparaat voor 9u geleverd zou worden, ik ben om 1015 zelf maar gaan bellen en de transporteur bleek problemen te hebben met zijn pin-apparaat (terwijl ik online al had betaald) en was vergeten om mij hiervan in te lichten.

Al met al een totaal waardeloze ervaring, ik hoop van harte geen service nodig te hebben van dit bedrijf.

Voor de volledigheid, de medewerkster die mij te woord stond was op zich heel vriendelijk en correct, maar kon helaas telkens weinig voor mij doen.

JB 08-06-2016 Via de website gekocht

Prima website. Goede informatie, duidelijk gestoeld op veel ervaringen met klanten

De levering is precies gegaan zoals op de site en tijdens een telefoongesprek is beloofd.

Assortiment
Voor onze bestelling was precies het gewenste aanwezig en voor een uiterst gunstige prijs, vergeleken met andere internetwinkels. Het hebben van een "stenen"winkel is daarbij een groot voordeel omdat er eventueel ook ïn real life geholpen kan worden.

Aanbeveling
Ik zou niet weten wat er bij deze zaak verbeterd kan worden: Goede voorlichting op de site, prima telefonische ondersteuning (wie ik aan de telefoon had, wist waar die het over had), snelle en correcte levering.

Extra toelichting
Bij een eventueel volgende aankoop ga ik eerst naar deze zaak!

Fam de Ruiter 20-05-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met duidelijke (correcte) specificaties

Via diverse manieren op de hoogte gehouden over wanneer de levering plaats vind. Tevens vriendelijke bezorgers welke het product afleverden. (zonder moeite een tandje extra)

Assortiment
Overzichtelijk aanbod en hoge voorraad. Wat wil een consument nou nog meer.

Aanbeveling
Op zoek naar witgoed? Hier kopen!

Young Ones 20-05-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijke webshop

Wasmachine gekocht via internet. Direct terugkoppeling over levertijd etc.

Assortiment
Prima. Mijn gewenste product was op voorraad.

Goedkoop en goed!
En keurige bezorgdienst.

Extra toelichting
Was sceptisch vanwege slechte reviews, maar integendeel: TOP!

Rob 14-04-2016 Via de website gekocht

De webshop is duidelijk ingericht, met duidelijke en per product relevante filtermogelijkheden. Alles is zo snel te vinden.

Voor mij zijn snelle levering en afhaalmogelijkheid grote voordelen. Apparaat kapot: nieuwe uitzoeken en zo nodig de volgende dag in huis. Levermoment wordt tevoren afgestemd, eerst in dagdelen en dan nog een half uur voor aankomst. Heb nog geen after sales ervaring omdat er nooit problemen waren.

Assortiment
Vrijwel alle witgoed wordt aangeboden in de webshop en tegen scherpe prijzen, meestal de laagste in de webshops.

Aanbeveling
Goede website, zeer ruim aanbod, heel vaak laagste prijs. Snelle levering, afhaalmogelijkheid en ook fysieke winkel om de meest gangbare producten te bekijken. Ik koop hier al vele jaren naar tevredenheid.

Extra toelichting
Mijn wasmachine werd per ongeluk ook aangesloten hoewel ik daar niet om gevraagd en niet voor betaald had. Werd niet moeilijk over gedaan.

pvg 13-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijke en gebruikersvriendelijke site. Simpele bestel procedure met SMS notificaties.

Prima en snelle service. Had een specifieke afleverwens. Direct telefonisch contact en werd prima geregeld. Oude apparaat werd keurig meegenomen.

Veel keus

Prima ervaring

Heleintje 13-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, en overzichtelijk

gegaan zoals afgesproken

ze hadden wat ik zocht

prima!

Extra toelichting
niets aan toe te voegen, zeer tevreden, en ik ben zeker een terugkerende klant.

anoniem 10-04-2016 Via de website gekocht

Alles was snel geregeld.

Leveringstijd wordt dag van te voren doorgegeven. Ben binnen half uur opgebeld door transporteur dat aangegeven leveringstijd niet gehaald werd en wanneer dan wel.
Zeer handig dat je half uur voor levering nog even gebeld wordt.

Aanbeveling
Ervaring tot nu toe zeer positief. Dag na levering werd nog even gebeld om te vragen of alles goed was gegaan.

mar 06-04-2016 Via de website gekocht

Goede service en een snelle levering! Duidelijke tijdindicatie van de levering en zelfs nog gebeld dat ze eraan kwamen.

Fijne communicatie.

Annemarie 31-03-2016 Via de website gekocht

Het is heel overzichtelijk om je order te plaatsen

Snelle levering.

Groot assortiment.

Aanbeveling
Goede prijs- en kwaliteit verhouding. Sommige producten zijn goedkoper dan in andere winkels.

Andrea 11-03-2016 Via de website gekocht

2,8

Ik wilde de vaatwasser ophalen, ik was het weekend na mijn bestelling toch in Tilburg, helaas werd ik gebeld dat hij er die week niet zou zijn. Ook staan pas in de mail de tijden waarop je een product op kan halen, op de website werkt deze tekst niet, op zaterdag is er maar 1 uurtje in de ochtend.

Ik wacht al een ruime week op mijn vaatwasser en ik heb net de horen gekregen dat het nog een week gaat duren, terwijl deze volgens de site nog steeds gewoon op voorraad is. Ook als ik aangeef dat dit niet is wat ik verwacht van een product wat op voorraad is, kan me niet de garantie gegeven worden dat het er volgende week wel is.

Assortiment
Voor zo ver ik kan beoordelen is het assortiment prima op orde

Aanbeveling
Ik heb nog steeds mijn vaatwasser niet in huis en ze lijken niet bereid te zijn ook maar iets te doen om het process te versnellen dat dit wel zo is. Op voorraad betekend voor mij dat je toch wel binnen een week het product in huis hebt, zeker als je het zelf op wil gaan halen.
Daarnaast zijn de openingstijden voor het afhalen maar heel erg beperkt en dit staat niet op de site, dit zie je pas in het mailtje na je bestelling.

Driessen 07-01-2016 Via de website gekocht

Snel bestellen en thuis pinnen

Netjes de droger beneden in de krappe kelder geplaatst

Goed assortiment

Aanbeveling
Droger was niet voorradig dus wij kregen gratis een duurder model aangeboden, zeer tevreden.

Jaelleke 03-12-2015 Via de website gekocht

Ik heb zelf contant betaald voor onze wasmachine, maar handig dat je ook bij aflevering aan de deur kunt pinnen! Wel jammer dat je niet met creditcard kunt betalen, anders had ik een tien gegeven.

Goede, snelle duidelijke communicatie en ook een prima service van de bezorgers.
Zeer snelle levering. Toppie!

Assortiment
Ruim assortiment en zeer scherpe prijzen.

Aanbeveling
Ach waarom ook niet een 10, zeer verdient. Als we weer iets nodig hebben bestellen we zeker weer bij Beter Witgoed.

TvH 12-11-2015 Via de website gekocht

2,7

Kreeg eerst te horen dat artikel 3 dagen later zou worden bezorgd, toen toch weer niet.

Spullen uit mijn badkamer waren "verdwenen", nadat de bezorgers hier bezig zijn geweest met het aansluiten van de wasmachine.

Aanbeveling
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er spullen uit mijn huis zijn verdwenen nadat er iets is bezorgd. Ik heb er een naar gevoel aan over gehouden.

Felix 11-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, duidelijke procedure.
Levertijd indicatie op gewenste leverdag alleen op dagdeel (avond van te voren). Wel belt de chauffeur een half uur van te voren. Daardoor moet je toch een dagdeel in de buurt blijven en kun je van te voren niets plannen op die dag.

Mijn bestelde wasmachine was niet op voorraad en kon daardoor niet op de gewenste leverdatum worden geleverd. Men belde mij en stelde direct zelf voor een nieuwer type met betere specificaties voor het zelfde lage tarief te leveren op de gewenste leverdag! Een voordeeltje van maar liefst €170,-!

Assortiment
Breed en dieo assortiment, hoewel niet alles blijkbaar po voorraad is. Maar dat lossen ze zeer netjes op.

Aanbeveling
Op levertijd indicatie / bezorgtijdstip na een prima organisatie en zeer goede service!

ari_san 30-08-2015 Via de website gekocht

Je kan bij bestelling een gewenste afleverdatum opgeven, dus hoeft niet perse de volgende dag.

De dag voor aflevering werd het dagdeel gecommuniceerd. Een half uur voordat de vervoerder aan zou komen, belde hij ook. Handig!

Enige minpuntje is dat mijn allereerste e-mail niet beantwoord is. Daarom geen 9 maar een 8

Assortiment
Dit type vaatwasser was bijna nergens anders te krijgen, en beterwitgoed was ook de scherpst geprijsde, MET Thuiswinkel waarborg.

Aanbeveling
Goed assortiment, goede aflevering.

Extra toelichting
Goed: uitgebreid assortiment. nette prijs, goede communicatie rond aflevering. Minpuntje: er was slechts een Duitse handleiding bijgeleverd

ari_san 30-08-2015

Hallo. Kunt u van mijn review de gebruikersnaam veranderen? Deze heb ik net bij instellingen veranderd in ari_san.
Als dit niet mogelijk is, graag de review verwijderen.
Dan plaats ik hem opnieuw met mijn nieuwe gebruikersnaam.

mwolting 25-07-2015 Via de website gekocht

Aanbeveling
Fijne online winkel, persoonlijk contact na mijn bestelling maakte het een zeer positieve ervaring.

Extra toelichting
Goed werkende site, persoonlijk contact en zeer snelle levering. TOP!

CHPJ 24-07-2015 In de winkel gekocht
Tilburg, Hasseltstraat

Duidelijke website met goede vergelijkingsmogelijkheden. Ruim assortiment.

In de reguliere winkel in Tilburg kregen we goed advies en namen ze de tijd om alle vragen te beantwoorden.

Assortiment
Ruim assortimennt in de webshop en een voldoende assortiment in de reguliere winkel in Tilburg om de kwaliteit van de verschillende merken te beoordelen.

Aanbeveling
Goed advies, ruim assortiment en aantrekkelijke prijzen.

Uitstekende winkel!

jw vroom 07-07-2015 Via de website gekocht

op tijd geleverd, correct geplaatst.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment, vervangend artikel werd tegen gelijke prijs geleverd.

Aanbeveling
Makkelijk bestellen via internet, direct telefonisch contact en voorlichting m.b.t. de te leveren artikelen.

Extra toelichting
Makkelijke keuze, goede service en voorlichting.

petraheemskerk 06-07-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Siemens vaatwasser besteld bij Beter Witgoed; De vermelde levertijd kon nog met dag verkort worden na telefoontje. Top. Einde middag besteld, volgende ochtend voor 09.00 uur in huis.

nielsdevries86 25-06-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Heldere webshop, ruim assortiment en de wasmachine die wij wilden hebben was hier het goedkoopste. Daarnaast de perfecte service. Een belletje ter bevestiging. Vervolgens een mail met de verwachte leveringstijd en datum en een half uur voor levering nogmaals een telefoontje. Ook het verwisselen van de wasmachines was uitstekend. Snel, kundig en erg vriendelijk!

GeertTteG 25-06-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site

Zoals bij bestelling bekendgemaakt, een telefonische afspraak over bezorgdag(deel), vervolgens een half uur voor bezorging nog een telefoontje en levering op de gewenste plek

alles prima geregeld

P.melser 19-06-2015 Via de website gekocht

nou ja ik vond direct wat ik elders niet vond

mijn telefonische vraag werd duidelijk en vriendelijk beantwoord

Assortiment
wat anderen niet hadden vond ik hier,dus prima assortiment

Aanbeveling
omdat het gewoon ook nog eens voordelig is.

Extra toelichting
ik heb alleen maar positieve punten vooral de snelheid van ontvangst was geweldig.

Ellie van Bergen 11-06-2015 Via de website gekocht

het is gewoon gemakkelijk om iets te bestellen het kan ook telefonisch en dat ging perfect

het is goed afgeleverd en ook nog binnen een week

Assortiment
ik vind het een goed assortiment wat deze winkel heeft

Aanbeveling
ik heb een goede ervaring met deze winkel dus ik geef mijn bevindingen wel door

Extra toelichting
ik vind het een goede winkel omdat het allemaal vriendelijk gaat en ze helpen je met alles als je vragen hebt. Ik vond het moeilijk via de computer te bestellen maar dat was geen enkel probleem je werd goed geholpen aan de telefoon en binnen een week had ik mijn artikelen in huis.

sanne123456 10-06-2015 Via de website gekocht

even bellen, order opgegeven telefonisch een dag later keurig bezorgd op een vooraf afgesproken tijd

voor 15,-- extra aangesloten uitgepakt en getest.

breed

scherpe prijs, prima service

Extra toelichting
zeer tevreden, combi van webwinkel met echte winkel

genefaas 10-06-2015 Via de website gekocht

Wist wat ik nodig had nl vervanger van uitgevallen siemens inbouw freezer .Uit het gedane huiswerk kwam Beterwitgoed naast als goedkoopste ook in het contact klantenvriendelijk over

Aflevering correct volgens afspraak

klanten gericht