Beterwitgoed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beterwitgoed.

Beterwitgoed stelt zich voor

Sinds 2000 kunt u in onze online winkel kwaliteitsapparaten aanschaffen tegen zeer scherpe prijzen. We hebben een uitgebreid assortiment witgoed- en inbouwapparatuur van diverse merken. Indien gewenst kunnen we de goederen bij u thuis afleveren, en tevens bouwen wij inbouwapparatuur tegen een kleine meerprijs bij u thuis in. Goederen afhalen in Tilburg is ook geen probleem. Betalen kan vooraf per bank of iDeal, maar u kunt ook pinnen of contant betalen bij aflevering.

Deze score is berekend op basis van 17 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

PeLa Maastricht 18-05-2022

Goede informatieve website, scherpe prijzen, op 'n snelle manier is de juiste bestelling te plaatsen en te betalen. Beloofde afspraken worden correct afgehandeld. Kortom een top service.

Alexandra 02-05-2022

Prettige website, klantenservice prima bereikbaar, snelle service en levering. En scherp geprijsd witgoed.

Marten 07-04-2022

Duidelijk goedkoper dan elders in Nederland en duidelijke en nagekomen afspraken over levering.

Johan 15-02-2022

Ze bieden scherpe concurrerende prijzen. Fijn contact en goede service, de bestelde kookplaat bleek langere levertijd te hebben, daar kregen we meteen een email over om ons hiervan in kennis te stellen. De producent kon de verwachte levertijd niet nakomen, daarvan zijn we op de hoogte gehouden en er zijn eventuele alternatieven aangeboden. Prima, snelle en prettige communicatie met Beterwitgoed. De levering zeer vlot en goed verlopen.

Piet 09-02-2022

Top shop, ik kan deze allen maar aanbevelen.
Alles gaat prima, de telefoon wordt direct beantwoord.
In dit geval had ik gekozen voor een AEG combi wa. met droger, €500.- goedkoper dan de adviesprijs van AEG. Dit prijs verschil vond ik erg groot dus even bellen, o dat klopt meneer dat is een ouder type maar u krijgt het nieuwe type voor de zelfde prijs. Zaterdag besteld maandagavond geleverd, en gepind bij aflevering. Veiliger kan het niet.
Keurige bezorgers, oude machine en verpakking retour.
Ik heb als test mijn inbouw Siemens koffiemachine vergeleken met het zelfde type nummer. Bij onze keukenboer € 2400.- bij beterwitgoed € 1400.- ongelooflijk wat een verschil.
Nogmaals een top winkel.

Paul Abma 07-01-2022

Wie van u heeft het volgende eerlijk kunnen schrijven over een winkel?
Goede en snelle respons.
Goede adviezen via telefoon.
Goede en snelle levering.
Goede chauffeur en bezorger met de naam Aram!
Goede prijs-kwaliteit.
Ons model was niet meer leverbaar. Dus levert Beterwitgoed ons nieuwer en duurder model, maar dan wel tegen de oudere en goedkopere prijs.

Schalkers 29-12-2021

Wij hebben een AEG wasdroger besteld en de volgende ochtend werd deze al geleverd! Alles was zeer goed geregeld en de bezorger was vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn zeer tevreden over Beterwitgoed, en bevelen dit bedrijf aan.

Pim 23-12-2021

Fijne en overzichtelijke webshop.
Informatie is compleet en prijs is prima.
Voor bezorging wordt een bericht verzonden en een half uur voor aankomst wordt gebeld.
Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Fam. Zomer - Verwoert 01-10-2021

We hebben een droger aangeschaft bij Beter Witgoed.
Allereerst de service; we hebben eerst vragen gesteld via telefoon en mail en er werd direct geantwoord en teruggemaild. Klant - service gerichte medewerkers. Denken mee en zijn niet beroerd om duidelijk en geduldig uitleg te geven.
Dan de levering - zeer professioneel; van te voren bellen de monteurs dat ze er aan komen. Mooi want dan kun je ook zelf even de deur uit zonder de stress dat je niet thuis bent tijdens de levering. De monteurs vinden we zeer vakkundig, professioneel en vooral (voor ons heel belangrijk) sociaal en betrokken.
Vertrouwde zaak; ondanks dat we niet eens persoonlijk zijn langs geweest.
Zo hoort het. Bedankt!!

john 14-09-2021

Perfecte service, keurig te woord gestaan als je iets wilde veranderen was het geen probleem en werd het gelijk geregeld met gelijk een bevestiging perfect geregeld.
Ik zou zeggen een dag zonder beterwitgoed is een verloren dag/

Fejona 24-08-2021

Ik was zeer verrast door de goede service van Beterwitgoed. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aannemen. Ik had bij Beterwitgoed via internet een vrieskast besteld en betaald, maar kreeg later twijfels om te veranderen naar een ander type van Liebherr. Gebeld naar de winkel en geweldig geholpen door (*). Mijn vragen over het verschil tussen de twee types kon ze vlot beantwoorden en niet, zoals je vaak meemaak, in de wacht om eerst te vragen of opzoeken. Waardoor ik snel de keuze had gemaakt om te veranderen van het type. De bestelling kon gelijk veranderd worden. Achteraf ben ik daar heel blij mee en zeer tevreden met mijn keuze. De communicatie betreft levering is heel goed. Je wordt heel goed op hoogte gehouden wanneer de levering plaats vind. De volgende dag geleverd door zeer vriendelijke en nette bezorgers. Ik heb er niets dan lof over en ben uiterst tevreden over de aankoop en het verloop ervan. En ook mijn diepvrieskast. Toppie.

GLO 26-07-2021

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst bij beterwitgoed. Ben altijd iets huiverig voor grote bedragen vooraf betalen maar beterwitgoed komt zijn afspraken meer dan na. Zaterdag besteld en Maandag in huis. Keurig een mail gehad met de bevestiging en een tijdindicatie. Deze zelfs nog met een sms berichtje bevestigd. Chauffeur heeft keurig een half uur voor afleveren gebeld (was er ook met 30 min) een alleraardigste man die erg behulpzaam was. Het bestelde apparaat is zelfs in de schuur achter het huis geplaatst. Erg fijn. Kortom een goed bedrijf dat zijn afspraken meer dan na komt

J.v.d.Neut Kolfschoten 19-06-2021

Mijn eerste contacten met Beterwitgoed bleek uiterst vriendelijk en zeer informatief. Men dacht mee voor een oplossing om een tijdelijk niet beschikbare Siemens levering toch te kunnen leveren. De aanbetaling en ons geduld werd beloond met de levering op 18 juni 2021 van onze zo gewenste magnetron. Uitstekende follow-up van BETERWITGOED.

Obdeijn 19-06-2021

Komen hun afspraken precies na en leveren de spullen netjes af en zetten het ook nog even waterpas! Goede gozers die hard werkrnom de klant van dienst te zien. Als zeer orettig ervaren. Even ern half uur van te voren bellen dat ze ee aan komen.

Rob 02-06-2021

Duidelijk, overzichtelijke site en de dames van de klanten service zijn ook erg vakkundig en eerlijk.
Had een wasmachine en een droger gekocht, de wasmachine kreeg na 2 dagen kuren, deed het niet meer, dame van de klantenservice heeft meteen alles netjes geregeld, de installateurs zijn trouwens ook snel en vakkundig hebben alles netjes uitgelegd en geïnstalleerd. TOP

Linda 20-05-2021

Ik geef Beter Witgoed een 10! Toen ik belde voor advies namen ze snel de telefoon op en kreeg ik het antwoord wat ik zocht. Van de koelkast die ik bestelde kon ik zelf een afleverdatum kiezen en op aangevraagde leverdag is deze door BCG transport geleverd. De bezorgers waren helemaal aan 't einde van de lange werkdag vriendelijk en behulpzaam, de oude koelkast is netjes afgevoerd, zo ook de verpakking. Dus 100% tevreden!

Jan 19-05-2021

Alles prima geregeld . Keurig op tijd geleverd . Chauffeur netjes en klantvriendelijk

Sanne 26-01-2021

Product op voorraad, keuze uit diverse bezorgdagen, bericht met tijdsindicatie en telefoontje vooraf. Netjes bezorgd en verpakkingsmateriaal meegenomen, vriendelijke bezorger. Duidelijke informatie over product, groot assortiment.

Jan 26-01-2021

Alles keurig geregeld . Ik kreeg een bevestiging mail daarna een mail met bezorg tijd en een bericht op mobiel . Bezorger was keurig op tijd en netjes en klantvriendelijk. Deze winkel vind ik een aanrader.

Jolien 18-01-2021

Toen na de levering er iets niet helemaal goed ging met het aanzetten van mijn vaatwasser, waren ze meteen bereikbaar en in een paar eenvoudige stappen hadden we door wat er fout was gegaan. Dat is nog een service NA de sale. Dank jullie wel!

Ina 25-12-2020

Heb net een wasdroger besteld benieuwd hoe het zal gaan bij een ander bedrijf moest ik eerst 6 weken wachten en daar kwam opeens nog 5 week bij toen maar geannuleerd hopelijk komende woensdag een wasdroger

Rob Vermeulen 06-12-2020

Deze shop heb ik gekozen, omdat zij wel de door mij gekozen afwasmachine konden lever en plaatsen, terwijl andere, grotere organisaties deze afwasmachine niet op voorraad hadden.

MMA010280 04-12-2020

Great shop. Totally worth recommending.
Totally worth recommending:
1. Twice we found the household appliances (fridge and dryer) of our choice to be the cheapest on the web at that moment.
2. Our fridge that was supposed to be in stock (we called) but after placing order and realizing payment it appeared to be not longer available by manufacturer. Beterwitgoed nicely offered us a newer model for the same price instead.
3. Very quick next day delivery: ordered at 9 p.m. and the delivrey man was here before 9 a.m. next morning.
4. Despite a busy and stressful month (december) for delivery guys, and although we forgot to mention we live in apartment building so dryer needed to be brought up using 2 elevators - the delivery man did not wait downstairs for us to collect it but kindly brought it up without being asked to do so.

D. Schut. 16-10-2020

In tegenstelling tot een andere leverancier, die ondanks de belofte van levering de volgende dag, ons 5 weken aan de lijn hield, bij deze leverancier zeer snelle levering, en een goede plaatsing van de nieuwe vaatwasser.

Remco 15-09-2020

We hebben al vaker bij deze winkel gekocht en ook nu weer naar grote tevredenheid. Ze hebben een groot aanbod, de prijzen zijn netjes en hun service is top. Goede communicatie en afhandeling. Ze werken samen met een vast installatiebedrijf dat in dit geval onze inbouwkoelkast zeer goed heeft ingebouwd. Ook een volgende keer koop ik mijn witgoed bij Beterwitgoed!

Tineke R 15-08-2020

Mijn diepvrieskast ging daags voor mijn vakantie naar het buitenland stuk , en ik moest die dag om 14.00 uur op Schiphol zijn. Coolbleu gebeld voor een nieuwe Liebherr diepvrieskast zij konden niet leveren de volgende dag , Beterwitgoed gebeld , zij konden wel leveren en ook nog smorgens om 8.00 uur . Twee mannen hebben keurig de oude uit de kelder gehaald en de nieuwe teruggeplaatst . Zodat wij zorgeloos op vakantie konden ! Wij zijn buitengewoon te spreken over de fantastische service en ook van de buitengewone nette manier van afleveren .
Volgende aankoop beslist weer bij BETERWITGOED een échte aanrader .

Marck 20-07-2020

Op zondagavond om 21.38 uur een bestelling geplaatst voor een nieuwe wasdroger. De volgende morgen om 6.45 geleverd. Wat een snelheid. Wat een service

John H 16-06-2020

Zaterdagmiddag een Bosch wasdroog combinatie besteld. Er stond bij dat hij maandag zou worden gebracht wat mij erg sterk leek. Zo dagavond een email en SMS met een tijdvak van bezorging op maandag! Wow wat een service. 20 min van te voren een telefoontje dat ze onderweg waren en twee zeer vriendelijke bezorgers hebben hem boven gebracht en aangesloten. Kortom een top service

Janine 27-05-2020

Nieuwe wasmachine gekocht bij Beterwitgoed. Was by far de goedkoopste aanbieder. Wegens kapotte vrachtwagen is bezorging een dagje uitgesteld, maar werd hier keurig over gebeld. Overmacht, kan gebeuren. Wasmachine is bezorgd, 2 verdiepingen omhoog gesleept, aangesloten en proef gedraaid. Sympathieke bezorgers met verstand van zaken. Oude machine en alle zooi is meegenomen. Kortom: heel erg tevreden!
Aandachtspuntje: bezorging was later dan vantevoren aangegeven. Alle begrip voor, kon zien dat die mannen zich voor 100% inzetten en hun best doen. Maar telefoontje was wel prettig geweest.

E. Norbart 25-05-2020

Mijn oude combi-oven ging stuk en ik had eerder al (naar tevredenheid) bij Beterwitgoed besteld, maar gezien de Corona-perikelen toch maar even gebeld.
Op de site hebben ze zó veel te kiezen dat ik er niet helemaal uit kwam.

Aangegeven dat ik oven gebruik voor vlees, vis en zelfgemaakte pizza.
Goed geholpen en ben ondertussen al een maand zéér tevreden met mijn AEG CME565000M-oven mét, jawel: een perfecte PIZZA-stand!

Levering was volgens afspraak, avond ervoor bericht gekregen met tijdslot en van tevoren gebeld door de chauffeur: top-service!

Paul 29-04-2020

Goede snelle service en perfecte bezorging! Alles zoals afgesproken! Ik ben er blij mee

Ferdinand 24-04-2020

Prima prijs en snelle levering. Ik had een probleem met de overschrijving (hik van iDEAL) maar ook dit is naar alle tevredenheid opgelost. Vriendelijke medewerkers. Dit is mijn 2e bestelling bij Beterwitgoed, en zou er zo weer bestellen.

Lia de Vreede 10-04-2020

Op een zorgvuldige wijze hebben de Chauffeurs/monteurs van beter witgoed mijn nieuwe wasdroger geplaatst en geïnstalleerd. Top, zeker in deze bizarre tijd.

Marc Schreuder 14-03-2020

Prima service en snel geregeld zowel online mbt bestelling als met plaatsing. Ze waren binnen de 15 min weer buiten (incl. verwijjdering wasmachine van 1e etage tot plaatsing nieuwe).
Kortom, de eerdere review met Score: 1.0 is ZEER ONTERECHT!!!..Alle lof voor de leveringsjongens!!

Peter 13-03-2020

Prima webwinkel, laat in de middag online besteld, de volgende ochtend bezorgd. Compleet met indicatie via sms / e-mail op welk dagdeel ze komen bezorgen en een telefoontje van de bezorgers een half uur voor de levering. Oude wasmachine hebben ze meegenomen. Echt top!

Ik zag toevallig dat de bezorgers de transportpennen (verpakkingsmateriaal) van mijn nieuwe wasmachine op straat gooiden als afval. Het kan mij aan liggen, maar het kwam allemaal niet even vriendelijk over.
peter 13-03-2020

Bezorgdienst heeft me net gebeld en excuses aangeboden. Dus zand er over.

Michel 06-03-2020

Heel slechte service !
Komt leveringsafspraak(en) niet na.
Antwoord niet op e-mails.
Heel onvriendelijke afleveraar.
Niet aan te bevelen !!!
Michel 09-03-2020

We zijn gebeld door Beterwitgoed.
Ze hebben hun excuses aangeboden.
In feiten laten ze leveren door onderaannemers.
We hebben de excuses aanvaard en zijn blij met hun reactie.

Martijn 12-02-2020

Goede prijzen, makkelijk online aangeven wanneer je de levering wil plannen, snelle en correcte service. Product wordt op afgesproken datum geleverd en binnen een acceptabel tijdblok.

Danique raaijmakers 05-02-2020

Wat een fantastisch bedrijf. Snelle levering tegen de scherpste prijs. Bij ontvangst bleek mijn apparaat licht beschadigd te zijn. Na contact met Beterwitgoed is dit direct adequaat opgepakt en is mij de best mogelijke oplossing geboden. Ik raad dit bedrijf iedereen aan.

M.V. 30-01-2020

Bosch wasmachine ,droger en tussenstuk besteld met cashback actie Bosch.
Vrijdag 30 minuten voor levering gebeld door, chauffeur is alleen en kan de machines niet op de eerste verdieping plaatsen .Nieuwe afspraak voor woensdag en de machines werden toen aan elkaar bevestigd,te laat ik zag dat het niet de bestelde wasmachine was.
Gelijk gebeld met BETERWITGOED ,telefoniste vertelde dat die machine niet meer leverbaar was en uit het assortiment bij Bosch, vreemd want nog steeds in de aanbieding op hun site , gebeurde wel vaker zei ze , wel op site te koop maar niet te leveren !!
Wij Bosch gebeld , volop voorraad en gaat ook niet uit assortiment.
Weer met telefoniste gebeld , wilden hem vrijdag wel weer ophalen maar ongebruikt en ik moest ergens anders maar nieuwe bestellen zonder Bosch cash back actie die afgelopen was .
Het was voor ons niet mogelijk hem hem die vrijdag op te laten halen en ik wilde inmiddels ook wel graag wassen , dus zo gelaten maar baal wel dat ik niet de uitgezochte machine heb die nog altijd op de site te koop is .

re machine heb

F. B. 25-12-2019

Top service 9,0

Bij het afleveren, had ik wat opmerkingen. Na contact met Beterwitgoed.nl hebben we samen naar een oplossing gekeken.
Vriendelijk, respectvol en snel bij het bieden van een uitstekende service.
Zeker blijft ik terugkomen bij dit bedrijf voor mijn volgende aankoop.

Van mij een dikke duim👍

Benny Verstege 12-12-2019

1e keer wat besteld en telefonisch omtrent bezorgen ook prima geholpen. 1 dag voor levering bleek wasmachine niet op voorraad. Zonder extra kosten werd er een duurder model opgestuurd.
Super service en bij een volgende aanschaf van bijv een droger zullen we zeker weer bij deze winkel of website bekijken en iets bestellen.

Cédric Van Loon 05-12-2019

Heeft breed aanbod en vriendelijk bij verkoop. Wanneer je iets dan terugstuurt en iets anders in de plaats besteld dat drie keer duurder is, willen ze maar een derde van de prijs vergoeden van het origineel en geen korting op het nieuwe. Amper gebruikssporen, is een onderdeel dat je niet ziet hangen in toestel. Teleurstellend dat mijn vraag zo bot werd afgewezen. Snel geld winnen maar service valt tegen.

M visser 03-12-2019

Een vaatwasser gekocht. De levering zoals afgesproken. Netjes met de pin betaald bij aflevering. Bezorgers stelde zich netjes voor.

Nad 26-11-2019

Het bestaat nog!!! Gekregen wat je hebt besteld, zoals beloofd de volgende werkdag thuisbezorgd, dagdeel bezorging tijdig ontvangen en
nagekomen, wasmachine aangesloten en getest door vriendelijke en sterke heren. Ook de prijs stuk lager dan concurrentie. Echt top.

Hugo 12-11-2019

De communicatie, de koop en de levering zijn zeer goed geregeld. Een model dat tijdelijk niet leverbaar is, wordt een alternatief en duurder model geleverd. Niet om gevraagd, wel gekregen. Is echt heel goede service.

B. Schuurman 15-08-2019

Enige tijd geleden de AEG wamtepompdroger bij Beterwitgoed besteld. Aangezien deze levering heel goed beviel, weer gekozen bij de AEG wasmachine voor Beterwitgoed. Zeer duidelijke website om te bestellen. Ook de prijzen zijn zeer concurerend. Vandaag besteld, morgen in huis. Wat veel andere beloven, maar niet na kunnen komen. Tijdvak wordt doorgegeven van de levering, en half uur vooraf netjes telefoontje dat ze er aan kwamen. Zeer vriendelijke bezorger. Al met al, Beterwitgoed is voor mij de beste!

John van Gils 29-07-2019

Zondagmorgen ging onze vaatwasser stuk. Bij de grotere zaken op de woonboulevard gekeken voor een nieuwe, echter bij hun leverbaar 2 tot drie weken. Rond 14:00 op zondag bij beterwitgoed een siemens vaatwasser besteld. Om 22:15 een mail ontvangen dat ze tussen 06:30 en 10:00 konden leveren. Op maandag om 06:30 belde de chauffeurs dat ze er met 15 minuten waren. Perfect omdat ik als zelfstandige gewoon kon gaan werken. Echt een top bedrijf. Met zeer correcte bezorgers. Zeker een aanrader. Ik persoonlijk vond het prettig contant te betalen. Want we worden al teveel opgelicht via internet.

Petra 13-04-2019

Snelle levering, gratis bezorgd, werd vrijdag s’ avonds nog om 19.00 uur geleverd, door een vriendelijke bezorger na een afstand van 175 km,

Tom 12-04-2019

Beterwitgoed had sowieso al de beste aanbieding voor het model condensdroger dat wij wilden kopen.
Bij aflevering bleek er sprake te zijn van een afwijkend serienummer.
Omdat het door ons gewenste model niet meer op voorraad was, had beter witgoed het duurdere model laten bezorgen en bracht daar verder helemaal geen extra kosten voor in rekening. De bezorgers meldden zich, zoals was aangegeven, keurig van tevoren aan met een belletje en ware keurig op tijd, nette, vriendelijke mensen net als op kantoor!
Dit level van service/kwaliteit tref je steeds minder aan, maar maakt voor mij nog steeds het verschil.
Volgende keer bestel ik hier weer!!

Wil 25-03-2019

1e keer dat we bij Beterwitgoed bestelden. Keurig te woord gestaan tijdens gevraagde informatie over levering en het aansluiten van de wasmachine. Bestelling correct afgehandeld. Ook de aflevering prima en volgens opgave in het tijdschema. Helemaal top. Wij kunnen geen verbeterpunten bedenken. Beterwitgoed doet inderdaad wat men belooft. Top! Ook prijstechnisch prima! Blij dat we Beterwitgoed 'toevallig' tegen kwamen op de site, na teleurstelling bij andere verkoper, wel direct leveren, maar het aansluiten op de reeds bestaande aansluiting 2-3 weken wachttijd, hetgeen niet echt acceptabel is als je wasmachine kapot is. Goede en duidelijke, makkelijke site, ruime merkenkeuze en assortiment , zeker in het soort wat wij zochten een smalle bovenlader. Nogmaals onze 1e 'kennismaking' met Beterwitgoed … uitstekend en aanbevelingswaardig!