Beterwitgoed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beterwitgoed.

Beterwitgoed stelt zich voor

Sinds 2000 kunt u in onze online winkel kwaliteitsapparaten aanschaffen tegen zeer scherpe prijzen. We hebben een uitgebreid assortiment witgoed- en inbouwapparatuur van diverse merken. Indien gewenst kunnen we de goederen bij u thuis afleveren, en tevens bouwen wij inbouwapparatuur tegen een kleine meerprijs bij u thuis in. Goederen afhalen in Tilburg is ook geen probleem. Betalen kan vooraf per bank of iDeal, maar u kunt ook pinnen of contant betalen bij aflevering.

Deze score is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

Eric 25-02-2024

Winkel leverde snel en tegen goede prijs onze vriezer. Transport was prima partij. Ruimden ook de verpakking keurig op.

Cris 18-12-2023

Beterwitgoed en monteur hebben ons uitstekend geholpen. Nadat we eerst een verkeerd product hebben gekocht (onze fout) is gelukkig na deskundig advies de juiste koelvriescombinatie snel geleverd. Zeer vriendelijk personeel en deskundig advies.
Zowel telefonisch als per mail goed te woord gestaan. Die 10 is dik verdient.
Chapeau.

Bram 15-12-2023

Simpelweg ruim de goedkoopste maakte dat we bij Beterwitgoed hebben besteld. De op de site aangegeven levertijd van 1 a 2 werkdagen kon bij ons niet worden gehaald. Voor het bezorgmoment hebben we daarom Beterwitgoed contact met ons laten opnemen. Dat gebeurde keurig. Zij gaven aan date de Liebherr koelkast pas na 3 dagen bij hen zou aankomen waarna hij pas kon worden uitgeleverd. Het eerst mogelijke bezorgmoment sloot hier op aan. Conform beschrijving kregen wij de dag ervoor een melding wanneer de volgende dag bezorging zou plaatsvinden. Het tijdslot 06:30-10:00 begon wat vroeg (zeker gezien de melding pas om 23:00 binnenkwam; daar zou Beterwitgoed een 'voormelding' kunnen geven). Levering was vervolgens uitstekend. Onbeschadigd. Juiste product. Betaling per PIN bij de chauffeur vonden wij handig gezien we daarmee zeker wisten dat we pas betaalden op het moment dat het product ook daadwerkelijk geleverd werd en indien dit niet/ veel te laat zou plaatsvinden eenvoudig van de koop zouden kunnen afzien.

Lynnie 24-11-2023

Siemens WQ33G2D9NL warmtepomp droger Bij Beterwitgoed besteld. Geweldig bedrijf, doen wat ze beloven. Goed en snel contact via e mail. Avond van te voren al bericht gehad met het dagdeel van levering. 30 minuten voor levering werd ik even gebeld door de chauffeurs. Droger is op de 2e verdieping neergezet. Ik kan het iedereen aanbevelen om hier te bestellen!

Shuk Lau 13-10-2023

Helaas heb ik een ontzettend vervelende ervaring met Beterwitgoed en BCG Transport. Een paar weken geleden ik een koelvriescombinatie gekocht van Liebherr.

BCG heeft netjes geholpen met uitpakken en is weggegaan.

Aangezien de koelvriescombinatie nog 6 uur moest staan, voordat hij aangelsoten mocht worden, hebben we de koelkast nog nader bekeken. Er bleken 2 beschadigingen op te zitten.

Dit hebben we meteen aan Beterwitgoed gemeld en dan wordt dit lekker kort afgedaan dat je al voor akkoord getekend had voor ontvangst en inspectie van de koelkast tezamen met de transporteur. Ook de transporteur dikt het verhaal aan dat ze uitgebreid met ons de koelkast zijn nagelopen.

Naast deze leugen voel ik mij geschoffeerd door zo'n droge en niet klantvriendelijke reactie van Beter Witgoed. Verder laten ze niets meer van zich weten. Ik heb de kwestie maar aan mijn rechtsbijstand gegeven voor verdere afwikkeling.

Geerdink 09-09-2023

Helaas heb ik een ontzettend vervelende ervaring met Beterwitgoed en BCG Transport. Vorig jaar heb ik bij Beterwitgoed een wasmachine aangeschaft die geplaatst en aangesloten is door BCG Transport. Helaas ontdekte ik na een week lekkage en ernstige waterschade door onjuist aangesloten en/of defecte slang van de wasmachine. BCG Transport kwam langs en na het vervangen van de slang was de lekkage opgelost. Zowel Beterwitgoed en BCG Transport heb ik daarna aansprakelijk gesteld voor het veroorzaken van de ontstane (water)schade.

Echter, nadat de verzekering van beide partijen pas na 5 maanden reageerde ontkenden zij de aansprakelijkheid. “Zij erkennen geen aansprakelijkheid. Gelegen in het feit, dat niet onomstotelijk vaststaat dat er een montagefout is gemaakt door BCG.”. Zowel Beterwitgoed als BCG Transport hebben nadat ik hun aansprakelijk heb gesteld op geen enkel moment meer contact met mij opgenomen om de schade goed af te handelen. Er zijn geen excuses aangeboden voor de ontstane schade. Naast dat het oplossen van de schade mij ontzettend veel (frustrerend) werk bezorgde (afspraken met schadeherstellers, schilder, vloerlevering, het weer verplaatsen van de wasmachine, contact met de verzekering) kreeg ik als bonus nog een rekening van € 250,- van de verzekering als eigen risico. Ook hiervoor heb ik contact opgenomen met Beterwitgoed en BCG Transport om mij hierin tegemoet te komen: geen reactie.

Diep triest dat na ontstaan voor zoveel schade en overlast beiden partijen hun verantwoordelijkheid niet hebben genomen en de klant met de rotzooi achter laten. Mijn advies om geen zaken te doen zowel met Beterwitgoed als BCG Transport.

R.G. 13-07-2023

Goed web site met uitstekende prijzen.
Klantenservice is prima op orde
Alles gegaan zoals is afgesproken

Hartjes 12-07-2023

Eenvoudige en duidelijke website met alle benodigde informatie.
Artikel snel geleverd en correct volgens afspraak bezorgd met meeneming van mijn oude apparaat en verpakkingsmaterialen.
Reageren zeer snel en correct op vragen per e-mail.

Richard 01-07-2023

Goede ervaringen in het verleden al gehad met Beterwitgoed.
Voorraad is actueel en snelle bezorging zelfs al mogelijk de volgende dag.
Goede service.

Topservice 22-04-2023

Gisteren onze bestelden wasmachine binnen gekregen. Na rondkijken bij beter witgoed uitgekomen. Hier was de prijs inclusief op zolder plaatsen het beste. Het bestel proces verliep soepel. En kregen de avond van tevoren netjes een mail met de bezorgtijd. 20 minuten van tevoren werden we netjes gebeld dat ze er bijna waren. Het installeren verliep vlot. En de bezorgers waren zeer vriendelijk ondanks het vroege tijdstip 07;00.
Kortom een goede ervaring en een aanrader.

Federico 18-04-2023

Echt snel geleverd! ik heb advies gevraagd via telefoon. ik ben goed geholpen. Dit artikel was goedkoper dan de concurrent

GP46 22-03-2023

Bij Beterwitgoed.nl heb ik een Liebherr GP1213 vriezer met energielabel A++ gekocht voor €489,18. Op de website stond dat die uit voorraad leverbaar was. Ik kreeg een GP1213 bezorgd met energielabel E. Deze bleek ook op de site te staan voor €440. Volgens de klantenservice was de A++ niet meer leverbaar maar deze stond nog steeds onveranderd als leverbaar op hun site. Het verschil zou ik terugbetaald krijgen. Ik ben hierover niet tevoren geïnformeerd. Er kwamen ook geen excuses.

Harry 10-03-2023

Correcte en snelle afhandeling van bestelling. Goed aanbod en in vergelijking goedkoper dan overige aanbieders!
Bovendien extra garantie tot 7 jaar zonder bijbetaling!

Ingrid 26-02-2023

Update:
Wanneer je gebruik moet maken van service merk je pas of een bedrijf een goede beoordeling waard is. Helaas viel dat tegen. Aangezien ik servicegerichtheid erg belangrijk vind, stel ik m'n review en het cijfer bij.

Review 26-2-2023
Ik kende Beter witgoed niet en heb hiervoor gekozen omdat de koelvriescombinatie die ik wilde hier het goedkoopste was. Ik werd nog gebeld om te overleggen, aangezien ik eerder had aangegeven dat ik al vier koelvriescombinaties had gehad die niet bevielen. Vond ik zeer attent. Bezorging liep goed. Zeer vriendelijke meneer. Ik vond het wel sneu dat hij er alleen voor stond. Manoeuvreren in een kleine ruimte is niet handig alleen.

George 22-02-2023

We waren op zoek naar een dure koelkast van Liebherr.
Hierbij had Beterwitgoed een aantrekkelijke aanbieding.
Omdat we nog geen ervaring hadden met Beterwitgoed zijn we eerst gaan zoeken of we hetzelfde product bij ons beter bekende leveranciers konden vinden.
Ondanks dat veel leveranciers beweren altijd de laagste prijs te garanderen bleek dit toch echt niet zo te zijn.
Na het nalezen van reviews toch maar de stoute schoenen aangetrokken.
Dit bleek een prima keuze te zijn.
Heel vriendelijk geholpen, uitstekende service bij het afleveren, hier wel het apparaat met een mooie korting kunnen kopen, kortom; helemaal niets op aan te merken.

Beterwitgoed. 18-02-2023

Prima Webshop.
Vrieskast gekocht voor een scherpe prijs,Overzichtelijke site, dus de keuze was snel gemaakt.De betaling ging ook zeer makkelijk,en de levering ook prima geregeld. Kon ook kiezen wanneer je het product in huis wil hebben. De levering is zeer soepel verlopen, en namen het oude apparaat mee, dit kon je ook aangeven bij je bestelling. Mijn volgende aanschaf zeker weer bij Beterwitgoed.

Martien 16-01-2023

Na wat zoekwerk op internet bij Beterwitgoed uitgekomen, had de scherpste prijs en ben tevreden over de levering. Werd netjes op de afgesproken tijd thuis bezorgd.

Margriet 10-01-2023

Op 5 november 2022 een Liebherr TP1764 tafelmodel koelkast met vriesgedeelte besteld bij Beterwitgoed.nl. Dat was wel wennen want ik had een Bosch koelkast van ruim 30 jaar oud en dus niet energiezuinig! De inhoud was daardoor ook groter zowel het koelgedeelte als het vriesgedeelte. Ook had ik snel ijsvorming in het koelgedeelte zodat ik 2x per jaar de koelkast moest schoonmaken. Gevolg was een plas water op m’n laminaat. Niet energiezuinig, snel ijsvorming en ouderdom waren de redenen voor mij om een nieuwe koelkast te kopen.
De nieuwe koelkast moest energiezuinig zijn en 3 legplanken hebben. Ik kwam uit op Liebherr TP1764. Beterwitgoed had de scherpste aanbieding. Telefonisch contact met ze opgenomen want ze konden de koelkast de volgende dag bezorgen. Dat wou ik niet. Het werd een dag later op maandag. Men zou voor 12.00 u de koelkast bezorgen. Een half uur van te voren zou ik een telefoontje krijgen. Tussen 12.45 en 13.00 u hebben ze de koelkast bezorgd en een telefoontje heb ik niet gekregen!!! Koelkast stond wat wankel, was niet erg zei men. Toch gevraagd of ze het vast wilden zetten dmv de voorste/achterste pootjes aan te draaien. Dat hebben ze gedaan, fijn!!
De bezorgdienst liep uit. Jammer, ze hadden even kunnen bellen dat het uitliep!!! Voor Beterwitgoed geef ik een 10 maar voor de Bezorgdienst een 7.

Brigitte 10-01-2023

Snelle levering en zeer goede prijs. Echt de laagste prijs! Volgende dag al in huis

T. Egel 09-01-2023

Uitermate tevreden over de winkel in Tilburg. Zeer goede service. Als je belt word je vriendelijke te woord gestaan. De medewerker wil je ook echt helpen. Je krijgt netjes antwoord en er wordt met je meegedacht. Je kunt zeggen dat dat zo hoort, maar het is geen vanzelfsprekendheid.
Het bezorgen gaat ook goed. De bezorger is vriendelijk en zorgt dat het apparaat staat op de plaats waar jij graag wilt. Het apparaat wordt zo nodig juist ingesteld. En vragen die je nog hebt worden netjes beantwoord.
Voor mij is het geen vraag meer waar ik mijn witgoed-producten koop en door wie ik eventuele reparaties ervan laat uitvoeren. Beter Witgoed locatie Tilburg is top!

Ruben 30-12-2022

Snelle levering, duidelijk en klantvriendelijk. Tevens droger op zolder geplaatst

Rein 19-12-2022

Snelle levering en goede bezorgservice, telefonische bereikbaarheid is ook prima

Thea 26-11-2022

Wat een snelle levering. Koelkast gisteravond besteld en vanochtend om 8.30u in huis. Top! Het is onze eerste ervaring en het smaakt naar meer! Een aanbeveling om hier iets te bestellen.

Fam van Vliet 16-11-2022

Super goeie prijs en perfecte surves! Monteurs flexibel en klant gericht en aardig. Binnen 12 uur de wasmachine geleverd en aan gesloten. Erg blij 😀 en tevreden 😊 mee. 👌👍

Trafficleader 16-09-2022

Afgelopen week een vrieskist besteld tegen de laagste prijs.
Aangezien ik nog enkele vragen had de winkel even gebeld en meteen een medewerker aan de telefoon, totaal geen wachttijd.
Het was het enige bedrijf dat geen extra kosten rekende om het verpakkingsmateriaal mee te nemen.
Op de afgesproken dag zouden ze komen tussen 10:00 en 14:00 uur, de bezorger was er om 11:15, perfect op tijd.
De bezorger nam de oude vrieskist mee en alle verpakkingsmateriaal, een zeer vriendelijke en behulpzame jongeman.
Echt fijn om met dit bedrijf zaken te kunnen doen, ik zal hier zeker vaker aankopen gaan doen.