Beterwitgoed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beterwitgoed.

Beterwitgoed stelt zich voor

Sinds 2000 kunt u in onze online winkel kwaliteitsapparaten aanschaffen tegen zeer scherpe prijzen. We hebben een uitgebreid assortiment witgoed- en inbouwapparatuur van diverse merken. Indien gewenst kunnen we de goederen bij u thuis afleveren, en tevens bouwen wij inbouwapparatuur tegen een kleine meerprijs bij u thuis in. Goederen afhalen in Tilburg is ook geen probleem. Betalen kan vooraf per bank of iDeal, maar u kunt ook pinnen of contant betalen bij aflevering.

Deze score is berekend op basis van 19 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,1

Janine 27-05-2020

Nieuwe wasmachine gekocht bij Beterwitgoed. Was by far de goedkoopste aanbieder. Wegens kapotte vrachtwagen is bezorging een dagje uitgesteld, maar werd hier keurig over gebeld. Overmacht, kan gebeuren. Wasmachine is bezorgd, 2 verdiepingen omhoog gesleept, aangesloten en proef gedraaid. Sympathieke bezorgers met verstand van zaken. Oude machine en alle zooi is meegenomen. Kortom: heel erg tevreden!
Aandachtspuntje: bezorging was later dan vantevoren aangegeven. Alle begrip voor, kon zien dat die mannen zich voor 100% inzetten en hun best doen. Maar telefoontje was wel prettig geweest.

E. Norbart 25-05-2020

Mijn oude combi-oven ging stuk en ik had eerder al (naar tevredenheid) bij Beterwitgoed besteld, maar gezien de Corona-perikelen toch maar even gebeld.
Op de site hebben ze zó veel te kiezen dat ik er niet helemaal uit kwam.

Aangegeven dat ik oven gebruik voor vlees, vis en zelfgemaakte pizza.
Goed geholpen en ben ondertussen al een maand zéér tevreden met mijn AEG CME565000M-oven mét, jawel: een perfecte PIZZA-stand!

Levering was volgens afspraak, avond ervoor bericht gekregen met tijdslot en van tevoren gebeld door de chauffeur: top-service!

Paul 29-04-2020

Goede snelle service en perfecte bezorging! Alles zoals afgesproken! Ik ben er blij mee

Ferdinand 24-04-2020

Prima prijs en snelle levering. Ik had een probleem met de overschrijving (hik van iDEAL) maar ook dit is naar alle tevredenheid opgelost. Vriendelijke medewerkers. Dit is mijn 2e bestelling bij Beterwitgoed, en zou er zo weer bestellen.

Lia de Vreede 10-04-2020

Op een zorgvuldige wijze hebben de Chauffeurs/monteurs van beter witgoed mijn nieuwe wasdroger geplaatst en geïnstalleerd. Top, zeker in deze bizarre tijd.

Marc Schreuder 14-03-2020

Prima service en snel geregeld zowel online mbt bestelling als met plaatsing. Ze waren binnen de 15 min weer buiten (incl. verwijjdering wasmachine van 1e etage tot plaatsing nieuwe).
Kortom, de eerdere review met Score: 1.0 is ZEER ONTERECHT!!!..Alle lof voor de leveringsjongens!!

Peter 13-03-2020

Prima webwinkel, laat in de middag online besteld, de volgende ochtend bezorgd. Compleet met indicatie via sms / e-mail op welk dagdeel ze komen bezorgen en een telefoontje van de bezorgers een half uur voor de levering. Oude wasmachine hebben ze meegenomen. Echt top!

Ik zag toevallig dat de bezorgers de transportpennen (verpakkingsmateriaal) van mijn nieuwe wasmachine op straat gooiden als afval. Het kan mij aan liggen, maar het kwam allemaal niet even vriendelijk over.
peter 13-03-2020

Bezorgdienst heeft me net gebeld en excuses aangeboden. Dus zand er over.

Michel 06-03-2020

Heel slechte service !
Komt leveringsafspraak(en) niet na.
Antwoord niet op e-mails.
Heel onvriendelijke afleveraar.
Niet aan te bevelen !!!
Michel 09-03-2020

We zijn gebeld door Beterwitgoed.
Ze hebben hun excuses aangeboden.
In feiten laten ze leveren door onderaannemers.
We hebben de excuses aanvaard en zijn blij met hun reactie.

Martijn 12-02-2020

Goede prijzen, makkelijk online aangeven wanneer je de levering wil plannen, snelle en correcte service. Product wordt op afgesproken datum geleverd en binnen een acceptabel tijdblok.

Danique raaijmakers 05-02-2020

Wat een fantastisch bedrijf. Snelle levering tegen de scherpste prijs. Bij ontvangst bleek mijn apparaat licht beschadigd te zijn. Na contact met Beterwitgoed is dit direct adequaat opgepakt en is mij de best mogelijke oplossing geboden. Ik raad dit bedrijf iedereen aan.

M.V. 30-01-2020

Bosch wasmachine ,droger en tussenstuk besteld met cashback actie Bosch.
Vrijdag 30 minuten voor levering gebeld door, chauffeur is alleen en kan de machines niet op de eerste verdieping plaatsen .Nieuwe afspraak voor woensdag en de machines werden toen aan elkaar bevestigd,te laat ik zag dat het niet de bestelde wasmachine was.
Gelijk gebeld met BETERWITGOED ,telefoniste vertelde dat die machine niet meer leverbaar was en uit het assortiment bij Bosch, vreemd want nog steeds in de aanbieding op hun site , gebeurde wel vaker zei ze , wel op site te koop maar niet te leveren !!
Wij Bosch gebeld , volop voorraad en gaat ook niet uit assortiment.
Weer met telefoniste gebeld , wilden hem vrijdag wel weer ophalen maar ongebruikt en ik moest ergens anders maar nieuwe bestellen zonder Bosch cash back actie die afgelopen was .
Het was voor ons niet mogelijk hem hem die vrijdag op te laten halen en ik wilde inmiddels ook wel graag wassen , dus zo gelaten maar baal wel dat ik niet de uitgezochte machine heb die nog altijd op de site te koop is .

re machine heb

F. B. 25-12-2019

Top service 9,0

Bij het afleveren, had ik wat opmerkingen. Na contact met Beterwitgoed.nl hebben we samen naar een oplossing gekeken.
Vriendelijk, respectvol en snel bij het bieden van een uitstekende service.
Zeker blijft ik terugkomen bij dit bedrijf voor mijn volgende aankoop.

Van mij een dikke duim👍

Benny Verstege 12-12-2019

1e keer wat besteld en telefonisch omtrent bezorgen ook prima geholpen. 1 dag voor levering bleek wasmachine niet op voorraad. Zonder extra kosten werd er een duurder model opgestuurd.
Super service en bij een volgende aanschaf van bijv een droger zullen we zeker weer bij deze winkel of website bekijken en iets bestellen.

Cédric Van Loon 05-12-2019

Heeft breed aanbod en vriendelijk bij verkoop. Wanneer je iets dan terugstuurt en iets anders in de plaats besteld dat drie keer duurder is, willen ze maar een derde van de prijs vergoeden van het origineel en geen korting op het nieuwe. Amper gebruikssporen, is een onderdeel dat je niet ziet hangen in toestel. Teleurstellend dat mijn vraag zo bot werd afgewezen. Snel geld winnen maar service valt tegen.

M visser 03-12-2019

Een vaatwasser gekocht. De levering zoals afgesproken. Netjes met de pin betaald bij aflevering. Bezorgers stelde zich netjes voor.

Nad 26-11-2019

Het bestaat nog!!! Gekregen wat je hebt besteld, zoals beloofd de volgende werkdag thuisbezorgd, dagdeel bezorging tijdig ontvangen en
nagekomen, wasmachine aangesloten en getest door vriendelijke en sterke heren. Ook de prijs stuk lager dan concurrentie. Echt top.

Hugo 12-11-2019

De communicatie, de koop en de levering zijn zeer goed geregeld. Een model dat tijdelijk niet leverbaar is, wordt een alternatief en duurder model geleverd. Niet om gevraagd, wel gekregen. Is echt heel goede service.

B. Schuurman 15-08-2019

Enige tijd geleden de AEG wamtepompdroger bij Beterwitgoed besteld. Aangezien deze levering heel goed beviel, weer gekozen bij de AEG wasmachine voor Beterwitgoed. Zeer duidelijke website om te bestellen. Ook de prijzen zijn zeer concurerend. Vandaag besteld, morgen in huis. Wat veel andere beloven, maar niet na kunnen komen. Tijdvak wordt doorgegeven van de levering, en half uur vooraf netjes telefoontje dat ze er aan kwamen. Zeer vriendelijke bezorger. Al met al, Beterwitgoed is voor mij de beste!

John van Gils 29-07-2019

Zondagmorgen ging onze vaatwasser stuk. Bij de grotere zaken op de woonboulevard gekeken voor een nieuwe, echter bij hun leverbaar 2 tot drie weken. Rond 14:00 op zondag bij beterwitgoed een siemens vaatwasser besteld. Om 22:15 een mail ontvangen dat ze tussen 06:30 en 10:00 konden leveren. Op maandag om 06:30 belde de chauffeurs dat ze er met 15 minuten waren. Perfect omdat ik als zelfstandige gewoon kon gaan werken. Echt een top bedrijf. Met zeer correcte bezorgers. Zeker een aanrader. Ik persoonlijk vond het prettig contant te betalen. Want we worden al teveel opgelicht via internet.

Petra 13-04-2019

Snelle levering, gratis bezorgd, werd vrijdag s’ avonds nog om 19.00 uur geleverd, door een vriendelijke bezorger na een afstand van 175 km,

Tom 12-04-2019

Beterwitgoed had sowieso al de beste aanbieding voor het model condensdroger dat wij wilden kopen.
Bij aflevering bleek er sprake te zijn van een afwijkend serienummer.
Omdat het door ons gewenste model niet meer op voorraad was, had beter witgoed het duurdere model laten bezorgen en bracht daar verder helemaal geen extra kosten voor in rekening. De bezorgers meldden zich, zoals was aangegeven, keurig van tevoren aan met een belletje en ware keurig op tijd, nette, vriendelijke mensen net als op kantoor!
Dit level van service/kwaliteit tref je steeds minder aan, maar maakt voor mij nog steeds het verschil.
Volgende keer bestel ik hier weer!!

Wil 25-03-2019

1e keer dat we bij Beterwitgoed bestelden. Keurig te woord gestaan tijdens gevraagde informatie over levering en het aansluiten van de wasmachine. Bestelling correct afgehandeld. Ook de aflevering prima en volgens opgave in het tijdschema. Helemaal top. Wij kunnen geen verbeterpunten bedenken. Beterwitgoed doet inderdaad wat men belooft. Top! Ook prijstechnisch prima! Blij dat we Beterwitgoed 'toevallig' tegen kwamen op de site, na teleurstelling bij andere verkoper, wel direct leveren, maar het aansluiten op de reeds bestaande aansluiting 2-3 weken wachttijd, hetgeen niet echt acceptabel is als je wasmachine kapot is. Goede en duidelijke, makkelijke site, ruime merkenkeuze en assortiment , zeker in het soort wat wij zochten een smalle bovenlader. Nogmaals onze 1e 'kennismaking' met Beterwitgoed … uitstekend en aanbevelingswaardig!

Rossano 21-03-2019

Hartelijk bedankt voor de goede service. Ik ben in mijn nopjes over de kosteloze upgrade.
De gewenste optie voor de leverdatum was haalbaar
½ uur van tevoren gebeld door de vriendelijke bezorger.
Keurig afgeleverd in de keuken; de verpakking en het oude fornuis zijn meegenomen
Het apparaat, een AEG fornuis, zit boordevol verassingen.
Stekker aangesloten en volgens voorschrift in gebruik genomen.
Van een telefoontje met Beterwitgoed tot en met in gebruikname smooth verlopen!

Jos Ernst 05-03-2019

Typenummer

AEG FSS6370XP
Vanaf de telefoniste aan de telefoon tot en met de totale afwikkeling inclusief het installeren in een bestaande inbouw keuken is dit de winkel waar je moet zijn voor je apparatuur. Opgemerkt dat zij ook in de overall prijsstelling goed scoren hebben wij als vervanging voor onze oude AEG inbouw(na 14 jaar trouwe dienst) bij uw bedrijf de FSS6370XP AEG besteld inclusief de mogelijkheid deze door een vakkundig bedrijf te laten inbouwen.Op de 22e februari heeft de monteur de installatie heel professioneel uitgevoerd en allerlei tips meegegeven een op en top vakman die zijn vak goed beheerst! Daarbij werd al het verpakkingsmateriaal en de oude machine afgevoerd.Zeer blije, trotse bezitters van een prima AEG vaatwasser.

F Bosman 14-01-2019

Super snel een nieuwe vaatwasser!
Algemene score 9,0
Correcte afhandeling en goede mail info met sms en half uur van te voren gebeld voor levering.
Aardige, snelle en beleefde bezorgers.

Ik kan Beterwitgoed en hun diensten aanbevelen!

L. Faber 08-10-2018 Via de website gekocht

Super snel een nieuwe wasmachine!

Allereerst is de website van Beterwitgoed handig vormgegeven. Ik kon gemakkelijk wasmachines vergelijken en de beste voor mij uitkiezen. Aangezien ik met een berg wasgoed terug kwam van vakantie, en mijn wasmachine stuk was gegaan, was de 24-uurs service (zondag besteld, maandagmiddag in huis!) een uitkomst. In de avond een e-mail met aankomsttijden van de bezorgers ontvangen en in de ochtend een sms ter bevestiging. Aardige, snelle en beleefde bezorgers die de wasmachine installeerden. Ik kan Beterwitgoed en hun diensten aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul H. 13-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik was op zoek naar een speciaal merk en type warmtepomp droger. Deze was nergens meer te krijgen en heb als laatste strohalm naar Beter Witgoed gebeld.
Remco heeft mij super geholpen en hij heeft alle moeite gedaan om aan mijn wensen te voldoen. Uiteindelijk toch de zo gewilde wasdroger 2 dagen later ontvangen.
Chapeau voor Beter Witgoed en Remco.
Normaal bestel je bij de bekende witgoedzaken, ik zal hier nu met een volgende aankoop over na gaan denken want ik heb zo een super service mogen ervaren dat anderen daar een voorbeeld aan mogen nemen.
En de prijs t.o.v. anderen valt reuze mee !
Helemaal blij met onze nieuwe wasdroger.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

C. Nederpel 25-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering tegen een scherpe prijs!

Beterwitgoed leverde binnen 2 dagen. Ik bestelde nog een koelkast na en deze kon tegelijk met de diepvries geleverd worden. Mijn vragen werden netjes beantwoord. Half uur voor aankomst wordt er gebeld. Oude apparaten worden kosteloos retour genomen.
Kortom zeer tevreden over Beterwitgoed!

FB 24-04-2018 Via de website gekocht

Prima prijs, afhandeling bestelling en bezorging.

Beterwitgoed had de beste prijs voor mijn nieuwe combi-oven.
Bovendien de mogelijkheid om zelf de bezorgdag te bepalen. Pinnen bij ontvangst en het oude apparaat ging mee retour.
Dikke prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jaap 19-04-2018 Via de website gekocht

Miserabele dienstverlening

Ondanks telefonische afstemming en bevestiging dat de bestelde vaatwasser op tijd geleverd kon worden, werd er niets geleverd. Zelf contact moeten opnemen om erachter te komen dat de order 'niet goed in het systeem stond'. Nieuwe bezorging 2 dagen later ingepland. Die werd afgebeld, omdat 'de leverancier het verkeerde product geleverd had'. Dat kwam niet overeen met de eerdere bevestiging dat het product beschikbaar was. Verder geen actieve houding om het probleem op te lossen. Dit is een winkel die lokt met goedkope prijzen maar op omvallen lijkt te staan. Absolute afrader.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

j. Doodeman 09-04-2018 Via de website gekocht

prima service

ik was op zoek naar een afzuigkap met bepaalde afmeting. in winkels niet te bestellen. online via beterwitgoed wel. levertijd wat langer maar werd keurig op de hoogte gehouden. mail over leverdatum en tijdsperiode. twintig minuten van te voren een telefoontje.
vriendelijke bezorgers. Top!

Bas 03-04-2018 Via de website gekocht

Slechte bezorgservice

Bezorging was gepland op maandagmiddag tussen 12.00 en 17.00 uur. Ik vind dat met de huidige techniek een veel te groot tijdsbestek. Het kan dus gebeuren dat je de hele dag thuis moet wachten. Dat was dan ook het geval en erger, want ze kwamen pas rond zes uur zonder enig vertragingsbericht vooraf. De Miele wasdroger werd midden in de bijkeuken, onuitgepakt (laat staan geplaatst en geïnstalleerd) achter gelaten. Uitsluitend tegen € 14,- contant (in welk tijdperk leven we?!) waren de heren bereid het apparaat uit te pakken en te plaatsen. Wat een ontzettend slechte bezorgservice is dit als je de concurrentie gewend bent! Die installeren een machine volledig met het eerste proefprogramma erbij! Nooit meer Beterwitgoed voor ons!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Christel 30-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Gisteren een nieuwe wasmachine besteld en zojuist keurig afgeleverd en aangesloten. Dagdeel gisterenavond doorgekregen en vanmorgen nog een telefoontje dat de bezorgers onderweg waren. Ik heb gekozen voor de topservice zodat ik zelf geen zorgen had over het plaatsen en aansluiten. Bekwame bezorgers en gisteren netjes door de klantenservice te woord gestaan aan de telefoon. Ik had nog wat specifieke vragen, de medewerker heeft mij een goed advies gegeven. Super ervaring met dit bedrijf, volgende keer bestel ik weer bij Beterwitgoed!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carolien S. 19-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte service en zeer vriendelijke bezorgers

Vrijdagmiddag een wasdroger besteld, volgende ochtend om 07.00 uur in huis. Keurig 10 minuten van te voren een telefoontje. Betalen via mobile pinautomaat. Zeer vriendelijke en nette bezorgers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Maria Bohen 16-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering koelkast

Koelkast netjes geleverd een uitgepakt op de dag dat ik de sleutel van mij nieuwe huis had gekregen. Tijdens het bestellen kon ik zelf de dag kiezen waarop hij bezorgd moest worden. Prijs was ook zeer goed. Volgende keer bestel ik hier weer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Fam. Kleijn. 05-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering, scherpe prijsstelling.

Vaatwasser besteld, snelle nette aflevering, voor aflevering bericht dat de vervoerder onderweg is en met een half uur voor de deur zal staan. Bij aflevering pinnen, gewoon goed geregeld allemaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

paul 27-12-2017 Via de website gekocht

nakomen van leverafspraak

De dag voor kerst zou de wasmachine worden geleverd. Tijdsslot in de ochtend afgesproken. Helaas was de belading van de bus verkeerd gedaan en zat onze wasmachine er niet bij. De transporteur beloofde einde dag helemaal uit Tilburg naar ons toe te rijden om de machine alsnog te leveren.
S'avonds laat is die inderdaad geleverd (had het eerlijk gezegd niet meer verwacht). Top

Jantje 01-12-2017 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Geweldige gastvrije winkel met de laagste prijzen

Gewoon een goede winkel met ervaren personeel. Die overal een oplossing voor hebben tegen de laagste prijs.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wouter 12-10-2017 Via de website gekocht

Beter Beterwitgoed !

Nadat we een vraag hadden gesteld over cashback bij AEG kregen we een hele mooie aanbieding van Beterwitgoed. Waar "'anderen" niets met de prijs doen, was BEterwitgoed wel bereid hier ies mee te doen. Dit leverde ons uiteindelijk een vorstelijke korting op. Dit heeft ons dan ook laten besluiten om bij hen te kopen. Eenvoudig om on-line te bestellen, zij zetten de afgesproken prijs er voor je in en het is overzichtelijke bestelsite met duidelijk wat de eventuele extra kosten zijn. Vinden het ook fijn om niet vooraf te hoeven betalen. Is echt een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Diana 06-10-2017 Via de website gekocht

Super!

Wasmachine online gekocht, na de bevestiging te hebben ontvangen via de email, werd ik gebeld door beterwitgoed. Wat bleek, ze gingen voor hetzelfde geld een nieuwer model leveren. Dit model heeft alle functies die ik wil plus de trommel is zelfs groter. Super service dus. Het enige minpuntje was de levertijd. Op de website staat dat wanneer je voor een bepaalde tijd besteld, je de machine de volgende dag in huis hebt. Dit klopt niet want er wordt alleen op woensdag geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Barend 17-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Nieuwe wasmachine besteld. Na afleveren bleek de machine te lekken!
Volgende dag gebeld aangezien de winkel al gesloten was.
Probleem voorgelegd en ben teruggebeld door de monteur.
Deze vertelde mij dat de machine omgeruild zou worden.
Volgende dag een nieuwe machine bezorgd.
Machine werkt perfect en stil. AEG L6FB86GW

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

van Manen 20-06-2017 Via de website gekocht

Hele scherpe prijzen, vriendelijke en kundige klantenservice

Ik kijk altijd naar de professionaliteit van een website, contactgegevens en leveringsomvang voordat ik zaken doe met een bedrijf. Bij Beterwitgoed.nl zag dit er allemaal prima uit. Daarnaast zijn ze zeer scherp geprijst!

Service is ook uitmuntend. Nadat ik een bezorgafspraak gemaakt heb via de website, kan ik deze alsnog eenvoudig verplaatsen naar een andere datum! Super toch?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra 06-04-2017 Via de website gekocht

Een echte aanrader

Op zoek naar een nieuwe wasmachine kwamen we bij Beterwitgoed uit. Een prima webshop, goede service, snelle levering en klantvriendelijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K.Veldman 22-03-2017 Via de website gekocht

Een hele goeie service van Beterwitgoed.

Ik had zaterdags via de telefoon contact over advies van een wasdroger, waarna ik via de website een bestelling heb geplaatst.
En later die dag kreeg ik een telefoontje dat het toestel niet op voorraad was maar ze boden mij een duurder toestel aan voor het zelfde bedrag.
Zondag kreeg ik een mail dat het toestel maandag vóór de middag werd geleverd.
Maandagmorgen 9.15 werd het toestel netjes afgeleverd en s'middags draaide hij al zijn eerste was droog.
Dus ik ben zéér tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dbert 20-01-2017 Via de website gekocht

Miele droger aangeschaft

In oktober 2016 hebben wij een droger via beterwitgoed.nl gekocht, bezorging verliep vlekkeloos,
je wordt 1/2 uur van tevoren gebeld en er wordt ook nog de avond ervoor een tijdvak doorgegeven.
En nu het belangrijkste: gisteren ging het universele tussenstuk kapot dat wij hadden laten installeren door de monteur om de droger op onze wasmachine te kunnen plaatsen. Enkele dagen geleden is de droger tijdens het centrifugeren verschoven. Waarschijnlijk was het tussenstuk defect of niet goed geplaatst door de monteur. Een telefoontje naar de klantenservice, een mail met foto's en alles werd perfect afgehandeld! Meteen de volgende dag kwam de monteur, plaatste een nieuw tussenstuk, dit werd verrekend met het oude tussenstuk. Verder geen kosten, netjes afgehandeld dus. Lang niet alle bedrijven gaan zo goed ermee om als iets fout gaat, we zijn hier heel tevreden over. Dit geeft het vertrouwen dat je als klant serieus genomen wordt, en zo hoort het ook! We kunnen dit bedrijf aanbevelen en zullen hier in de toekomst zeker nog aankopen gaan doen.

Pluspunten

• klantenservice
  • afhandeling klachten
  • service

RJ van Dijk 12-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Bosch wasmachine

In verband met problemen van onze oude wasmachine waren wij genoodzaakt om op zoek te gaan naar een nieuwe wasmachine. Via kieskeurig.nl zijn we terecht gekomen bij Beterwitgoed en zijn daar zeer content mee!! 's Avonds online besteld en de volgende ochtend (iets meer dan 12 uur later) was de machine al geleverd. Deze werd netjes door het personeel op de zolder geïnstalleerd, waarbij de oude machine ook gelijk werd afgevoerd zoals afgesproken.
Ontzettend blij met onze aankoop die we bij Beterwitgoed hebben gedaan en zeer zeker voor herhaling vatbaar als we weer wat nodig hebben.

Pluspunten

• Zeer snelle en goede service
  • Conform wat afgesproken is
  • Gunstige prijsstellingen voor de consument

Censi 05-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en helder!

Duidelijke informatie en helder, je weet waar je aan toe bent en in ons geval de laagste prijs!! Zeer tevreden.

Pluspunten

• Voordelig
  • duidelijk

Wilm 03-01-2017 Via de website gekocht

Goede winkel

Goede prijs, nette behandeling van klanten, snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorging plaatsheeft

Pluspunten

• snel
  • goedkoop

j boers 30-12-2016 In de winkel gekocht
Tilburg

Echt geleverde topservice

Winkel biedt service op maat, je wordt goed geinformeerd inzake de levering en komen je wensen tegemoet qua levertijd.

Pluspunten

• goede communicatie
  • snelle service

Silvia 29-12-2016 In de winkel gekocht
Tilburg

Was/droog combinatie - Beter Witgoed

Deze week heb ik een was/droog combinatie besteld bij Beterwitgoed. De website is erg overzichtelijk en geeft duidelijk alle specificaties en opties weer. Na goed advies te hebben gekregen in de winkel in Tilburg, hebben we de machine besteld. Dit ging erg gemakkelijk en ik kreeg direct een bevestiging. De machine kon de volgende dag al geleverd worden en aan het einde van de dag kreeg ik een tijdsindicatie. De bezorgers belden netjes een half uur voordat ze er waren. De wasmachine moest op 4 hoog komen via een smalle, steile trap. Ondanks dat ze niet verplicht zijn om verder dan 2 hoog te lopen, hebben ze de wasmachine helemaal naar de 4e verdieping gebracht, aangesloten en de oude machine weer meegenomen. Erg blij met de goede dienstverlening!!

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Goed advies in de winkel
  • Duidelijke communicatie
  • Bezorging