Beterwitgoed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beterwitgoed.

Beterwitgoed stelt zich voor

Sinds 2000 kunt u in onze online winkel kwaliteitsapparaten aanschaffen tegen zeer scherpe prijzen. We hebben een uitgebreid assortiment witgoed- en inbouwapparatuur van diverse merken. Indien gewenst kunnen we de goederen bij u thuis afleveren, en tevens bouwen wij inbouwapparatuur tegen een kleine meerprijs bij u thuis in. Goederen afhalen in Tilburg is ook geen probleem. Betalen kan vooraf per bank of iDeal, maar u kunt ook pinnen of contant betalen bij aflevering.

Deze score is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Trafficleader 16-09-2022

Afgelopen week een vrieskist besteld tegen de laagste prijs.
Aangezien ik nog enkele vragen had de winkel even gebeld en meteen een medewerker aan de telefoon, totaal geen wachttijd.
Het was het enige bedrijf dat geen extra kosten rekende om het verpakkingsmateriaal mee te nemen.
Op de afgesproken dag zouden ze komen tussen 10:00 en 14:00 uur, de bezorger was er om 11:15, perfect op tijd.
De bezorger nam de oude vrieskist mee en alle verpakkingsmateriaal, een zeer vriendelijke en behulpzame jongeman.
Echt fijn om met dit bedrijf zaken te kunnen doen, ik zal hier zeker vaker aankopen gaan doen.

Leo 20-07-2022

Goed geprijsde artikelen en super bezorging. Volgende dag op het aangegeven tijdstip bezorgd.
Omdat het serienummer niet goed te vinden was gebeld. Bedrijf is goed bereikbaar en kreeg direct een antwoord waar ik wat aan had.

L.Sanders 23-06-2022

Super service.
Online besteld meteen reactie ook per telefoon met vragen.
Snelle nette levering op afgesproken tijd.
Top bedrijf .
L.Sanders
Heb hier al vaker gekocht.

PeLa Maastricht 18-05-2022

Goede informatieve website, scherpe prijzen, op 'n snelle manier is de juiste bestelling te plaatsen en te betalen. Beloofde afspraken worden correct afgehandeld. Kortom een top service.

Alexandra 02-05-2022

Prettige website, klantenservice prima bereikbaar, snelle service en levering. En scherp geprijsd witgoed.

Marten 07-04-2022

Duidelijk goedkoper dan elders in Nederland en duidelijke en nagekomen afspraken over levering.

Johan 15-02-2022

Ze bieden scherpe concurrerende prijzen. Fijn contact en goede service, de bestelde kookplaat bleek langere levertijd te hebben, daar kregen we meteen een email over om ons hiervan in kennis te stellen. De producent kon de verwachte levertijd niet nakomen, daarvan zijn we op de hoogte gehouden en er zijn eventuele alternatieven aangeboden. Prima, snelle en prettige communicatie met Beterwitgoed. De levering zeer vlot en goed verlopen.

Piet 09-02-2022

Top shop, ik kan deze allen maar aanbevelen.
Alles gaat prima, de telefoon wordt direct beantwoord.
In dit geval had ik gekozen voor een AEG combi wa. met droger, €500.- goedkoper dan de adviesprijs van AEG. Dit prijs verschil vond ik erg groot dus even bellen, o dat klopt meneer dat is een ouder type maar u krijgt het nieuwe type voor de zelfde prijs. Zaterdag besteld maandagavond geleverd, en gepind bij aflevering. Veiliger kan het niet.
Keurige bezorgers, oude machine en verpakking retour.
Ik heb als test mijn inbouw Siemens koffiemachine vergeleken met het zelfde type nummer. Bij onze keukenboer € 2400.- bij beterwitgoed € 1400.- ongelooflijk wat een verschil.
Nogmaals een top winkel.

Paul Abma 07-01-2022

Wie van u heeft het volgende eerlijk kunnen schrijven over een winkel?
Goede en snelle respons.
Goede adviezen via telefoon.
Goede en snelle levering.
Goede chauffeur en bezorger met de naam Aram!
Goede prijs-kwaliteit.
Ons model was niet meer leverbaar. Dus levert Beterwitgoed ons nieuwer en duurder model, maar dan wel tegen de oudere en goedkopere prijs.

Schalkers 29-12-2021

Wij hebben een AEG wasdroger besteld en de volgende ochtend werd deze al geleverd! Alles was zeer goed geregeld en de bezorger was vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn zeer tevreden over Beterwitgoed, en bevelen dit bedrijf aan.

Pim 23-12-2021

Fijne en overzichtelijke webshop.
Informatie is compleet en prijs is prima.
Voor bezorging wordt een bericht verzonden en een half uur voor aankomst wordt gebeld.
Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Fam. Zomer - Verwoert 01-10-2021

We hebben een droger aangeschaft bij Beter Witgoed.
Allereerst de service; we hebben eerst vragen gesteld via telefoon en mail en er werd direct geantwoord en teruggemaild. Klant - service gerichte medewerkers. Denken mee en zijn niet beroerd om duidelijk en geduldig uitleg te geven.
Dan de levering - zeer professioneel; van te voren bellen de monteurs dat ze er aan komen. Mooi want dan kun je ook zelf even de deur uit zonder de stress dat je niet thuis bent tijdens de levering. De monteurs vinden we zeer vakkundig, professioneel en vooral (voor ons heel belangrijk) sociaal en betrokken.
Vertrouwde zaak; ondanks dat we niet eens persoonlijk zijn langs geweest.
Zo hoort het. Bedankt!!

john 14-09-2021

Perfecte service, keurig te woord gestaan als je iets wilde veranderen was het geen probleem en werd het gelijk geregeld met gelijk een bevestiging perfect geregeld.
Ik zou zeggen een dag zonder beterwitgoed is een verloren dag/

Fejona 24-08-2021

Ik was zeer verrast door de goede service van Beterwitgoed. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aannemen. Ik had bij Beterwitgoed via internet een vrieskast besteld en betaald, maar kreeg later twijfels om te veranderen naar een ander type van Liebherr. Gebeld naar de winkel en geweldig geholpen door (*). Mijn vragen over het verschil tussen de twee types kon ze vlot beantwoorden en niet, zoals je vaak meemaak, in de wacht om eerst te vragen of opzoeken. Waardoor ik snel de keuze had gemaakt om te veranderen van het type. De bestelling kon gelijk veranderd worden. Achteraf ben ik daar heel blij mee en zeer tevreden met mijn keuze. De communicatie betreft levering is heel goed. Je wordt heel goed op hoogte gehouden wanneer de levering plaats vind. De volgende dag geleverd door zeer vriendelijke en nette bezorgers. Ik heb er niets dan lof over en ben uiterst tevreden over de aankoop en het verloop ervan. En ook mijn diepvrieskast. Toppie.

GLO 26-07-2021

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst bij beterwitgoed. Ben altijd iets huiverig voor grote bedragen vooraf betalen maar beterwitgoed komt zijn afspraken meer dan na. Zaterdag besteld en Maandag in huis. Keurig een mail gehad met de bevestiging en een tijdindicatie. Deze zelfs nog met een sms berichtje bevestigd. Chauffeur heeft keurig een half uur voor afleveren gebeld (was er ook met 30 min) een alleraardigste man die erg behulpzaam was. Het bestelde apparaat is zelfs in de schuur achter het huis geplaatst. Erg fijn. Kortom een goed bedrijf dat zijn afspraken meer dan na komt

J.v.d.Neut Kolfschoten 19-06-2021

Mijn eerste contacten met Beterwitgoed bleek uiterst vriendelijk en zeer informatief. Men dacht mee voor een oplossing om een tijdelijk niet beschikbare Siemens levering toch te kunnen leveren. De aanbetaling en ons geduld werd beloond met de levering op 18 juni 2021 van onze zo gewenste magnetron. Uitstekende follow-up van BETERWITGOED.

Obdeijn 19-06-2021

Komen hun afspraken precies na en leveren de spullen netjes af en zetten het ook nog even waterpas! Goede gozers die hard werkrnom de klant van dienst te zien. Als zeer orettig ervaren. Even ern half uur van te voren bellen dat ze ee aan komen.

Rob 02-06-2021

Duidelijk, overzichtelijke site en de dames van de klanten service zijn ook erg vakkundig en eerlijk.
Had een wasmachine en een droger gekocht, de wasmachine kreeg na 2 dagen kuren, deed het niet meer, dame van de klantenservice heeft meteen alles netjes geregeld, de installateurs zijn trouwens ook snel en vakkundig hebben alles netjes uitgelegd en geïnstalleerd. TOP

Linda 20-05-2021

Ik geef Beter Witgoed een 10! Toen ik belde voor advies namen ze snel de telefoon op en kreeg ik het antwoord wat ik zocht. Van de koelkast die ik bestelde kon ik zelf een afleverdatum kiezen en op aangevraagde leverdag is deze door BCG transport geleverd. De bezorgers waren helemaal aan 't einde van de lange werkdag vriendelijk en behulpzaam, de oude koelkast is netjes afgevoerd, zo ook de verpakking. Dus 100% tevreden!

Jan 19-05-2021

Alles prima geregeld . Keurig op tijd geleverd . Chauffeur netjes en klantvriendelijk

Sanne 26-01-2021

Product op voorraad, keuze uit diverse bezorgdagen, bericht met tijdsindicatie en telefoontje vooraf. Netjes bezorgd en verpakkingsmateriaal meegenomen, vriendelijke bezorger. Duidelijke informatie over product, groot assortiment.

Jan 26-01-2021

Alles keurig geregeld . Ik kreeg een bevestiging mail daarna een mail met bezorg tijd en een bericht op mobiel . Bezorger was keurig op tijd en netjes en klantvriendelijk. Deze winkel vind ik een aanrader.

Jolien 18-01-2021

Toen na de levering er iets niet helemaal goed ging met het aanzetten van mijn vaatwasser, waren ze meteen bereikbaar en in een paar eenvoudige stappen hadden we door wat er fout was gegaan. Dat is nog een service NA de sale. Dank jullie wel!

Ina 25-12-2020

Heb net een wasdroger besteld benieuwd hoe het zal gaan bij een ander bedrijf moest ik eerst 6 weken wachten en daar kwam opeens nog 5 week bij toen maar geannuleerd hopelijk komende woensdag een wasdroger

Rob Vermeulen 06-12-2020

Deze shop heb ik gekozen, omdat zij wel de door mij gekozen afwasmachine konden lever en plaatsen, terwijl andere, grotere organisaties deze afwasmachine niet op voorraad hadden.