Beterwitgoed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beterwitgoed.

Beterwitgoed stelt zich voor

Sinds 2000 kunt u in onze online winkel kwaliteitsapparaten aanschaffen tegen zeer scherpe prijzen. We hebben een uitgebreid assortiment witgoed- en inbouwapparatuur van diverse merken. Indien gewenst kunnen we de goederen bij u thuis afleveren, en tevens bouwen wij inbouwapparatuur tegen een kleine meerprijs bij u thuis in. Goederen afhalen in Tilburg is ook geen probleem. Betalen kan vooraf per bank of iDeal, maar u kunt ook pinnen of contant betalen bij aflevering.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

Petra 13-04-2019

Snelle levering, gratis bezorgd, werd vrijdag s’ avonds nog om 19.00 uur geleverd, door een vriendelijke bezorger na een afstand van 175 km,

Tom 12-04-2019

Beterwitgoed had sowieso al de beste aanbieding voor het model condensdroger dat wij wilden kopen.
Bij aflevering bleek er sprake te zijn van een afwijkend serienummer.
Omdat het door ons gewenste model niet meer op voorraad was, had beter witgoed het duurdere model laten bezorgen en bracht daar verder helemaal geen extra kosten voor in rekening. De bezorgers meldden zich, zoals was aangegeven, keurig van tevoren aan met een belletje en ware keurig op tijd, nette, vriendelijke mensen net als op kantoor!
Dit level van service/kwaliteit tref je steeds minder aan, maar maakt voor mij nog steeds het verschil.
Volgende keer bestel ik hier weer!!

Wil 25-03-2019

1e keer dat we bij Beterwitgoed bestelden. Keurig te woord gestaan tijdens gevraagde informatie over levering en het aansluiten van de wasmachine. Bestelling correct afgehandeld. Ook de aflevering prima en volgens opgave in het tijdschema. Helemaal top. Wij kunnen geen verbeterpunten bedenken. Beterwitgoed doet inderdaad wat men belooft. Top! Ook prijstechnisch prima! Blij dat we Beterwitgoed 'toevallig' tegen kwamen op de site, na teleurstelling bij andere verkoper, wel direct leveren, maar het aansluiten op de reeds bestaande aansluiting 2-3 weken wachttijd, hetgeen niet echt acceptabel is als je wasmachine kapot is. Goede en duidelijke, makkelijke site, ruime merkenkeuze en assortiment , zeker in het soort wat wij zochten een smalle bovenlader. Nogmaals onze 1e 'kennismaking' met Beterwitgoed … uitstekend en aanbevelingswaardig!

Rossano 21-03-2019

Hartelijk bedankt voor de goede service. Ik ben in mijn nopjes over de kosteloze upgrade.
De gewenste optie voor de leverdatum was haalbaar
½ uur van tevoren gebeld door de vriendelijke bezorger.
Keurig afgeleverd in de keuken; de verpakking en het oude fornuis zijn meegenomen
Het apparaat, een AEG fornuis, zit boordevol verassingen.
Stekker aangesloten en volgens voorschrift in gebruik genomen.
Van een telefoontje met Beterwitgoed tot en met in gebruikname smooth verlopen!

Jos Ernst 05-03-2019

Typenummer

AEG FSS6370XP
Vanaf de telefoniste aan de telefoon tot en met de totale afwikkeling inclusief het installeren in een bestaande inbouw keuken is dit de winkel waar je moet zijn voor je apparatuur. Opgemerkt dat zij ook in de overall prijsstelling goed scoren hebben wij als vervanging voor onze oude AEG inbouw(na 14 jaar trouwe dienst) bij uw bedrijf de FSS6370XP AEG besteld inclusief de mogelijkheid deze door een vakkundig bedrijf te laten inbouwen.Op de 22e februari heeft de monteur de installatie heel professioneel uitgevoerd en allerlei tips meegegeven een op en top vakman die zijn vak goed beheerst! Daarbij werd al het verpakkingsmateriaal en de oude machine afgevoerd.Zeer blije, trotse bezitters van een prima AEG vaatwasser.

F Bosman 14-01-2019

Super snel een nieuwe vaatwasser!
Algemene score 9,0
Correcte afhandeling en goede mail info met sms en half uur van te voren gebeld voor levering.
Aardige, snelle en beleefde bezorgers.

Ik kan Beterwitgoed en hun diensten aanbevelen!

L. Faber 08-10-2018

Super snel een nieuwe wasmachine!

Allereerst is de website van Beterwitgoed handig vormgegeven. Ik kon gemakkelijk wasmachines vergelijken en de beste voor mij uitkiezen. Aangezien ik met een berg wasgoed terug kwam van vakantie, en mijn wasmachine stuk was gegaan, was de 24-uurs service (zondag besteld, maandagmiddag in huis!) een uitkomst. In de avond een e-mail met aankomsttijden van de bezorgers ontvangen en in de ochtend een sms ter bevestiging. Aardige, snelle en beleefde bezorgers die de wasmachine installeerden. Ik kan Beterwitgoed en hun diensten aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul H. 13-09-2018

Geweldige service

Ik was op zoek naar een speciaal merk en type warmtepomp droger. Deze was nergens meer te krijgen en heb als laatste strohalm naar Beter Witgoed gebeld.
Remco heeft mij super geholpen en hij heeft alle moeite gedaan om aan mijn wensen te voldoen. Uiteindelijk toch de zo gewilde wasdroger 2 dagen later ontvangen.
Chapeau voor Beter Witgoed en Remco.
Normaal bestel je bij de bekende witgoedzaken, ik zal hier nu met een volgende aankoop over na gaan denken want ik heb zo een super service mogen ervaren dat anderen daar een voorbeeld aan mogen nemen.
En de prijs t.o.v. anderen valt reuze mee !
Helemaal blij met onze nieuwe wasdroger.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

C. Nederpel 25-08-2018

Snelle levering tegen een scherpe prijs!

Beterwitgoed leverde binnen 2 dagen. Ik bestelde nog een koelkast na en deze kon tegelijk met de diepvries geleverd worden. Mijn vragen werden netjes beantwoord. Half uur voor aankomst wordt er gebeld. Oude apparaten worden kosteloos retour genomen.
Kortom zeer tevreden over Beterwitgoed!

FB 24-04-2018

Prima prijs, afhandeling bestelling en bezorging.

Beterwitgoed had de beste prijs voor mijn nieuwe combi-oven.
Bovendien de mogelijkheid om zelf de bezorgdag te bepalen. Pinnen bij ontvangst en het oude apparaat ging mee retour.
Dikke prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jaap 19-04-2018

Miserabele dienstverlening

Ondanks telefonische afstemming en bevestiging dat de bestelde vaatwasser op tijd geleverd kon worden, werd er niets geleverd. Zelf contact moeten opnemen om erachter te komen dat de order 'niet goed in het systeem stond'. Nieuwe bezorging 2 dagen later ingepland. Die werd afgebeld, omdat 'de leverancier het verkeerde product geleverd had'. Dat kwam niet overeen met de eerdere bevestiging dat het product beschikbaar was. Verder geen actieve houding om het probleem op te lossen. Dit is een winkel die lokt met goedkope prijzen maar op omvallen lijkt te staan. Absolute afrader.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

j. Doodeman 09-04-2018

prima service

ik was op zoek naar een afzuigkap met bepaalde afmeting. in winkels niet te bestellen. online via beterwitgoed wel. levertijd wat langer maar werd keurig op de hoogte gehouden. mail over leverdatum en tijdsperiode. twintig minuten van te voren een telefoontje.
vriendelijke bezorgers. Top!

Bas 03-04-2018

Slechte bezorgservice

Bezorging was gepland op maandagmiddag tussen 12.00 en 17.00 uur. Ik vind dat met de huidige techniek een veel te groot tijdsbestek. Het kan dus gebeuren dat je de hele dag thuis moet wachten. Dat was dan ook het geval en erger, want ze kwamen pas rond zes uur zonder enig vertragingsbericht vooraf. De Miele wasdroger werd midden in de bijkeuken, onuitgepakt (laat staan geplaatst en geïnstalleerd) achter gelaten. Uitsluitend tegen € 14,- contant (in welk tijdperk leven we?!) waren de heren bereid het apparaat uit te pakken en te plaatsen. Wat een ontzettend slechte bezorgservice is dit als je de concurrentie gewend bent! Die installeren een machine volledig met het eerste proefprogramma erbij! Nooit meer Beterwitgoed voor ons!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Christel 30-03-2018

Snelle en goede service

Gisteren een nieuwe wasmachine besteld en zojuist keurig afgeleverd en aangesloten. Dagdeel gisterenavond doorgekregen en vanmorgen nog een telefoontje dat de bezorgers onderweg waren. Ik heb gekozen voor de topservice zodat ik zelf geen zorgen had over het plaatsen en aansluiten. Bekwame bezorgers en gisteren netjes door de klantenservice te woord gestaan aan de telefoon. Ik had nog wat specifieke vragen, de medewerker heeft mij een goed advies gegeven. Super ervaring met dit bedrijf, volgende keer bestel ik weer bij Beterwitgoed!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carolien S. 19-02-2018

Perfecte service en zeer vriendelijke bezorgers

Vrijdagmiddag een wasdroger besteld, volgende ochtend om 07.00 uur in huis. Keurig 10 minuten van te voren een telefoontje. Betalen via mobile pinautomaat. Zeer vriendelijke en nette bezorgers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Maria Bohen 16-02-2018

Snelle levering koelkast

Koelkast netjes geleverd een uitgepakt op de dag dat ik de sleutel van mij nieuwe huis had gekregen. Tijdens het bestellen kon ik zelf de dag kiezen waarop hij bezorgd moest worden. Prijs was ook zeer goed. Volgende keer bestel ik hier weer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Fam. Kleijn. 05-01-2018

snelle levering, scherpe prijsstelling.

Vaatwasser besteld, snelle nette aflevering, voor aflevering bericht dat de vervoerder onderweg is en met een half uur voor de deur zal staan. Bij aflevering pinnen, gewoon goed geregeld allemaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

paul 27-12-2017

nakomen van leverafspraak

De dag voor kerst zou de wasmachine worden geleverd. Tijdsslot in de ochtend afgesproken. Helaas was de belading van de bus verkeerd gedaan en zat onze wasmachine er niet bij. De transporteur beloofde einde dag helemaal uit Tilburg naar ons toe te rijden om de machine alsnog te leveren.
S'avonds laat is die inderdaad geleverd (had het eerlijk gezegd niet meer verwacht). Top

Jantje 01-12-2017

Geweldige gastvrije winkel met de laagste prijzen

Gewoon een goede winkel met ervaren personeel. Die overal een oplossing voor hebben tegen de laagste prijs.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wouter 12-10-2017

Beter Beterwitgoed !

Nadat we een vraag hadden gesteld over cashback bij AEG kregen we een hele mooie aanbieding van Beterwitgoed. Waar "'anderen" niets met de prijs doen, was BEterwitgoed wel bereid hier ies mee te doen. Dit leverde ons uiteindelijk een vorstelijke korting op. Dit heeft ons dan ook laten besluiten om bij hen te kopen. Eenvoudig om on-line te bestellen, zij zetten de afgesproken prijs er voor je in en het is overzichtelijke bestelsite met duidelijk wat de eventuele extra kosten zijn. Vinden het ook fijn om niet vooraf te hoeven betalen. Is echt een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Diana 06-10-2017

Super!

Wasmachine online gekocht, na de bevestiging te hebben ontvangen via de email, werd ik gebeld door beterwitgoed. Wat bleek, ze gingen voor hetzelfde geld een nieuwer model leveren. Dit model heeft alle functies die ik wil plus de trommel is zelfs groter. Super service dus. Het enige minpuntje was de levertijd. Op de website staat dat wanneer je voor een bepaalde tijd besteld, je de machine de volgende dag in huis hebt. Dit klopt niet want er wordt alleen op woensdag geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Barend 17-08-2017

Geweldige Service

Nieuwe wasmachine besteld. Na afleveren bleek de machine te lekken!
Volgende dag gebeld aangezien de winkel al gesloten was.
Probleem voorgelegd en ben teruggebeld door de monteur.
Deze vertelde mij dat de machine omgeruild zou worden.
Volgende dag een nieuwe machine bezorgd.
Machine werkt perfect en stil. AEG L6FB86GW

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

van Manen 20-06-2017

Hele scherpe prijzen, vriendelijke en kundige klantenservice

Ik kijk altijd naar de professionaliteit van een website, contactgegevens en leveringsomvang voordat ik zaken doe met een bedrijf. Bij Beterwitgoed.nl zag dit er allemaal prima uit. Daarnaast zijn ze zeer scherp geprijst!

Service is ook uitmuntend. Nadat ik een bezorgafspraak gemaakt heb via de website, kan ik deze alsnog eenvoudig verplaatsen naar een andere datum! Super toch?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra 06-04-2017

Een echte aanrader

Op zoek naar een nieuwe wasmachine kwamen we bij Beterwitgoed uit. Een prima webshop, goede service, snelle levering en klantvriendelijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K.Veldman 22-03-2017

Een hele goeie service van Beterwitgoed.

Ik had zaterdags via de telefoon contact over advies van een wasdroger, waarna ik via de website een bestelling heb geplaatst.
En later die dag kreeg ik een telefoontje dat het toestel niet op voorraad was maar ze boden mij een duurder toestel aan voor het zelfde bedrag.
Zondag kreeg ik een mail dat het toestel maandag vóór de middag werd geleverd.
Maandagmorgen 9.15 werd het toestel netjes afgeleverd en s'middags draaide hij al zijn eerste was droog.
Dus ik ben zéér tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -