Beterwitgoed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beterwitgoed.

Beterwitgoed stelt zich voor

Sinds 2000 kunt u in onze online winkel kwaliteitsapparaten aanschaffen tegen zeer scherpe prijzen. We hebben een uitgebreid assortiment witgoed- en inbouwapparatuur van diverse merken. Indien gewenst kunnen we de goederen bij u thuis afleveren, en tevens bouwen wij inbouwapparatuur tegen een kleine meerprijs bij u thuis in. Goederen afhalen in Tilburg is ook geen probleem. Betalen kan vooraf per bank of iDeal, maar u kunt ook pinnen of contant betalen bij aflevering.

Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

MMA010280 04-12-2020

Great shop. Totally worth recommending.
Totally worth recommending:
1. Twice we found the household appliances (fridge and dryer) of our choice to be the cheapest on the web at that moment.
2. Our fridge that was supposed to be in stock (we called) but after placing order and realizing payment it appeared to be not longer available by manufacturer. Beterwitgoed nicely offered us a newer model for the same price instead.
3. Very quick next day delivery: ordered at 9 p.m. and the delivrey man was here before 9 a.m. next morning.
4. Despite a busy and stressful month (december) for delivery guys, and although we forgot to mention we live in apartment building so dryer needed to be brought up using 2 elevators - the delivery man did not wait downstairs for us to collect it but kindly brought it up without being asked to do so.

D. Schut. 16-10-2020

In tegenstelling tot een andere leverancier, die ondanks de belofte van levering de volgende dag, ons 5 weken aan de lijn hield, bij deze leverancier zeer snelle levering, en een goede plaatsing van de nieuwe vaatwasser.

Remco 15-09-2020

We hebben al vaker bij deze winkel gekocht en ook nu weer naar grote tevredenheid. Ze hebben een groot aanbod, de prijzen zijn netjes en hun service is top. Goede communicatie en afhandeling. Ze werken samen met een vast installatiebedrijf dat in dit geval onze inbouwkoelkast zeer goed heeft ingebouwd. Ook een volgende keer koop ik mijn witgoed bij Beterwitgoed!

Tineke R 15-08-2020

Mijn diepvrieskast ging daags voor mijn vakantie naar het buitenland stuk , en ik moest die dag om 14.00 uur op Schiphol zijn. Coolbleu gebeld voor een nieuwe Liebherr diepvrieskast zij konden niet leveren de volgende dag , Beterwitgoed gebeld , zij konden wel leveren en ook nog smorgens om 8.00 uur . Twee mannen hebben keurig de oude uit de kelder gehaald en de nieuwe teruggeplaatst . Zodat wij zorgeloos op vakantie konden ! Wij zijn buitengewoon te spreken over de fantastische service en ook van de buitengewone nette manier van afleveren .
Volgende aankoop beslist weer bij BETERWITGOED een échte aanrader .

Marck 20-07-2020

Op zondagavond om 21.38 uur een bestelling geplaatst voor een nieuwe wasdroger. De volgende morgen om 6.45 geleverd. Wat een snelheid. Wat een service

John H 16-06-2020

Zaterdagmiddag een Bosch wasdroog combinatie besteld. Er stond bij dat hij maandag zou worden gebracht wat mij erg sterk leek. Zo dagavond een email en SMS met een tijdvak van bezorging op maandag! Wow wat een service. 20 min van te voren een telefoontje dat ze onderweg waren en twee zeer vriendelijke bezorgers hebben hem boven gebracht en aangesloten. Kortom een top service

Janine 27-05-2020

Nieuwe wasmachine gekocht bij Beterwitgoed. Was by far de goedkoopste aanbieder. Wegens kapotte vrachtwagen is bezorging een dagje uitgesteld, maar werd hier keurig over gebeld. Overmacht, kan gebeuren. Wasmachine is bezorgd, 2 verdiepingen omhoog gesleept, aangesloten en proef gedraaid. Sympathieke bezorgers met verstand van zaken. Oude machine en alle zooi is meegenomen. Kortom: heel erg tevreden!
Aandachtspuntje: bezorging was later dan vantevoren aangegeven. Alle begrip voor, kon zien dat die mannen zich voor 100% inzetten en hun best doen. Maar telefoontje was wel prettig geweest.

E. Norbart 25-05-2020

Mijn oude combi-oven ging stuk en ik had eerder al (naar tevredenheid) bij Beterwitgoed besteld, maar gezien de Corona-perikelen toch maar even gebeld.
Op de site hebben ze zó veel te kiezen dat ik er niet helemaal uit kwam.

Aangegeven dat ik oven gebruik voor vlees, vis en zelfgemaakte pizza.
Goed geholpen en ben ondertussen al een maand zéér tevreden met mijn AEG CME565000M-oven mét, jawel: een perfecte PIZZA-stand!

Levering was volgens afspraak, avond ervoor bericht gekregen met tijdslot en van tevoren gebeld door de chauffeur: top-service!

Paul 29-04-2020

Goede snelle service en perfecte bezorging! Alles zoals afgesproken! Ik ben er blij mee

Ferdinand 24-04-2020

Prima prijs en snelle levering. Ik had een probleem met de overschrijving (hik van iDEAL) maar ook dit is naar alle tevredenheid opgelost. Vriendelijke medewerkers. Dit is mijn 2e bestelling bij Beterwitgoed, en zou er zo weer bestellen.

Lia de Vreede 10-04-2020

Op een zorgvuldige wijze hebben de Chauffeurs/monteurs van beter witgoed mijn nieuwe wasdroger geplaatst en geïnstalleerd. Top, zeker in deze bizarre tijd.

Marc Schreuder 14-03-2020

Prima service en snel geregeld zowel online mbt bestelling als met plaatsing. Ze waren binnen de 15 min weer buiten (incl. verwijjdering wasmachine van 1e etage tot plaatsing nieuwe).
Kortom, de eerdere review met Score: 1.0 is ZEER ONTERECHT!!!..Alle lof voor de leveringsjongens!!

Peter 13-03-2020

Prima webwinkel, laat in de middag online besteld, de volgende ochtend bezorgd. Compleet met indicatie via sms / e-mail op welk dagdeel ze komen bezorgen en een telefoontje van de bezorgers een half uur voor de levering. Oude wasmachine hebben ze meegenomen. Echt top!

Ik zag toevallig dat de bezorgers de transportpennen (verpakkingsmateriaal) van mijn nieuwe wasmachine op straat gooiden als afval. Het kan mij aan liggen, maar het kwam allemaal niet even vriendelijk over.
peter 13-03-2020

Bezorgdienst heeft me net gebeld en excuses aangeboden. Dus zand er over.

Michel 06-03-2020

Heel slechte service !
Komt leveringsafspraak(en) niet na.
Antwoord niet op e-mails.
Heel onvriendelijke afleveraar.
Niet aan te bevelen !!!
Michel 09-03-2020

We zijn gebeld door Beterwitgoed.
Ze hebben hun excuses aangeboden.
In feiten laten ze leveren door onderaannemers.
We hebben de excuses aanvaard en zijn blij met hun reactie.

Martijn 12-02-2020

Goede prijzen, makkelijk online aangeven wanneer je de levering wil plannen, snelle en correcte service. Product wordt op afgesproken datum geleverd en binnen een acceptabel tijdblok.

Danique raaijmakers 05-02-2020

Wat een fantastisch bedrijf. Snelle levering tegen de scherpste prijs. Bij ontvangst bleek mijn apparaat licht beschadigd te zijn. Na contact met Beterwitgoed is dit direct adequaat opgepakt en is mij de best mogelijke oplossing geboden. Ik raad dit bedrijf iedereen aan.

M.V. 30-01-2020

Bosch wasmachine ,droger en tussenstuk besteld met cashback actie Bosch.
Vrijdag 30 minuten voor levering gebeld door, chauffeur is alleen en kan de machines niet op de eerste verdieping plaatsen .Nieuwe afspraak voor woensdag en de machines werden toen aan elkaar bevestigd,te laat ik zag dat het niet de bestelde wasmachine was.
Gelijk gebeld met BETERWITGOED ,telefoniste vertelde dat die machine niet meer leverbaar was en uit het assortiment bij Bosch, vreemd want nog steeds in de aanbieding op hun site , gebeurde wel vaker zei ze , wel op site te koop maar niet te leveren !!
Wij Bosch gebeld , volop voorraad en gaat ook niet uit assortiment.
Weer met telefoniste gebeld , wilden hem vrijdag wel weer ophalen maar ongebruikt en ik moest ergens anders maar nieuwe bestellen zonder Bosch cash back actie die afgelopen was .
Het was voor ons niet mogelijk hem hem die vrijdag op te laten halen en ik wilde inmiddels ook wel graag wassen , dus zo gelaten maar baal wel dat ik niet de uitgezochte machine heb die nog altijd op de site te koop is .

re machine heb

F. B. 25-12-2019

Top service 9,0

Bij het afleveren, had ik wat opmerkingen. Na contact met Beterwitgoed.nl hebben we samen naar een oplossing gekeken.
Vriendelijk, respectvol en snel bij het bieden van een uitstekende service.
Zeker blijft ik terugkomen bij dit bedrijf voor mijn volgende aankoop.

Van mij een dikke duim👍

Benny Verstege 12-12-2019

1e keer wat besteld en telefonisch omtrent bezorgen ook prima geholpen. 1 dag voor levering bleek wasmachine niet op voorraad. Zonder extra kosten werd er een duurder model opgestuurd.
Super service en bij een volgende aanschaf van bijv een droger zullen we zeker weer bij deze winkel of website bekijken en iets bestellen.

Cédric Van Loon 05-12-2019

Heeft breed aanbod en vriendelijk bij verkoop. Wanneer je iets dan terugstuurt en iets anders in de plaats besteld dat drie keer duurder is, willen ze maar een derde van de prijs vergoeden van het origineel en geen korting op het nieuwe. Amper gebruikssporen, is een onderdeel dat je niet ziet hangen in toestel. Teleurstellend dat mijn vraag zo bot werd afgewezen. Snel geld winnen maar service valt tegen.

M visser 03-12-2019

Een vaatwasser gekocht. De levering zoals afgesproken. Netjes met de pin betaald bij aflevering. Bezorgers stelde zich netjes voor.

Nad 26-11-2019

Het bestaat nog!!! Gekregen wat je hebt besteld, zoals beloofd de volgende werkdag thuisbezorgd, dagdeel bezorging tijdig ontvangen en
nagekomen, wasmachine aangesloten en getest door vriendelijke en sterke heren. Ook de prijs stuk lager dan concurrentie. Echt top.

Hugo 12-11-2019

De communicatie, de koop en de levering zijn zeer goed geregeld. Een model dat tijdelijk niet leverbaar is, wordt een alternatief en duurder model geleverd. Niet om gevraagd, wel gekregen. Is echt heel goede service.

B. Schuurman 15-08-2019

Enige tijd geleden de AEG wamtepompdroger bij Beterwitgoed besteld. Aangezien deze levering heel goed beviel, weer gekozen bij de AEG wasmachine voor Beterwitgoed. Zeer duidelijke website om te bestellen. Ook de prijzen zijn zeer concurerend. Vandaag besteld, morgen in huis. Wat veel andere beloven, maar niet na kunnen komen. Tijdvak wordt doorgegeven van de levering, en half uur vooraf netjes telefoontje dat ze er aan kwamen. Zeer vriendelijke bezorger. Al met al, Beterwitgoed is voor mij de beste!

John van Gils 29-07-2019

Zondagmorgen ging onze vaatwasser stuk. Bij de grotere zaken op de woonboulevard gekeken voor een nieuwe, echter bij hun leverbaar 2 tot drie weken. Rond 14:00 op zondag bij beterwitgoed een siemens vaatwasser besteld. Om 22:15 een mail ontvangen dat ze tussen 06:30 en 10:00 konden leveren. Op maandag om 06:30 belde de chauffeurs dat ze er met 15 minuten waren. Perfect omdat ik als zelfstandige gewoon kon gaan werken. Echt een top bedrijf. Met zeer correcte bezorgers. Zeker een aanrader. Ik persoonlijk vond het prettig contant te betalen. Want we worden al teveel opgelicht via internet.