Sega Samba De Amigo - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sega Samba De Amigo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

NickieD23 01-03-2010
Geschreven voor: Sega Samba De Amigo

Als je depressief bent, moet je dit spelen. JE WORDT ER GELIJK HAPPY VAN!!!
Een groot vrolijk spel!
Er zitten heeeeeeel veel levels in, heel veel liedjes, allemaal vrolijke muziek, bekende muziek die op een samba-manier is gemixt, en een leuke gameplay, kortom, echt waar voor je geld ;)

Het enige minpuntje is dat het in je eentje minder leuk is als met z'n 2en, of meerdere natuurlijk =D

Beeld is niet super, maar voor een Wii is die goed genoeg ;)

marank 13-12-2009
Geschreven voor: Sega Samba De Amigo

Ik heb dit spel een jaar geleden gewonnen. Maar pas deze Sinterklaas bracht de Sint er een Wii bij.
Het is een leuk spel. Leuker dan ik had gedacht. De muziek is goed (als je van dit genre houdt tenminste), en het op het juiste moment shaken van de Wiimote en nunchuk is moeilijker dan we hadden gedacht. Het is niet iets wat we heel vaak zullen doen, maar wel leuk voor af en toe tussendoor.