Nintendo Wario Ware Smooth Moves Nintendo Wii - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo Wario Ware Smooth Moves Nintendo Wii op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cindy S. 10-09-2007

Ik vind het een heerlijke game. Oké, verhaalmode had ik ook zo uitgespeeld, maar voor mij is de replay waarde evengoed nog zeer groot. Ik vermaak me nog steeds met de verschillende microgames.
Multiplayer is trouwens lachen, gieren, brullen.

B.B. 05-06-2007

Op zich wel grappig, alleen na een paar weken heb ik m al verkocht, omdat het wel erg eentonig gaat worden.
Singleplayer is belachelijk kort, een uurtje en je bent klaar!
Presentatie is uitstekend te noemen, met een goeie soundtrack en een knipoog naar eerdere games.
Met meerdere spelers wordt het wel wat leuker, maar ik denk dat Mario party 8 pas echt de partygame van de zomer wordt voor de Wii!

es-06 01-06-2007

grappig spel om samen met vrienden of familie te spelen.

handylarry 20-05-2007

Irritant spel. Verzameling van vele bijzonder korte microgames. Gameplay plezier is zeer laag en kort. Tussen de korte games is het telkens (te) lang wachten op irritante intro's. Microgames zij te gemakkelijk (zoals snel naar boven en beneden bewegen om je te scheren). Op amper 1 uur had ik de volledige Wario Ware uitgespeeld en dit soort games nodigt niet snel uit om alles opnieuw te spelen. Mijn kinderen van 9 en 5.5 vonden er ook weinig aan.
Een totale afrader.
Kon deze game gelukkig inruilen volgende dag