De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Netgear WN3100RP WiFi Range Extender N300- 1 Fast Ethernet poort met geïntegreerd stopcontact op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

kiespiet 12-12-2014
snel en moeiteloos te koppelen aan wifi. Geluid uiterst matig, dof en somber. Via lineout naar een versterker prima. Waanzinnige keus aan internetzenders etc. Dab+ in his, oorn, doet t prima.

fjvdstelt 27-07-2014
Sluit me bij positieve reacties aan. Instellen van de Netgear WN3100RP-100PES was eenvoudig. Gewoon bij het instellen met je tablet of telefoon naast de netgear staan en je wachtwoord en ssid hierop intikken. Dit was binnen 10 minuten klaar. Ik kan de meegeleverde engelstalige gebruiksaanwijzing lezen en anders staat er een link voor de nl gebruiksaanwijzing. Nu heb ik in de slaapkamer op de eerste verdieping ook een goede wifi ontvangst!

Roelof 22-04-2016

Wat is de bereikbaarheid van deze

Usa-1 23-07-2014
Werkt perfect !!! configureren kan met WPS, ik heb het handmatig gedaan, binnen 5 min online. Bereik gaat goed, stabiel. Zit overigens geen NL-handleiding bij, wel Engels, Duits etc. App aanzetten, opzoeken in Wifi-lijst, configureren en klaar.

geerstef 01-06-2014
Vandaag de Netgear aangeschaft omdat in de slaapkamer de wifi niet optimaal was. Ondanks het ontbreken van een beschrijving in het Nederlands wijst de installatie zich vanzelf. Nadat de netgear contact had gemaakt met de router ging de rest vanzelf en nu overal in huis goed signaal. Ik heb ziggo en naast je eigen ziggo netwerk maar hij hier een ext versie voor aan zodat je ook kun zien dat je met de netgear verbonden bent. En het voordeel is dat je stopcontact behouden blijft.

snarsksnopje 01-02-2014
Afgelopen week de Netgear wn3100RP-100PES aangeschaft. Goede aankoop! Vormgeving is niet zo mooi, maar het voordeel is dat het stopcontact behouden blijft.
Zonder dit apparaat hadden we alleen op de begane grond goede wifi-ontvangst (op de 1e etage matig, 2e etage geen wifi-bereik), nu goede wifi-ontvangst op de 1e en 2e etage.
Internet op de laptop werkt meteen sneller door deze verbetering van ontvangst.
Ook de babyfoon heeft nu makkelijker contact met het hoofdapparaat. Voorheen moest er lang gezocht worden door de babyfoon voordat de twee apparaten contact met elkaar hadden.
Eenvoudig te installeren. Er zat helaas geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij (wel Engels en Duits), maar eigenlijk sprak het allemaal voor zich. Helemaal blij met deze aanschaf dus!

Maarten912 26-04-2014

Het leek zo mooi, maar na een uur op zaterdagmiddag had ik de moed al opgegeven. Mijn zoon heeft het een hele zondagmiddag geprobeerd, helaas.