Philips AJ3551/12 - Reviews

Type tuner
digitaal
Weklamp
iPod dock

Beoordeling op basis van 64 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,3

Mavadeja 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi compact radiootje

Mooi compact wekkerradiootje. Bediening is simpel, de cijfers zijn erg duidelijk. Het geluid is mager, maar voldoende voor de functie van wekkerradio. Het enige waar ik me aan erger is de zgn. gentle wake: ik heb nog niet ontdekt hoe je het volume daarvan kunt begrenzen. Als je per ongeluk al in de badkamer staat als de wekker afgaat loeit hij deze hele straat wakker. Verder wel mooi vormgegeven, en doet wat die moet doen.

Pluspunten

• Duidelijke cijfers
  • Leuk vormgeving

Minpunten

• Gentle wake

G SL 12-08-2014 Product jaar of meer in bezit

5,5
jammer dar hij nog te koop is heb hem ongveer een jaar en de draai knopjes werken niet meer goed NIET Kopen ga op zoek naar een ander.

Marinus 28-08-2017

Heb de zelfde problemen met de knoppen, voor een euro nog te duur.
Marinus Siekman

rejo 03-11-2013 Product maand in bezit

Ik gebruik deze nu meer dan een maand en ben er heel tevreden over. Het enige minpuntje is dat je geen invloed heb op het geluidsniveau van de wekstand. Met de draaiknoppen kan je de tijd naar voren of naar achteren zetten. De snoozetijd is instelbaar.

Korgull 20-08-2013 Product kwartaal in bezit

2,5
Uiterlijk en qua gebruiksgemak een redelijke wekker.

Het niet kunnen instellen van het geluidsniveau van de wekker is echter verbijsterend.

We gaan maar weer een nieuwe wekker kopen en dat wordt zeker geen Philips.

wjbons 27-07-2013 Product jaar of meer in bezit

het geluidsniveau van het wekken is niet instelbaar.
hij gaat dus loeihard na een minuut. ik heb hiervoor een potmeter van 10ohm tussen de luidspreker aangebracht.

daarnaast is het nu dat wanneer je de tijd wil instellen (bovenste knop naar rechts), het voorkomt dat hij springt van wektijd naar kloktijd zodat je de normale tijd in een keer aanpast??

TeleurgesteldePhilipsKlan 27-07-2017

Binnen 3 jaar kapot

Prima radio totdat de draaiknoppen het begeven. Als je de radio zachter wil zetten staat hij plots keihard.

Princeke 25-06-2017 Product paar weken in bezit

Prima wekkerradio

De eerste die we kochten kregen we maar moeilijk in gang; nadat we de stroom aansloten kwam er niets te voorschijn op het display en hadden we ook geen radio. Na enkele pogingen was hij plots wel in gang maar na een week viel hij te pas en te onpas zomaar uit. Direct teruggebracht naar de winkel en daar een nieuw gekregen. Deze werkt tot op heden prima! Het enige minpuntje is dat de volumeknop nog met een gewone analoge draaiknop is en de rest allemaal digitaal. Waarom die ene knop ook niet digitaal??? Voor de rest heel makkelijk te bedienen en in te stellen. Prima wekkerradio dus!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Groot display

Minpunten

• Volumeregelaar
  • Eerste toestel werkte niet

Fleur 17-01-2017 Product paar dagen in bezit

Gente wake up

Prima uiterlijk. Aan de gentle wake up is niets gentles. Binnen no time staat het loeihard en dat volume is niet in te stellen.

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• gentle wake up
  • gebruikersgemak

Jos88 09-12-2016

Moderne klokradio, met té hard wek-volume.

Deze klokradio gekocht vanwege het mooie strakke design.

Pluspunt: het grote display, met grote duidelijke cijfers, én een wektijd die (indien ingesteld) voortdurend op het display zichtbaar is.

Nadeel is het te harde volume van de wekker. Dit loopt binnen een halve minuut op van 0 naar té luid, waardoor je verplicht bent om de wekker meteen uit te zetten. Het wek-volume is niét instelbaar.

Martin1956 18-05-2016

volume bij wekken niet in te stellen

het is ongelofelijk dat het volume van de radio bij wekken niet is in te stellen.
Dit doet enorm afbreuk aan het product en de naam Philips, temeer omdat ik geen enkele wekkerradio ken die dit euvel ook heeft!!!!!
Ik heb spijt va mijn aankoop

Joris55 22-02-2016

loopt achter

ik heb deze klokradio nu een jaar of 8 naar alle tevredenheid, alleen is het nu zo dat in een kwartaal de wekker ongeveer 1 kwartier achter loopt, helaas

Ariem 28-01-2016

leuk om te zien, slecht in gebruik

werkte redelijk tot goed.
Na een jaar ging de wekker steeds meer herrie maken.
Dus kon ik ook niet meer in slaap komen en had door de herrie van de wekker ook de wekker niet meer nodig

Johan4747 05-01-2016

Een goed product

Dit is een leuke aankoop geweest.

Alleen jammer dat de radio je wakker maakt met een geluid dat steeds oploopt, je moet dan eerst het geluid weer op jou geluidsniveau instellen.

Harry451 29-12-2015

Uitstekend wekkertje.....

Uitstekend wekkertje wat nu al geruime tijd zijn dienst op voortreffelijke wijze vervuld. Gelukkig weer eens eentje waarvan de display gedimd kan worden. Alhoewel dit dimmen al heel acceptabel is, hadden er van mij nog een paar standjes bij gemogen zodat het nog net iets minder kan.

Peter 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

Simpel wat het bedienen betreft. Grote duidelijke display en bij ingeschakelde weker ook meteen de wek tijd zichtbaar . geluid van de zoemer begint zacht maar word steeds luider. Dit is prettig wakker worden. Al met al ben k zeer tevreden over mijn aankoop.

ibizaman 04-10-2015

irritante brom bij snooze

Een hele mooie wekker en goed duidelijk om af te lezen

jammer is dat de snoozefunctie maar 2x werkt daarna schakelt de alarmfunctie vanzelf uit.

en als je dan op snooze drukt blijft hij irritant brommen
waardoor je de wekker al snel uitdrukt

BV1415 24-09-2015

Het volume bij het wekken is niet instelbaar

Het volume bij het wekken is niet instelbaar. Het begint zacht en loopt op tot het maximale volume. Alles is instelbaar behalve het volume bij het wekken.
Dit is een groot minpunt van deze wekradio. Ik had van Philips meer verwacht.

Friederich 18-04-2015

Niet te gebruiken wekkerradio

Muziek wekfunctie begint zacht en eindigt buitengewoon luid. Valt niet in te stellen. Hoe bestaat het dat Philips een dergelijk mislukt apparaat op de markt durft te brengen.

YVoc 26-02-2015

Oké

Geluid is oké echter niet denderend. Wekvolume eindigt erg hard, daardoor moet het alarm uitgeschakeld worden en de radiofunctie aan als je nog even naar de radio wil blijven luisteren.
Ben een lange snoozer daarom erg jammer dat de snoozefunctie maar 2x werkt daarna schakelt de alarmfunctie vanzelf uit. Daardoor al een paar maal verslapen...

Hansssss 26-10-2014

Zonde van de fouten, zoals enorme radiovolume bij alarm.

Altijd grote fan geweest van de Philips wekker radio's. Maar dit kan echt niet:
- Het maximale volume bij alarm is niet regelbaar. De wekker begint zacht maar zwelt zeer snel aan tot Houseparty niveau !
- Als je dan op snooze drukt blijft hij irritant brommen;
- Je kan op het display prima zien dat het alarm aanstaat (inclusief tijdstip), waarom dan bovenop nog een kamer verlichtende groene knop installeren?