Sony FM/AM-wekkerradio met dubbel alarm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony FM/AM-wekkerradio met dubbel alarm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

JanJJJ 31-08-2013

Mooi vormgegeven apparaat en qua display prima te lezen en niet te fel. Minpunten: volumeknop verdraait heel snel. Een knop voor het instellen van de alarmtijd (omlaag) is vrij snel stuk gegaan. Hiervoor ook een Sony gehad waarbij de knop om alarm1 in te stellen ook snel stuk ging. Qua degelijkheid is Sony dus teleurstellend. Prijs/prestatie verhouding is matig (dure wekkers).

MPH66 17-09-2009

Prima wekkerradio van Sony. Bediening is makkelijk. Groot en duidelijk display met verstelbare verlichting. Twee, simpel in te stellen, alarmtijden. Geluid radio is redelijk.

helmas 22-11-2008

simpele, makkelijk bedienbare radiowekker. Erg prettig de dubbele alarm funcie en de verstelbare verlichting. Ook het snelle kunnen verzetten van de wektijd is erg prettig (itt mijn vorige wekker). Het matige radio geluid stoort mij niet, het is ook alleen bedoeld om wakker te worden.

Hans Broekema 11-11-2008

Mijn ervaring is teleurstellend. Bij instelling van tijd bleek de wintertijd alleen het uur te veranderen en niet de volledige tijd. Ontvangst van zenders is matig. Radio 2 o.a.
Geluid is matig. Volumeregelaar is te gemakkelijk uit te draaien.

Ik hoop dat ik niet nogmaals op uw advies is koop wat toch erg tegenvalt. Hans

Lieneke 15-05-2008

Fijne wekkerradio. Handige (in het donker voelbare) toetsen, twee instelbare wektijden (naar keuze radio of buzz), de verlichting is in te stellen (3 standen), zomertijdfunctie. Het geluid is goed (voor een wekkerradio, het is natuurlijk geen stereo installatie!!). Het alarm is vrij zacht vergeleken met wat ik hiervoor gewend was, maar ik heb me nog niet verslapen....! Al met al ben ik zeer tevreden!