Philips AJ300D Docking Entertainment System

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AJ300D Docking Entertainment System op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Ey-Wha 22-05-2010

hij is op zich wel fijn mooi geluid goede basvergave

Nadeel ik had eerste een Nano 2G
en nu een Ipod Nano 4G en die werkt niet helemaal goed met de dock. hij ontlaad zich soms en is dan moeilijk weer aan de praat te krijgen. je kunt hem beter dan via AUX aansluiten. daar geeft ik ook een 2 voor gebruiksgemak want moet eigenlijk toch niet kunnen.

Beagle_tje 13-07-2008

Vandaag gehaalt voor mijn Ipod nano..
Mooi design, goed geluid... wat wil je nog meer ?

ik vindt dat het apparaat makkelijk te bedienen is, zelfs zonder boekje.

Displey in 3 lichtstanden makkelijk te stellen en zoals zovele melden dat de wekker langzaam harder gaat. Heb een test gedaan en vindt het opzich nog wel meevallen. het gaat van zacht naar hard maar ben zelf iemand die als hem hoort toch wel uit heb gezet.

Kan nog maar 1 ding zeggen... mocht je twijfelen over dit aparaat? koop hem!

peet90 10-06-2008

Ik vind het een super apparaat, maar gebruik het niet als wekker doordat hij inderdaad zo ontzettend hard afgaat. Maar om muziek mee te luisteren vanaf je ipod is hij super. maar ik heb de ipod nano 2e generatie en ik krijg binnenkort de nieuwste 3e generatie ipod nano.. Mijn vraag is dus; past deze ook op de philips ipod-dock?

Edgar0574 06-01-2008

Mooi design en geluid, maar wekken via de Ipod ho maar. Werkt bij mij helemaal niet met de Classic 80GB.
Volgens Philips moet ie met de laatste versie 1.03 gewoon werken. Zit er bij mij op maar heb me nog elke dag verslapen omdat ie gewoon weg niet werkt met de ipod. De problemen die ik hier lees over dat ie zo hard gaat heb ik dus helaas nog niet ondervonden. Display is moeilijk leesbaar vanuit een hoek dus moet echt mijn bed uit om te kijken hoe laat het is. Verlichting van display is ook te fel heel je kamer is verlicht. Je kan de verlichting ook uitzetten, dan heb je er echt helamaal niets meer aan.
Apparaat is handig als dokcingsation en om muziek op te luisteren Maar als wekker waardeloos.

Pascal De Petter 13-12-2007

Daar ik PHILIPS fan ben zeg ik dit niet graag maar dit toestel is inderdaad niet geschikt als wekker. 1) De backlight is veel sterk, je kan hem zelf gebruiken als leeslamp, in ieder geval in slaap vallen met zo'n verlichting is niet mogelijk, dit is dus al een eerste fout in het design. De grootste fout is de bug in de ASIC CPU. Het volume wordt via een PWM uitgang aan de versterker IC doorgegeven, maar tijdens de wekfunctie 'vergeet' het toestel te stoppen bij het ingestelde volume. Daar ik hem wel zeer mooi vond, en dank zij de 4 speakers en passieve subwoofer klinkt hij geweldig, heb ik reeds na een paar uur het toestel opengegooid. De weerstand voor de backlight leds heb ik vergroot en 2 weertandjes van 47 ohm. in serie met de speakerverbinding geplaatst. Nu vlieg ik niet meer tegen het plafond bij het wakker worden en is hij goed te gebruiken. De klantkwaliteit vermindering door de slechte dempingfactor nu is verwaarloosbaar. Na veel geknutsel ben ik toch tevreden met de AJ300, maar aanraden kan ik hem echter niet. Deze fout zit op alle toestellen, dus omruilen heeft geen zin !!!

ATD 22-11-2007

Mooi vormgegeven, goed geluid, maar (schijnbaar) totaal ongeschikt als wekker. Binnen vijf seconden verhoogt het volume van je wekker (ipod) naar maximaal. In plaats van lekker wakkerworden met je favoriete muziek, zit je rechtop in je bed met een knallende kop: waardeloos! Terugbrengen dus dat ding!
Of kan iemand mij vertellen hoe je het volume van de wekker begrenzen kan?

m_roos81 30-10-2007

De iPod wekkerfunctie is waardeloos... Het geluid gaat in een paar tellen naar een extreem hoog volume, waardoor je je dood schrikt. Niet echt lekker wakker worden, dus. De normale wekkerfunctie is wel in orde.

Om gewoon muziek mee te luisteren is 'ie geweldig! Er komt erg goed geluid uit, mooi helder en stevige bas. Dus als iPod dock is hij uitermate geschikt!

Yuri79 25-10-2007

Vindt het een superwekker. Je kan je ook laten wekken met je GoGear of I-Pod. Geluid is super als je je mp3 speler erop laat spelen. De normale zoomfunctie vindt ik ook goed. Minder irritant als de normale zoomfunctie bij wekkerradio's. Buiten je mp3 en zoom heb je ook normale radio. Je krijgt een doosje met verschillende maten van mp3 spelers zodat je elke GoGear en I-Pod erop aan kunt sluiten.

bandented 21-10-2007

onbruikbaar als wekker, als het alarm gaat loopt het volume automatisch in een paar tellen op tot maximaal, wat erg hard is! je dag is verpest voor die goed en wel gestart is. gauw weer teruggebracht! jammer, zag er verder goed uit.