Tangent Duo Clock Radio - Walnut

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tangent Duo Clock Radio - Walnut op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Wim te Paske 24-08-2012

Als je het alarm wil uitzetten moet je de alarmknop uit zetten en de radio uitzetten. In de gebruiksaanwijzing staat het alarm aan en uit zetten met de alarmknop, maar als je de alarmkonp uitzet gaat hij gewoon spelen. Waardeloos voor zo'n dure klokradio. Voor de rest goed geluid en ziet er leuk uit.

Victor L. 04-05-2008

De Tangent duo heeft een mooie muziekkwaliteit. Je kan goed intunen op de zender, geen ruis, bijgeluiden of interfererende zenders. Vooral de lage tonen zijn opvallend goed voor dit kastje (ik had een Sony wekkerradio, 5 jaar oud, niet supergoedkoop, maar het geluid klonk blikkerig en ik had steeds last van ruis)
De vormgeving is een kwestie van smaak maar naar mijn zin. Geen digitale display, maar een gewone klok en een paar led-lampjes (geel en groen). Het apparaat is mooi hoogglans rood afgewerkt en eenvoudig in het gebruik. Ben er erg tevreden over. Een punt; wat je op de plaatjes niet ziet, is een uitschuifbare sprietantenne die aan achterkant zit. Het stoort mij niet, want het past goed bij de retrolook.
Deze wekkerradio beveel ik van harte aan. Ben blij met mijn koop.