Philips AJ3540/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AJ3540/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

edwin edwin 14-03-2012
Geschreven voor: Philips AJ3540/12

wekker is op zich niets mis mee goed geluid makkelijk instelbaar en mooi groot scherm alleen voor mij is de verlichting te fel ondanks dat je het kan dimmen.
voor de rest prima ding.

MarcoVanR 07-09-2011
Geschreven voor: Philips AJ3540/12

Zojuist aangeschaft voor mijn jongste zoon. Geluid doet het vrijwel niet, in de hele verste verte ontwaar ik enig geluid, zelfs of het hoogste geluidsnivo. Het zal wel aan dit ene exemplaar liggen, maar wel opvallend dat ik dit altijd bij elk Philips product heb. Nu ben ik er weeeeeeeer ingetuind. Morgen maar direct terug naar MediaMarkt.
De radio ziet er wel leuk uit, mooi groot display, maar knopjes aan de achterzijde en bovenzijde zijn daarentegen weer erg klein en de bijgeschreven tekst is vrijwel onleesbaar.
Nu maar hopen dat ze deze wekkerradio terugnemen en ik een niet-Philips model kan kiezen.

BrutusL 17-03-2011
Geschreven voor: Philips AJ3540/12

Deze radio is aangeschaft vanwege de uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
Eenvoudig te bedienen radio met een zeer groot diplay.
Voor een wekkerradio is het geluid goed te noemen.
De hoeveelheid licht die deze wekkerradio uitstraalt valt wel mee. Met de ogen dicht zie je het in ieder geval niet.

Ik ging in eerste instantie voor een ander type van Philips,de AJ3551. Vanwege het niet instelbare (hoge) volumeniveau van het alarm is die het niet geworden.

MauriMauri 16-07-2010
Geschreven voor: Philips AJ3540/12

Simpele wekkerradio. De handleiding is niet nodig om de werking te begrijpen. Lichtsterkte is via een knopje in te stellen (2 standen). Op donkere stand vind ik het lichtniveau 's nachts aanvaardbaar al had het van mij wel minder gemogen. Door de grote letters uiteraard goed leesbaar. Ontvangst radio is goed. Je kunt 2 alarmtijden instellen. Je kunt het alarm instellen op geen, wek 1, wek 2 en wek 1+2.

stoprun 07-12-2009
Geschreven voor: Philips AJ3540/12

Kreeg hem van Sinterklaas. Voor mensen van de leeftijd van de gever een prima wekker. Wat een grote cijfers en heel veel licht.
Ik wordt er wakker van en ga hem ruilen.
Verder prima ding. Goede tuner en makkelijk in de bediening.

Ivan111 03-10-2009
Geschreven voor: Philips AJ3540/12

Heb 'm gisteren ontvangen en een dagje uitgetest en ben er nu al tevreden mee. M'n vorige wekkerradio van Philips had een schuin display met kleine rode letters. Aangezien ik 's nachts m'n bril af heb, had ik vaak moeite de tijd af te lezen. Deze klokradio heeft een lekker groot en duidelijk display dat rechtop staat. Ook vind ik de groene letters veel prettiger. En hij geeft inderdaad wel meer licht af maar daar heb ik geen last van. Bovendien is de alarmtoon veel duidelijker als de oude wekkerradio en dat is prettig omdat ik er wel eens doorheen sliep.
Ook fijn dat je twee alarmtijden kan instellen die in toon verschillen. De radio is voor mij niet meer als een extraatje.

Akasha 30-08-2009
Geschreven voor: Philips AJ3540/12

Vind hem ietsje te groot en met de ik zet hem onder mijn bed omdat hij te veel licht geeft.
Maar het uur is wel goed te lezen

kip 29-05-2009
Geschreven voor: Philips AJ3540/12

Heb hem net gekocht,mooie grote display,kan met een half oog zien hoe laat 't is.
verlichting kan gedimt worden en radio is goed,prima.

rbrtschvn 08-03-2009
Geschreven voor: Philips AJ3540/12

deze geeft zoveel licht dat je geen oog dicht meer doet.
Alleen te gebruiken als je hem aan de andere kant van de kamer zet of achter getint glas.