De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto WS-3300 Duidelijk verlicht display 13,0 cm - Draadloze buitensensor - Zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

m******@c******** 27-02-2024

Prima weerstation

Prima weerstation, gunstig geprijsd. Geeft netjes de binnen- en buitentemperatuur, windsnelheid en richting, vochtigheid binnen en buiten, hoeveelheid gevallen regen, luchtdruk en doet een voorspelling over komend weer.

Pluspunten

• goedkoop
  • geeft veel informatie
  • goedkoop
  • geeft veel informatie

Minpunten

• windrichting is wat onzeker
  • windrichting is wat onzeker

Poppie 26-08-2023

Weer of geen weer………

Ik heb dit weerstation via Bol.com aangeschaft, ik was blij verrast v.w.b. de prijs en de snelle levering. Ook was het aansluiten cq installeren een makkie. Wil je meer weten v.w.b. het weer kan ik de Alecto WS-3300 aanbevelen

Pluspunten

• Gunstige prijs
  • Via Bol.com ‘n snelle levering
  • Duidelijke handleiding

h**********@g******** 12-05-2023
  • Product gekregen

Service Alecto is top, WS-3300 is minder

Ik heb een Alecto-3300. Die is nu voor de tweede maal defect. Ik heb van Alecto nu voor de tweede maal een nieuwe gekregen.
Ik vind de service van Alecto werkelijk uitstekend.
Helaas is blijkbaar de kwaliteit van het weerstation minder minder Jammer want het is een mooi station met veel informatie
Helaas heb ik nog geen Lithium AA batterijen voor de buitenunit kunnen vinden Alecto heeft ze niet meer in voorraad

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Veel informatie

Minpunten

• Gaat vaak stuk
  • Batterijen onvindbaar

h**********@g******** 14-03-2022

Het is een mooi apparaat en werkt goed Helaas moet je een buiten unit installeren deze buitenuinit iszeer gevoelig voor water dus dat alleen maar ingepakt inveel plastic Voor de verbinding tussen de meter en de buitenunit krijg je zeer verl draad mee wat je ergens moet laten Waarom de communicatie niet plaatst vindt met blue tooth is een groot minpunt Zou dit apparaat zeker niet meer kopen maar een met blue tooth en geen kwetsbare buitenunit Achteraf dus spijt van aankoop

Pluspunten

• Mooi en werkt goed

Minpunten

• Installatie en gevoelig voor water

Hans Warners 24-11-2021

Weerstation met zeer onstabiele verbinding

Het ziet er mooi uit Helaas moet je ongeveer elke 5 minuten de verbinding met de buitenunit resetten Zeer onhandig is dat er aparte buitenunit is met heel veel kabel Dat is lastig te installeren. Beveel hem zeker hierdoor niet aan

Pluspunten

• Mooie display

Minpunten

• Slechte verbinding tussen binnen en buiten
  • Moeilijk te installeren met veel te veel kabel
  • Veel resets nodig