Soehnle 63746 8

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Soehnle 63746 8 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Amby 08-11-2012
Geschreven voor: Soehnle 63746 8

Even een update van de review van juni. Deze weegschaal doet het nog altijd fantastisch. Heel tevreden met deze aankoop, en absoluut een kwalitatief goede weegschaal voor deze prijs. Bedankt aan alle reviewers van deze weegschaal, door jullie positieve verhalen ben ik nu ook een tevreden eigenaar die haar gewicht kan bijhouden!

belgie 41 17-08-2012
Geschreven voor: Soehnle 63746 8

Na jaren op een weegschaal gestaan te hebben die veel te weinig aangaf toch maar besloten mezelf niet langer voor de gek te houden.
Bij de blokker gekocht, het bedieningsgemak ik geweldig, geen flauwe kul of moeilijke toeren om het ding in te stellen, je gaat er op staan en meteen zie je je gewicht.
De weegschaal staat stabiel zelf met het op en afstappen, en geeft op verschillende ondergronden het zelfde gewicht aan.
Voor iemand die alleen geïnteresseerd is in zijn/haar gewicht een prima koop!.

Gebruiker2021 27-06-2012
Geschreven voor: Soehnle 63746 8

n.a.v. deze pagina, hem gekocht maar ik heb een verschil van zo'n 5 kilo als ik meet in de badkamer en de woonkamer. En in de woonkamer heb ik op diverse plekken gemeten en daar heb ik gemiddeld 1 kg verschil. Dus dat betekend dat ik een defect product heb, of dat dit normaal is en ik dus toch een verkeerde gekocht heb.
Ik ga hem terugsturen, want hier heb ik niks aan.

zodra ik de nieuwe heb breng ik hier weer verslag uit.

gunslingertje 25-04-2013

en al een nieuwe gevonden die dit fenomeen niet heeft?

Alie1970 21-06-2012
Geschreven voor: Soehnle 63746 8

Superweegschaal die doet wat er van hem verlangt wordt en dat is wegen. Telkens hetzelfde gewicht, maakt niet uit hoe vaak je er op gaat staan. Ik vind hem zelf wel mooi qua uiterlijk en het display is goed leesbaar. Voor dit geld kun je volgens mij geen betrouwbaardere weegschaal aanschaffen.

Amby 09-06-2012
Geschreven voor: Soehnle 63746 8

Na het lezen van de reviews hier heb ik ook deze weegschaal aangeschaft, en ik ben het er tot dusver helemaal mee eens dat het een prima ding is. Hij is toevallig bij de Blokker in de aanbieding, maar zelfs zonder korting vind ik het z'n geld waard.

Hij is mooi vormgegeven (wel groot) en hij geeft gelijk je gewicht aan als je erop gaat staan, dus niet eerst erop, eraf, wachten en weer erop.

En het meest belangrijke, hij is consistent, mits je 'm op een stabiele ondergrond zet. In de badkamer, op de té kleine tegeltjes, gaf hij 200gr afwijking (nog niet veel), maar op het laminaat laat hij constant hetzelfde gewicht zien. Ik ben happy. Thans, zo happy als dat je van een weegschaal kunt worden. ;) Hopelijk blijft hij het zo goed doen!

sipelpomp 30-04-2012
Geschreven voor: Soehnle 63746 8

Hehe, eindelijk. Na een aantal andere (en veel duurdere!) rotweegschalen, is dit een nauwkeurige, snelle weegschaal die als je er 4x achter elkaar op stapt op 4 verschillende plekken in huis gewoon 4x exact hetzelfde gewicht aangeeft. Door opgedane ervaring weet ik nu dat dat iets heel bijzonders is.

Verder zit er niks op; hij weegt gewoon perfect en that's it. Aan en uit gaat automatisch; je kunt er zo opstappen en binnen een seconde heeft-ie je gewicht.

Anton van S 07-02-2012
Geschreven voor: Soehnle 63746 8

Gekocht bij Blokker, daar mocht ik deze ook uitproberen. Maakt niet uit waar je er op gaat staan, overal geeft deze hetzelfde gewicht. Je hoeft deze weegschaal niet aan te zetten, maar je gaat er direct op staan. De display is door de grote cijfers heel makkelijk af te lezen. Geen BMI meting etc, die gebruikte ik ook bij mijn vorige al niet. Al met al dik tevreden.

Meggie57 17-04-2012

Dankzij deze reactie heb ook ik deze weegschaal vandaag - in ons Blokker filiaal - gekocht. Dit naar volle tevredenheid. Nauwkeurige en betrouwbare weergave. Mooi van uiterlijk ook. Fijne weegschaal.