Medisana BS 483 Lichaamsanalyse weegschaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana BS 483 Lichaamsanalyse weegschaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

anoniem 23-05-2019

Goede service

Weegschaal paar maanden geleden gekocht en heeft altijd prima gewerkt. onlangs is er iets intern kapot gegaan, want hij gaf steeds andere gewichten aan. Service center Medisana gemaild, na wat testen een nieuwe gekregen. Top service.

Marielle 09-09-2018

Fijne weegschaal met extra’s

Fijne weegschaal, mooi strak design die niet alleen gewicht meet maar ook BMI, vet- en vochtpercentage en spier- en botmassa. Leuk om de vooruitgang te volgen als je intensief sport. Een echte aanrader, ook dankzij de geheugenfunctie voor meerdere personen.

Pluspunten

• Geheugenfunctie voor meerdere personen
  • Mooi strak design
  • Diverse metingen mogelijk

M.H. 29-05-2018

Voldoet goed als je weet hoe het moet..

T was even wennen. Gebruiksaanwijzing hielp niet echt bij t installeren maar eenmaal op zijn plek heel tevreden over de functies en goed leesbare display. Alleen botgewicht klopt niet.

Pluspunten

• Goed leesbaar display
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Niet heel nauwkeurig

marc 11-11-2017

Waardeloze weegschaal

Grote rotzooi deze weegschaal. Na een paar keer wegen was hij al kapot.... Gaf geen juiste gewichten meer aan of deed zelfs helemaal niets.

Minpunten

• geeft onjuiste gewichten aan
  • was na een paar keer gebruiken al kapot