Tefal PP7049

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal PP7049 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rinus 22-05-2018

Onbetrouwbare weegschaal

Geschreven voor: Tefal PP7049

De mooi vormgegeven weegschaal geeft altijd onbetrouwbare metingen weer. Ze zijn nooit gelijk. Voor een snel regelmatig gebruik is de display veel te ingewikkeld en ongeschikt. Het was een miskoop met veel ergernis.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Onbetrouwbare en wisselende metingen

elz1980 24-01-2011
Geschreven voor: Tefal PP7049

Wat een waardeloos ding. Als je er 2x kort na elkaar op gaat staan, kan je zo 5 kilo lichter of zwaarder zijn. De eerste is om die reden al terug gegaan naar de winkel, maar de tweede heeft het zelfde probleem. Aan zo'n weegschaal heb je natuurlijk niets.

Rinus 22-05-2018

Wij hebben de zelfde ervaring. Waardeloos product.

mammoet1977 15-11-2009
Geschreven voor: Tefal PP7049

ik heb deze weegschaal nu een paar maanden en de eerste is al een keer vervangen .
maar ook de nieuwe heeft het na een paar weken het zelfde probleem. dus ook deze gaan retour.

A.G. Ton 09-07-2007
Geschreven voor: Tefal PP7049

Ik heb deze weegschaal reeds enige maanden in mijn bezit.

Ik ben erg tevreden over de weegschaal. Hij meet snel en nauwkeurig en geeft in een grafiek aan of je bent aangekomen dan wel afgevallen over de laatste periode.

Het overzicht / grafiek is niet altijd goed afleesbaar en daardoor word de gebruiker er op gewezen door kleurkenmerken.

groen = gewicht er af
rood = gewicht er bij.

Waar ik erg over te spreken ben is dat de weegschaal automatisch zijn gebruiker herkent. Op deze manier kunnen zowel mijn vrouw als ik het gewicht bij houden.