Tefal PP3019 - Reviews

vierkant

• Slecht

kld65 02-10-2011 Product half jaar in bezit

6,2
Mijn dochet en ik hebben deze weegschaal in dezelfde winkel op hetzelfde tijdstip gekocht. Na 7 maanden geeft de weegschaal van mijn dochter een gewicht aan van 81 kilo bij iemand die 76 kilo weegt, en mijn weegschaal geeft 71 kilo aan. Het gewicht van 76 kilo is geijkt op een echte weegschaal bij een specialist in het ziekenhuis. Aan deze weegschaal heb je dus totaal niks. Een waardeloos product van Tefal.

lisa30a 20-06-2011 Product half jaar in bezit

4,8
Weegschaal is simpel en gebruiksvriendelijk. Gewicht is correct aangegeven als ik het vergelijk met duurdere modellen.

Kwaliteit is erg slecht! Boardcomputer is na 5 maanden stuk. Hij werkt, maar dan wel 10min met nieuwe batterij. Bij elke weegbuurt nieuwe batterijen is een dure grap! Boardcomputer valt niet onder garantie!

aevisser 14-12-2010 Product kwartaal in bezit

4,8
Wat een rot ding. Als je de weegschaal weer op z'n plaats wilt schuiven en de punt van de glasplaat raakt de betegelde muur, spat hij in duizenden stukjes uiteen. Dit is ons al 2x overkomen. Na de eerste x kregen we wel een nieuwe, maar dit hoort niet te kunnen.

c. berkhout 14-02-2010 Product paar weken in bezit

Een prima weegschaal.
Het gewicht komt overeen met die van m'n dietiste.
Je gaat erop staan en hij geeft na enkele seconden automatisch het gewicht aan. Wanneer je eraf stapt schakelt hij weer automatisch uit. Een eenvoudige weegschaal zonder toeters en bellen. Geeft verder geen vetpercentage etc. aan en heeft verder ook geen geheugen voor meerdere personen. Als je daar geen waarde aan hecht is dit de juiste aankoop. Ook een groot voordeel is dat hij op normale batterijen werkt.(2xAAA)

Lewie 31-12-2009 Product half jaar in bezit

De weegschaal is onbetrouwbaar.
Display geeft dikwijls onjuiste cijfers.Als je U 5 maal kort na elkaar weegt geeft ze 5 verschillende gewichten door.Dus af te raden voor personen die dagelijks hun gewicht willen controleren.