Logitech QuickCam Pro for Notebooks

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech QuickCam Pro for Notebooks op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Rinske 01-08-2009

Hoge resolutie webcam, uitstekend te gebruiken met Skype. Daarnaast geleverd met Logitech webcamsoftware om de webcam te besturen, maar ook met Logitech Vid (een soort Skype van Logitech). Deze webcam kan niet op een gewoon beeldscherm worden gehangen (nadeel), maar wel op een soort standaard waardoor deze toch naast een gewoon beeldscherm kan worden gebruikt. Voorzien van (zeer handig!) een autofocus en daarnaast ook van optie “face tracking”.

Robb64 30-08-2008

Mooie kleine webcam met prima resultaten.De camera is goed vast te klemmen op de nootboek en het installeren van de software gaat probleemloos.
Camera maakt zeer scherpe foto's met 2 megapixel lens van Carl Zeiss.Het is dus een kwaliteitsprodukt en dat merk je.
Heel goed bruikbaar voor skype en msn.
Een paar dagen in bezit.Heb wel nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd.
Kortom een echte aanrader.

VBossie 19-03-2008

Kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Super beeldkwalititeit. Erg grappig zijn de 'Video effects'. Werkt perfect. In het begin had ik geen geluid bij het MSN-en maar wel als ik een videoboodschap opnam. Op de website van logitech snel de oplossing gevonden. Lag aan de instellingen van de MSN messenger. Daarom 'maar' een 9 voor de installatie instructies

ad2008 02-01-2008

Mooi klein dingetje, klemt stevig op de laptop vast. Resolutie is gewoon 2 megapixel, de fotokwaliteit kan hoger maar dat is via bewerking. Software loopt prima, werkt uitstekend met Skype, waar ik deze cam voor kocht.