Severin WK 3342 transparant

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Severin WK 3342 transparant op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Steenwijk 03-06-2018

Niet duurzaam

Geschreven voor: Severin WK 3342 transparant

We kozen voor deze waterkoker vanwege de verschillende temperaturen en zijn mooie vormgeving. Maar na 3 jaar functioneert de waterkoker al niet goed meer, hij maakt niet goed contact met het plaatje waar het op staat. Verder moet je telkens wachten tot alle temperatuurlampjes één voor één gebrand hebben voor je het apparaat aan kunt zetten, als je haast hebt is dat irritant. Ook het klepje aan de bovenkant gaat niet meer goed open, kortom wat ons betreft geen aanrader.

warnerbroz 10-05-2012
Geschreven voor: Severin WK 3342 transparant

de verschillende temperatuurinstellingen zijn zeer handig. als we water voor thee maken doen we standaard eigenlijk 90 graden. toch een kleine energiebesparing!

De plastic geur/smaak die het water oorspronkelijk kreeg, is nu niet meer zo sterk, maar nog steeds licht aanwezig. Echte fijnproevers zou ik deze waterkoker dus niet aanraden!

warnerbroz 08-01-2012
Geschreven voor: Severin WK 3342 transparant

Het belangrijkste pluspunt van deze wk zijn de temperatuurstanden (80-85-90-100). Verder werkt deze ketel zoals het hoort.

Het enige wat tot nu een tegenvaller is, is de smerige geur/smaak die achterblijft in het gekookte water. Zelfs als we het gekookte water meteen na het koken in een thermoskan gieten, smaakt de thee al niet meer lekker. We hadden verwacht dat dit probleem binnen een week over zou zijn, maar nu na een week is het nog net als de eerste dag :-(