Philips HD4631 - Reviews

1,6 liter
Waterniveau indicator

6,9

Franck 19-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooi apparaat, korte levensduur!

Mooi apparaat en destijds aangeschaft vanwege de instelbare temperatuur, het design en grote inhoud. Na ruim twee jaar in gebruik (en dus net buiten de garantie) begint hij onderaan te lekken. Op de voet en aanrecht ligt sinds kort water tijdens gebruik. Lijkt me een gevaarlijke situatie. Ik heb de waterkoker altijd goed onderhouden en bij minimale kalkvorming schoongemaakt. Eerdere waterkokers gehad die onverwoestbaar waren. Ik verwacht meer van een Philips product en kan het product dus niet aanbevelen. Ben benieuwd naar de reactie van Philips.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Temperatuur instelbaar

Minpunten

• Korte levensduur
  • Lekken

GT 18-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooi, practisch en fijn in gebruik

Ruim een jaar in gebruik. Fijne waterkoker, mooi design.
Schenkt gemakkelijk. Geen last van de warme behuizing. Wel wat zwaar maar dat komt waarschijnlijk door de grootte.

Pluspunten

• Weinig lawaai

Minpunten

• Gewicht

TomM85 02-07-2011 Product maand in bezit

6,7
Nu 2 van deze apparaten terug gebracht omdat er roest aanslag in de binnenkant op de bodem kwam. Dit al na een aantal keren het apparaat gebruikt te hebben.

Afwachten wat Philips gaat zeggen.

Okkie 07-12-2010 Product paar dagen in bezit

Gekocht vanwege het mooie uiterlijk en de temperatuurknop leek mij wel handig. Een erg robuuste waterkoker. Klep op de bovenkant sluit als een kluisdeurtje, maar vullen via de tuit is net zo handig. Supersnel ook en stil !! De knop op ca. 80 graden levert naar mijn mening water wat net aan de kook is en dan slaat ie direct af. Onze vorige Braun waterkoker sloeg pas af na 30-40 seconden doorkoken.
Duurzaamheid; lijkt me wel, maar de tijd zal het leren. Enige nadeel; Hij wordt erg heet aan de buitenkant, maar dat heb je met RVS, dus dat wist ik voordat ik m kocht.