Philips HD4631 - Reviews

Inhoud
1,6 liter
Waterniveau indicator

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,7

Jezzebel 20-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Bekend probleem het lekken

Ik heb nu al 2 van deze waterkokers gehad, ze zijn mooi maar gaan na een tijdje inderdaad aan de onderkant lekken! Ondanks netjes ontkalken en leegopruimen. Ik heb nu een soort gelijke van de Hema, stuk goedkoper en geen lekkage!

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• lekt!

Franck 19-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooi apparaat, korte levensduur!

Mooi apparaat en destijds aangeschaft vanwege de instelbare temperatuur, het design en grote inhoud. Na ruim twee jaar in gebruik (en dus net buiten de garantie) begint hij onderaan te lekken. Op de voet en aanrecht ligt sinds kort water tijdens gebruik. Lijkt me een gevaarlijke situatie. Ik heb de waterkoker altijd goed onderhouden en bij minimale kalkvorming schoongemaakt. Eerdere waterkokers gehad die onverwoestbaar waren. Ik verwacht meer van een Philips product en kan het product dus niet aanbevelen. Ben benieuwd naar de reactie van Philips.

• Grote inhoud
  • Temperatuur instelbaar

Minpunten

• Korte levensduur
  • Lekken

GT 18-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooi, practisch en fijn in gebruik

Ruim een jaar in gebruik. Fijne waterkoker, mooi design.
Schenkt gemakkelijk. Geen last van de warme behuizing. Wel wat zwaar maar dat komt waarschijnlijk door de grootte.

Pluspunten

• Weinig lawaai

Minpunten

• Gewicht

Greetje 08-03-2017

Nog steeds helemaal tevreden!

wilkeprecies 03-03-2016

Ik ben tevreden over dit product.

Het product voldoet aan mijn verwachtingen.
Zo wordt het water o.a. goed heet voor de koffie.
Als het water heet genoeg is, maar nog niet kookt,
moet je zonder aan de aan/uit knop te zitten, de waterkoker
van de plaat halen. De aan/uit knop gaat dan vanzelf uit.
Dat is beter omdat deze knoppen kwetsbaar zijn.

Breaker 24-01-2016

Grote mooie waterkoker

De waterkoker ziet er mooi uit. Er kan ook veel water in. Er zit een knop op om verschillende temperaturen in te stellen, dit is handig wanneer je bijvoorbeeld groene thee zetten wil. Helaas kun je niet heel precies de temperatuur instellen omdat de graden er niet opstaan.
Water wordt snel warm. Constructie voelt best degelijk.
Hoop dat deze het langer volhoud dan onze laatste Philips waterkoker.

Hobbyboertje 03-04-2015

Een goede waterkoker

Doet precies waar het voor gemaakt is en waar wij het voor nodig hebben namelijk water koken. De verschillende temperatuurinstellingen werken ook goed. Zonder meer een goed apparaat.

Collet82 20-09-2013

Functioneel design

Goede waterkoker in een mooi design!

Het is fijn om zelf de warmte in te kunnen stellen, dat maakt deze waterkoker nog milieubewuster.

Aanrader!!

Moivy 23-06-2013

Prima waterkoker.

Prima waterkoker, modern design, een sieraad op het aanrecht.
Gebruiksvriendelijk, energiezuinig door de diverse standen te gebruiken.

Ackie 23-06-2013

Een uitstekende waterkoker

Deze waterkoker is geschikt voor het koken van zowel grote als kleine hoeveelheden water. De 80 gradenknop is een uitkomst voor het maken van groene thee.

HuibF 11-09-2012

Goed produkt voor redelijke prijs.

Gekocht na goede ervaring met vorige waterkoker van Philips. De temperatuurregelaar vinden we een beetje overbodige luxe, aar die wordt beslist nog weleens uitgeprobeerd. Snel kokend water en tot nu toe niet zo'n herriemaker. Handig kijkglas met aanduing in liters en kopjes.

elke21 20-05-2012

dit product is prettig in gebruik.

Deze waterkoker is heel prettig in gebruik en gemakkelijk te bedienen. Het water is op goede temperatuur.
Dus een echte aanbeveler voor iedereen.

kees101 11-10-2011

ontzettend lekkere koffie

wij zijn erg tevreden over het apparaat, alleen de kan die erbij zit lekt bij het inschenken. Dit is erg onhandig en mijn vraag is is dit normaal ?

jan11 09-10-2011

slecht

De waterkoker lekt aan de onderkant. Al na 1 jaar! Dus moet hij elke keer leeg gegooid worden anders water op het aanrecht.
Verder blijft het lipje van de deksel hangen in het deksel en moet er dan uitgepeuterd worden. Gekocht om design maar rest van de waterkoker is absoluut philips onwaardig.

TomM85 02-07-2011 Product maand in bezit

6,7
Nu 2 van deze apparaten terug gebracht omdat er roest aanslag in de binnenkant op de bodem kwam. Dit al na een aantal keren het apparaat gebruikt te hebben.

Afwachten wat Philips gaat zeggen.

Okkie 07-12-2010 Product paar dagen in bezit

Gekocht vanwege het mooie uiterlijk en de temperatuurknop leek mij wel handig. Een erg robuuste waterkoker. Klep op de bovenkant sluit als een kluisdeurtje, maar vullen via de tuit is net zo handig. Supersnel ook en stil !! De knop op ca. 80 graden levert naar mijn mening water wat net aan de kook is en dan slaat ie direct af. Onze vorige Braun waterkoker sloeg pas af na 30-40 seconden doorkoken.
Duurzaamheid; lijkt me wel, maar de tijd zal het leren. Enige nadeel; Hij wordt erg heet aan de buitenkant, maar dat heb je met RVS, dus dat wist ik voordat ik m kocht.