Princess 232153 Classic waterkoker Roma 1L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 232153 Classic waterkoker Roma 1L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Patrick201 21-12-2013

Er zit een stevig snoer aan, en de manier waarop de waterkoker contact maakt met het ronde grondplaatje ziet er goed en veilig uit. Verder is er weinig goeds over melden.

Hij maakt meer lawaai dan andere waterkokers.

Hij is maar 1600 Watt. Hij is dus langzamer dan anderen van 2000 Watt.

Het kijkvenster voor het waterniveau is altijd beslagen en lastig af te lezen.

Het deksel wil niet goed dicht en springt spontaan open. Als dat openspringt dan slaat hij niet meer af en blijft hij maar koken.

Doordat hij aan de bovenkant smaller is, moet je bij het schenken de waterkoker meer kantelen. Dat is lastig.

Ik ben een kunststof waterkoker gewend, en gebruik mijn andere hand om de waterkoker te ondersteunen. Bij deze waterkoker raak ik dan de metalen buitenkant aan, die 100 graden is.

Nona.x 16-08-2012

Ben afgelopen 2 jaar al drie keer terug geweest naar de winkel; een keer omdat de deksel niet meer dicht ging, een keer omdat hij kortsluiting veroorzaakte en een keer omdat ik de deksel niet meer open kreeg.
Onze vorige waterkoker (Philips) ging bijna 20 jaar mee. De huidige begint ook weer kuren te vertonen. Geen Princess-producten meer voor mij.

Carlo Wijnen 15-05-2012

Kreeg redelijk snel lekkage via het venster waarin de hoeveelheid water aangegeven wordt. Het water lekt dan op de aan/uit schakelaar en is dus m.i. best gevaarlijk.
Lekt zoveel dat ook het grondplaatje zo nat wordt dat het mogelijk ook bij de 220v voeding zou kunnen komen. Kortom; zwaar negatief!!!!!!!

meint60 12-05-2012

3jaar in mijn bezit ik vind de kwaliteit, prijs naar behoren ziet er leuk uit maakt wat lawaai maar wat wil je koop een van 100 euro dan heb je andere eisen

sabrina14 18-12-2011

Sinds kort is er langs de rand roest ontstaan en maakt ie knallende geluiden.
Best eng eigenlijk en irritant.
Al met al ben ik op zoek naar een ander merk apparaat.
Geen princess meer.

Ari_ 01-10-2009

Deze waterkoker krijgt een dikke onvoldoende!
Niet alleen om de herrie die het veroorzaakt... Als voornaamste minpunten noem ik de metaalachtige smaak van het water en de al eerder genoemde lekkage via het venster waarin de hoeveelheid water aangegeven wordt.
Dat laatste is beslist een constructiefout.

Aaltink 27-01-2009

Als kraamkado gekregen. Helaas heb ik eerder 2 koffiezetapperaten gehad van Princess die begonnen na een half jaar te lekken.
De waterkoker deed dit al na 2x gebruiken.
Hij lekte bij het kijkvenster en het water liep dus via de aan/uit knop na beneden.
Heb hem omgeruild voor een Tefal waterkoker.

saartje1 28-11-2008

Dit is 'n mooie waterkoker, maar de deksel blijft te pas en te onpas openschieten en dat is erg vervelend.
Qua lawaai valt ie nogal mee!

ganesha 01-09-2008

Deze waterkoker gekocht. Leuk apparaat om te zien,
maar wat een ongelooflijke herrie maakt dit keukenapparaat tijdens verwarmen. Niet gauw zoiets
meegemaakt, ik ga 'm omruilen!

Assies 17-10-2007

Geen prettig apparaat; maakt enorm veel lawaai bij 't opwarmen. Buitenzijde apparaat wordt zodanig warm dat het niet aan te raken is.

Mrs Thom 19-03-2007

Ik heb deze waterkoker gekocht omdat deze goed is beoordeeld 9,3. Het is alleen jammer dat na een maand ingebruik de deksel steeds open gaat als het water bijna gaat gaat koken, ik ga de waterkoker opsturen voor reparatie.

NickyH 05-01-2007

Prima toestel. Mooi design en lekker compact model. Water is snel warm en het
toestel is heel handig schoon te maken.