Philips Avance Collection HD9359 metallic, zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9359 metallic, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gemakmens 08-03-2022

Mooi van vorm en prima werkend.

We zijn zeer tevreden over deze waterkoker. Ziet er nagenoeg het zelfde uit als onze vorige. Deze heeft vele jaren prima gewerkt vandaar onze keuze.

User07 26-01-2022

Prima waterkoker

Makkelijk schoon te maken en handige functies.
Zodra de waterkoker klaar is piept hij en na enige tijd nogmaals als herinnering. Erg handig.

PennyK 05-12-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk dat het meer temperatuur standen heeft en kan ook water warm houden.
Moderne uitstraling en makkelijk om schoon te maken.

De kritische consument 27-11-2021

Prima waterkoker

Mooi model met handige functies zoals verschillende instelbare temperaturen. Water is snel op temperatuur. De kan wordt helemaal niet zo warm als je vaak leest bij reviews, normaal zoals dat ook past bij dergelijke kokers. Geluid is ook normaal. Aanrader dus. Mooi design ook

Arekkusu 09-08-2021

Is een prima waterkoker.
Alleen jammer dat het waterniveau venster achter het handvat zit waardoor het waterniveau moeilijk is af te lezen.

May! 29-03-2021

Goed heet water

Bij het zien van het product dacht ik dat er tiptoetsen op de voet waren die je maar hoefde aan te raken zoals bij sommige Senseo apparaten. Helaas moet je de keuzetoetsen stevig indrukken en aangezien ik nogal pijnlijke vingers heb is dat niet altijd even fijn. Als de waterkoker van de voet is geweest kun je de warmhoudknop niet gebruiken tenzij je het water nog een keer kookt. Daarom heeft deze knop voor mij geen nut. Maar het is niet allemaal negatief hoor. Het apparaat geeft goed heet water!

De Ridder 28-11-2020

Echt een tegenvaller in vergelijking met de HD9384

Hiervoor hadden wij de Philips waterkoker HD9384 alleen deze was helaas aan vervanging toe en niet meer te verkrijgen. Daarom deze waterkoker aangeschaft, maar is echt een tegenvaller. De waterkoker wordt door het gebruik van RVS aan de buitenkant ook gloeiend heet, ook zie je alles op het RVS van vingerafdrukken tot waterspatten. Bij deze waterkoker duurt het ook langer voordat het water op temperatuur is. Als we dit van tevoren hadden geweten hadden we een alternatief gezocht.

Anoniem 31-10-2020

Fantastisch voor babymelk

Gekocht om snel flesvoeding te kunnen maken voor ons zoontje. Werkt geweldig! Zet hem nu vast aan en op de warmhoudstand als we hem gaan verschonen. Daarna is het flesje super snel gemaakt en precies de juiste temperatuur!

TB007 30-09-2020

Ziet er netjes uit, aflezing van inhoud niet zichtbaar tijdens vullen.
Na 2 maanden begon hij plots water te koken, gelukkig waren we thuis en zat er nog een beetje water in, zodat we het koken hoorden.
Er branden geen lampjes, alleen stekker in stop contact.
Nu begint hij dus met verwarmen zodra je de stekker in het stopcontact steekt, er gaan geen indicatie lampjes branden, gewoon volle kracht. slaat ook niet af bij koken, Kan van contact nemen, en stekker uit stopcontact halen.

Pluspunten

• Net design

Minpunten

• Volume slecht af te lezen bij vullen
  • Gaat spontaan verhitten

Juffrouw Poets 10-08-2020

Prima waterkoker met nog 2 praktische probleempjes

Deze waterkoker is sowieso een aanwinst op uw aanrecht , hij is prachtig vorm gegeven. Maar ook zijn kookkwaliteit is uitstekend. Heel gemakkelijk te bedienen, de tiptoetsen met daarop de verschillende temperaturen zijn duidelijk weergegeven. Moet het water worden warm gehouden, dan is een druk op de desbetreffende toets voldoende om dit te regelen. Daarbij gaat deze knop ook knipperen, zodat dit ook zichtbaar is.
Er zijn alleen twee minpunten aan deze ketel:
1. De ommanteling van de koker is enkelwandig, dus wordt de koker gloeiend heet, wat een behoorlijke brandplek op je hand of arm kan veroorzaken wanneer je er geen erg in hebt. Zelf heb ik reuma, en dan is de hand niet altijd even stevig in staat om een koker vast te houden. Bij de vorige waterkoker was dit geen probleem, die was dubbelwandig, maar bij deze was ik er een keer gloeiend bij.
2. Het condenswater blijft na het koken in de deksel zitten, wat wanneer hij wordt geopend langs de ketel stroomt. Altijd een natte hand of een nat handvat is niet prettig, ook al omdat de condens lang in de deksel aanwezig blijft.
Philips doe hier iets aan, dat komt het product zeker ten goede. En laat mij even weten wanneer deze twee problemen tot het verleden behoren, dan ben ik hier ook mee geholpen.
Verder vind ik deze waterkoker top!!!

CornelisM 03-06-2020

Mooie duurzame waterkoker

Deze waterkoker ziet er mooi uit. Voelt ook stevig aan. Goed schoon te houden. Water kookt ook snel. Diverse temperaturen in te stellen, maar ook kan men het water warm houden. Als het water warm is en de ingestelde temperatuur heeft behaald, klink er een geluidsisignaal.

Jellow 05-01-2020

Handige temperatuurinstellingen

Door de instellingen kun je de waterkoker ideaal gebruiken voor speciale toepassingen, zoals bij het bereiden van flessenmelk bij babies.

RNBY 29-12-2019

Mooi degelijk product

Ik was op zoek naar een waterkoker met een groot reservoir en instelbare temperatuur. Eerlijk gezegd is de spoeling dan niet heel erg groot. Wel erg tevreden omdat product alles heeft wat ik zocht.

v. Puijvelde 06-12-2019

betreft waterkoker

Ik ben tot de aankoop overgegaan omdat ik deze waterkoker gezien had bij mijn zoon en ik het gemakkelijk vindt dat ik tot verschillende temperaturen kon opwarmen.

Hett1965 30-06-2019

Superfijne waterkoker

Ik was in 1e instantie sceptisch mbt de temperatuurinstellingen maar nadat ik de waterkoker in gebruik had genomen was ik over de streep.
Superfijn om te kiezen tussen de verschillende temperaturen: voor elke theesoort/smaak, het maken van een sausje, bouillon of flesvoeding.
En heb je visite dan schenk je die een verse thee in terwijl je de overige visite bijschenkt dankzij de warmhoudfunctie.
Zodra het water zijn temperatuur heeft gebruikt geeft hij een signaal.

Pluspunten

• Temperatuurinstellingen
  • Fijne schenktuit (lekt niet)
  • Warmhoudfunctie

AntonB 14-06-2019

Super! Wat een gemak! Ideaal ook voor babyvoeding!

Instelbaarheid top!
Opties
Grote water volume (iets te ruim)
Mooi degelijk design
Betrouwbaar
Ook ideaal voor babyvoeding

Pluspunten

• Instelbaarheid
  • Vormgeving

Jeroen 12-06-2019

Ideaal voor bereiden flesvoeding!

Deze waterkoker is ideaal voor het bereiden van flesvoeding. Je hoeft alleen de temperatuurinstelling van 40 graden in te stellen. En moet je ineens nog even de luier verschonen....geen probleem. Gebruik dan de warmhoudfunctie van deze mooi vormgegeven waterkoker. Bij ons wordt de waterkoker dagelijks gebruikt voor onze kleine kinderen. En natuurlijk gebruiken we hem zelf ook voor het maken van heerlijke thee. Hij ziet er mooi uit en de grote inhoud is een pluspunt.
Wij vonden alleen het water filtertje erg fragiel aanvoelen.

Pluspunten

• Bereiden babyvoeding
  • mooi design
  • grote inhoud

Minpunten

• filter voelt fragiel aan

Jeroen E. 12-06-2019

Super handig voor babyvoeding!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn een gezin met 2 kleine kinderen. Deze waterkoker is ideaal om de babyvoeding klaar te maken. De temperatuurinstelling van 40 graden helpt hierbij. Nooit meer te warm water op deze manier! En heb je wat meer tijd nodig dan is de warmhoudfunctie ideaal!
De waterkoker wordt bij ons dagelijks gebruikt voor onze kinderen. Hij voelt stevig aan en ziet er ook nog eens mooi uit. Een echte aanrader!!

AntonBX 11-06-2019

Super! Temperatuur opties! Mooi design!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Instelbaarheid temperatuur erg fijn! Verder gewoon een goede waterkoker, goed design, kan veel water in.

niek 11-06-2019

praktische waterkoker

praktische koker met handige instellingen voor temperatuur en vasthoudt stand. nu alleen 100 graden stand gebruikt, voor baby's lijkt me 40 graden ook zeer handig.

Pluspunten

• houdt temperatuur vast
  • meerdere standen

Minpunten

• design