Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Tefal Waterkoker Express Electronic KI240D zwart

Tefal Waterkoker Express Electronic KI240D zwart
4,0 (1)
Bekijk alle Waterkokers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs Legacy rood, zwart op Kieskeurig.nl.

Bart 15-06-2016

Mooi design, fijne werking

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

De waterkoker hebben wij in de eerste instantie gekocht om zijn mooie design. Over de functionaliteit is daarnaast zeer goed nagedacht, met het extra grote handvat om de waterkoker heen. De indicatie in de waterkoker geeft zeer handig aan, hoeveel water er nodig is voor het aantal kopjes heet water. Al met al dus een mooie waterkoker die nog goed werkt ook. Wij zijn dik tevreden en raden het product zeker aan!

wds1 25-05-2016

Russel Hobbs Waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Het design viel gelijk op. Een blits ding. Mooi robuust handvat. Hij kookt als een malle. Het water lijkt zelfs beter te smaken.

Spar 01-07-2016

Fraai vormgegeven

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rvs

Praktisch in gebruik en ook nog heel stijlvol. Bovendien is de waterkoker heel makkelijk schoon te maken door zin roestvrijstale omhuizing.

J 30-06-2016

Mooie, fijne waterkoker

7,3
Staat erg mooi op het aanrecht. Werkt goed. Het enige dat onhandig is, is dat je de deksel er helemaal af moet halen om het water te kunnen bijvullen. En als het water net gekookt heeft, is deze deksel erg heet.
Ongeveer een half uur nadat het water heeft gekookt, klinkt er ineens een 'ping' geluid, we weten niet hoe dit komt.

wilma 21-05-2016
  • Product maand in bezit

prachtige waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rvs

Een heel mooi design en met zijn 1,7 liter inhoud een praktische en mooie waterkoker die gezien mag worden.
In de waterkoker zitten rode maatgeving voor 1, 2 of 3 kopjes, verder is deze snel op temperatuur, tot nu toe nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Iris de hanen 21-05-2016

Mooie jongen

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rvs

Prettige snelwerkendewaterkoker met een grote inhoud. En heb je wat minder warm water nodig zitten er handige maatjes in VOO 12 of 3 kopjes. Verder ziet hij er prachtig ui en misstaat niet op het aanrecht

Cato 20-05-2016

Een aanwinst op het aanrecht

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rvs

Mooie uitstraling, snel warm water, peil om 1 kopje te verwarmen is voor mij wat moeilijk te zien, gebruik gefilterd water en nog geen kalkaanslag te zien

Mw Tuinman 10-05-2016

Een praktische, mooi vormgegeven waterkoker met royale inhoud.

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rvs

Hij doet precies wat een waterkoker moet doen en heeft binnenin praktische maatjes waaraan je kunt zien hoeveel kopjes water je kookt, ook is hij heel snel. Hij is prachtig vormgegeven, je kunt hem rustig op het aanrecht laten staan .

Frank 25-02-2018

Ziet er goed uit

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Hele mooie water koker voor op het aanrecht.
Ziet er goed uit. Doet zijn werk goed. Maakt wel wat geluid.
Alleen helaas al na ca 3 jaar werkt de automatische afslag niet meer. Toch balen. Zo goedkoop zijn ze niet.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Kookt snel
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• Levensduur

D 24-09-2017

Best reviewed??? Of er een trein langsraast!

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Waterkoker weggegeven, doet wat het moet doen maar maakt een herrie! Voor iemand met een open keuken niet aan te bevelen.
Onze 15 jaar oude Siemens ( porsche design) had het begeven die je bijna niet hoorde.
Nu een Stelton (Emma) aangeschaft die ook bij geruisloos is. Aankoop erg duur maar dan heb je wat.

Lammens 31-01-2017

prachtig design, snel heet water

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Deze waterkoker staat mooi op het aanrecht.
Schenkt heerlijk én een zeer prettige bijkomstigheid; het water is snel heet.
Ik heb hem nu anderhalve maand en al intensief gebruikt. Wij zijn heel tevreden!

Marian 22-12-2016

Mooi design, met afneembaar deksel, zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Een mooi sieraad op het aanrecht dat aan al onze verwachtingen voldoet, de waterkoker kan ronddraaien op de voet, kookt het water snel, schenkt prettig en heeft een uitneembaar filter

Pluspunten

• draaibaar op voet
  • uitneembaar filter
  • afneembaar deksel

Kees de ron 21-12-2016

Waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Een leuke retro waterkoker van alle gemaken die ook als je maar 1 kopje wil koken dat kan zodat je niet altijd een volle kan moet koken

Matheus 11-12-2016

Mooi design

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Een mooie vorm en mooie kleur.
Eye-catcher in de keuken!
Het water wordt heel snel en prima opgewarmd!

Tineke 29-06-2016

Mooie waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Deze waterkoker ziet er echt mooi uit!
Het water is snel heet, ook handig dat je de hoeveelheid water voor een, twee of drie kopjes kan aflezen aan de hand van de rode schaalindeling aan de binnenkant. Het geluid van de waterkoker is niet veel meer of minder dan mijn oude waterkoker.

Hetty 18-06-2016

Handige en mooie waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Prachtig design! Handig in gebruik en mogelijkheid voor 1-2-3 kopjes heet water. Is dus ook handig voor het zetten van bv. 2 kopjes thee. Tevens energiezuinig.

Diarto 15-06-2016

Mooi ontwerp!

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Mooi ontwerp, mooie diepe kleur ook! Ik moest zelf wennen aan het handvat, het ziet er in eerste oogopslag nogal vreemd uit, maar schenkt heerlijk.
Verder is het een prettige waterkoker. Ik vind wel het geluidsniveau te hoog voor een waterkoker uit dit duurdere segment.

Jolanda Brouwer 13-06-2016

Russell Hobbs Waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe waterkoker, de grote vulopening bij de tuit, 1, 2 of 3 mokken thee in een mum van tijd klaar en blijft lang warm. Energiezuinig en een blikvanger voor in de keuken, zeer tevreden met mijn aankoop! (het was liefde op het eerste gezicht door de vorm en de kleur en telkens als ik mijn keuken in loop ben ik zeer blij met deze aankoop).

Anita Hestens 11-06-2016

Omdat ik de waterkoker nog maar kort in huis heb, kan ik niets zeggen over de duurzaamheid. De waterkoker heeft een mooi design en opvallend rode kleur. Daar ben ik voor gevallen.

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Mooie vormgeving en makkelijk in gebruik omdat ik eerder ook zo'n soort waterkoker heb gehad. Deze kleur is anders en staat heel apart in mijn keuken. Verder is hij heel praktisch. De deksel gaat er makkelijk vanaf om te vullen. Je hoort een klik als het water kookt. Ik hoop dat deze duurzamer is dan de vorige die nog geen 3 jaar mee ging.

Fam de Boer 15-06-2016

Een erg mooie en opvallende verschijning voor in huis.

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rood, zwart

Wij bezitten de Russell Hobbs Legacy in de kleur Rood en we zijn erg blij met deze aankoop. Niet omdat deze binnen no-time 1,2 of 3 koppen thee zet, maar ook omdat deze mooie waterkoker een opvallende verschijning is in onze keuken. Echt een aanrader dus.