Philips HD4667 zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD4667 zilver, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

w*******@l****** 29-04-2023
  • Product gekregen

Goede waterkoker

Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Heb de waterkoker gekregen ik denk in 2013 hij begint nu pas scheurtjes te krijgen in de kijkglaasjes verder een top product zou zo weer dezelfde kopen

Pluspunten

• Lange levensduur (10 jaar)
  • Werkt perfect

Martin 09-03-2019

Jammer van het deksel

Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Mooie waterkoker.. Doet het prima.

Jammer dat het raampje in de deksel nou weer net van een type kunststof moet zijn waar na slechts 3 jaar al gaten in vallen.

Maar ach het Is een Philips dus ik had toch al niet verwacht dat het lang zou duren voordat er iets stuk ging.

Alhoewel hij het langer heeft volgehouden dan de senseo, die had na 3 maanden al een nieuwe boiler nodig.
Hij heeft het ook langer volgehouden dan onze Philips Fidelio speakerset, die hebben ongeveer een levensverwachting van een vlieg.
Allemaal mooie producten die op 1 of andere manier na aanschaf toch weer tegenvallen.

Jammer.

Voor mij geen Philips meer....

Pluspunten

• Vlakke bodem zonder spiraal
  • Bijna helemaal van RVS
  • Kalk zeefje doet het goed

Minpunten

• Transparante deksel niet duurzaam genoeg

mariekewandel 24-10-2016

Lekkage bij kijkglas

Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Prachtig product om te zien. Handig in gebruik. Waterfilter houdt behoorlijk goed kalk tegen is is goed schoon te spoelen. Na 6 jaar intensief gebruik kwam er water langs het kijkglas gelopen. Het bleef keurig op de onderplaat liggen als er weinig water in de waterkoker was achter gebleven. Op internet meer klachten over dit probleem gelezen. Nu helaas een waterkoker van een ander merk gekocht.

Pluspunten

• werkte ongeveer 5 jaar goed
  • mooi uiterlijk
  • goed te ontkalken
  • deksel te openen m.b.v. knop op handvat

Minpunten

• lekkage bij kijkglas

BJP 04-05-2013
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Waarschijnlijk wordt het transparante kunststof bros door zonlicht, de zijde die altijd in de schaduw stond is niet bros geworden, maar de zijde die wel in het licht stond kan na 4 jaar niet meer tegen de lichtste aanraking.

BJP 03-05-2013
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Na 4 jaar regelmatig maar zorgvuldig gebruik heeft de waterkoker het begeven. Zoals bekend worden het "kijk-raampje" en de deksel steeds minder transparant en bros. Ontkalken helpt daar op een gegeven moment ook niet meer tegen. De belettering op het kijkraampje is ook allang verdwenen en sinds vannochtend is het kijk-raampje doorgescheurd terwijl het water op stond. Het water sijpelde eruit. Levensgevaarlijk, maar gelukkig op tijd ontdekt. De stekker er definitief uit helaas!

J.Knobben 23-08-2012
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Ik heb dezelfde problemen als bij de review hieronder. Ben bijna 2 jaar in het bezit van deze waterkoker.

Doordat er lucht bij kwam, bleef de waterkoker doorkoken en sloeg het niet af. Daardoor is de deksel nog poreuzer geworden en zit er nu een gat in ter grootte van een 2 euromunt. Erg jammer want ik had het gekocht omdat ik dacht dat Philips een goed merk was en het was ook best duur. Garantie kan ik geen aanspraak meer op maken want heb het bonnetje niet meer.
Nu maar op zoek naar een andere.

GteG 22-06-2012
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

mooie waterkoker om te zien. Gewicht valt tegen want het is een behoorlijk zwaar apparaat vooral als ie gevuld is met water.
Na drie jaar vergeeld het transparante deksel en wordt het "bros" Hierdoor brokkelen er stukjes hard plastic in het water.(gevaarlijk) De waterkoker slaat dan niet meer af omdat de hete damp kan ontsnappen door het gat in het deksel.
Het deksel kan/mag niet vervangen worden omdat je eraan moet "sleutelen"en dan mag niet vlg Philips.
Een groot nadeel want als je het deksel zou kunnen vervangen dan doet ie het weer goed.

FrankeD 19-05-2014

Prima waterkoker, tot enkele weken geleden...
Ook bij mij namelijk precies hetzelfde euvel; deksel vergeelt na een jaar of anderhalf gebruik. Sinds afgelopen week een spontaan afbrokkelend deksel (je blaast en het materiaal brokkelt in het water). Philips gebeld; lijkt mij namelijk een productiefout (nieuwe model heeft een deksel van ander materiaal inmiddels) Maar goed, je raadt het al....
Valt buiten de garantietermijn.
Jammer, dat een groot bedrijf als Philips voor dit soort zaken haar verantwoordelijkheid niet neemt. Gaat mij niet eens zozeer om die paar tientjes, maar is meer een principekwestie.

Officiele reactie van Philips Nederland 26-06-2012

Beste GteG!

Hartelijk dank voor uw review! Goed dat u aangeeft dat het transparante deksel is vergeeld, dit zou niet mogen!

Kunt u contact opnemen met onze klantenservice? Als u dit dossiernummer vermeld kunnen wij samen met u een goede oplossing kiezen: 50-1081638273

Philips Webcare

remcob2 14-05-2012
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Deze waterkoker vervangt een Siemens, waarbij altijd water langs de tuit liep bij het uitschenken. Fijn handvat en een grote schenktuit, die niet knoeit en waar je het water ook door kunt bijvullen, zodat het deksel niet open hoeft. Dan mag de kraan overigens niet te hard aanstaan. Door de mooie, blauwe verlichting weet je meteen dat de waterkoker aanstaat, al zou rood vanwege de warmte beter op zijn plaats zijn. De wand wordt heet bij gebruik. Water is snel aan de kook. Een vergelijkbaar model van tefal voelde minder robuust aan in de winkel.

Ruy 31-12-2011
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Net aangeschaft. In de winkel even getest hoe de kan in de hand ligt en deksel wordt bediend. Werkt uitstekend en soepel. Voelt heel degelijk aan. Het plaatsen op de houder kan vanuit alle richtingen itt onze vorige kan. Water kookt veel sneller dan onze oude waterkoker.

Ook Mooi met dat blauwe led licht. Maakt het plaatje compleet.

Bij Blokker gehaald en daar is die goedkoper dan bij een internet winkel.
Zeer tevreden met se aankoop. Aanrader dus.

jvgd 09-05-2011
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Ik heb deze waterkoker nu bijna 3 jaar en hij doet het nog steeds prima. Wel ga ik hem op tijd ontkalken, net zoals bij een koffiezetapparaat ook moet. Mijn schoondochter en dochter heb ik er inmiddels ook een kado gedaan. Ook zij zijn zeer tevreden.

Maron 17-09-2010
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Ik had een Inventum HW65 waar ik 6 jaar plezier van heb gehad, hij was klein, licht, snel en makkelijk schoon te maken. Alleen het deksel vloog weleens open en de buitenkant raakte lelijk. Ik kon deze niet meer vinden natuurlijk heb toen maar de Philips gekocht. Deze is eigenlijk te groot en te zwaar maar deksel sluit goed, aan/uit knopje is degelijk kookt minder snel dan de inventum lijkt me. Buitenkant is niet gewoon RVS dus kan niet zoals de Inventum afbladderen.
Nu kom ik er achter dat het een heel werk is om hem schoon te maken! Ondanks wat er overal beweerd wordt. Ik had hem al eens met azijn wat uitgekookt maar wilde dit keer grote schoonmaak houden want in het filter bleek behoorlijk wat troep te zitten! Deze helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt en de kan ook met wat azijn. Wat blijkt? Bij het omspoelen blijven er steeds kalkdeeltjes achter! Met geen mogelijkheid krijg ik hem goed omgespoeld omdat de kalkdeeltjes in de bovenrand en tussen alle andere objecten in de kan blijven hangen.
dus eigenlijk heb ik een beetje spijt van de aankoop en nu ik lees dat hij ook vaak gaat lekken durf ik hem ook niet meer in het stopcontact te laten zitten. Wij gebruiken de kan ongeveer 8x per dag.

kbh 29-03-2010
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

De Hema waterkoker was na 2,5 jaar zo leuk als een mandje. Deze was in de "aanbieding" bij Blokker. Normaal raadpleeg ik altijd "Kieskeurig" maar door een paar dagen geen internet kon dit niet.

Ziet er mooi uit. Blauw geeft eenextra uitstraling. Zwaar RVS met een buitenkant die warm wordt
Kookt snel en is niet geruisloos. Fijne knop om het deksel te openen.

Hoop er lang plezier aan te hebben

Bux666 03-03-2010
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Prima waterkoker. Mooi ontwerp en leuk blauw licht. Wordt wel heet van buiten, wat door het metaal extra benadrukt wordt. De laatste tijd lijkt de waterkoker af en toe wat langer door te koken als het water al kookt. Dit stopt wel, maar duurt soms tot wel 30 sec. Lekt niet bij schenken.

Vergeleken met andere waterkokers (die ook allemaal heet worden van buiten) is dit een absolute aanrader!

virus_59 27-10-2009
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Ik heb deze waterkoker al half jaartje. En ja hij lekt nog NIET :)

Verder mooie waterkoker, met leuke verlichting. Eenvoudig en mooi ontwerp. Ook een knopje in handvat om deksel te openen is hartstikke handig.

Kleine minpuntjes zijn dat ie een beetje zwaar is door RVS (geen probleem voor mij) en wordt ook heet aan de buitenkant.

Justin81 04-10-2009
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Waardeloos apperaat. Onze eerste waterkoker bleef sloeg regelmatig niet af, waardoor de keukenkastjes zeiknat werden. Dit gemeld bij de winkel en kregen een nieuwe mee. Ook deze slaat met enige regelmaat niet af.

naam1949 31-07-2009
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Prima apparaat ik heb hem nog maar kort hij bevalt erg goed, mooie vormgeving,
leuk dat blauwe licht en schenkt heel goed.

BJP 02-02-2009

Uitstekend product!
Ziet er strak uit, het blauwe licht is een leuke gadget. Er zit een kalkfilter in en een dikke isolatielaag. Het water blijft zo langer warm. Helaas wordt de buitenkant nog steeds best heet. De bodem is helemaal vlak dus hij zal niet gauw droogkoken. Met een druk op de knop gaat de deksel open om bij te vullen.

m.ponsen 20-11-2008
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

ik heb deze waterkoker pas een week maar ik ben erg tevreden over veilig met het water inschenken je kan je eigen niet verbranden morst ook niet het is ook een gezelligheid op je aanrecht met het blauwe licht als hij aan het opwarmen is

DKDK 01-10-2008
Geschreven voor: Philips HD4667 zilver, zwart

Mooie RVS waterkoker. Tijdens het opwarmen geeft de waterkoker blauw licht.